Itse kyllä liputan Canalin puolesta NHL:n suhteen ja perustelen sitä pelkästään taloudellisilla seikoilla. Canal+ tarjoaa tällä hetkellä itselleni kaikkein kiinnostavimmat palloilusarjat (Valioliiga, futismaajoukkueen pelit, NHL, SM-liiga) ihan sopivaan hintaan, jonka olen valmis maksamaan. En välittäisi tilata enää mitään toista kanavaa tai pakettia lisämaksulla, vaikka tarjonta vähän lisääntyisikin... Urheilun katsomisesta tulee maksettua siinä tapauksessa jo liikaa - varsinkin, mikäli Formula 1 siirtyy Maikkarilla maksulliseksi. Toisaalta monipuolisesti urheilusta kiinnostuneelle jo nykyisetkin kanavat tarjoavat niin paljon katsomista, että ei aika tahdo millään riittää kaiken mielenkiintoisen näkemiseen.
Mitä enemmän eri sarjat ja lajit pirstaloituvat eri kanaville, sen huonompi se on ainakin omalta kannaltani. Nykyinen Canal+ on minulle sopiva kokonaisuus ja mielestäni pääsääntöisesti hoitavat oman ruutunsa aivan mainiosti. Toki itsekin kaipaan joskus NHL-peleistä sitä alkuperäistä selostusta kotimaisen version tilalle...