Nässe kirjoitti:Nyt alkaa jo tuntumaan siltä että Canal ei tule näyttämään NHL-pelejä tulevalla kaudella. :(
Se on sitten minulla sopimuksen irtisanominen edessä jos näin tulee käymään, jota en tietenkään toivo.
Niin, tässä siis uutinen asiaan.Berrie kirjoitti:Tuo on varsin hyvä uutinen toi Canalin "paketoituminen". Henkilökohtaisesti olen jo pidempään odotellut tuota erillistä urheilupakettia.
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Toivottavasti löytyy canalilta sen verran pelisilmää, että mahdollistavat alkuperäisen selostuksen kuuntelemisen, jos NHL kanavalla tulee näkymään.
Untouchable kirjoitti:Niitä kanavia urheilulle olisi tarvinnut silloin kun sitä NHL-liigaa näytettiin
Untouchable kirjoitti:steepler, et huomioinut NBA.ta, sitä on esitetty aina samaan aikaan kuin NHL.ää. Eli nyt olisi ollut sitten mahdollisuus esittää molempia samaan aikaan eri kanavilla. Ja ennen oli zap, silloin näytettiin kahta NHL-peliä joskus samaan aikaan eri kanavilla, nyt siihenkin olisi ollut mahdollisuus. NHL ja NBA ovat joka tapauksessa aina väistelleet toisiaan Canalilla, nyt sitä ongelmaakaan ei olisi enää.
steepler kirjoitti: NBA sopimustakaan ei kuitenkaan ole joten sitäkään tuskin näytetään.
Mikäs tässä(kin) nyt mättää, eikö NBA näy nyt millään "normi"kanavilla Suomessa?steepler kirjoitti:NBA sopimustakaan ei kuitenkaan ole joten sitäkään tuskin näytetään.
Berrie kirjoitti:Täällähän ollaan negatiivisella päällä...
Eihän niitä soppareita toki vielä ole sorvattu NBA:sta tai NHL:stä, mutta eiköhän ne melkoisen reippaalla todennäköisyydellä näy tulevallakin kaudella. Tosin NBA:n yksi peli viikossa-tahti saisi parantua, jopa reippaastikin.
Uskon, että eivät voi mainostaa, koska sopimusta ei ole tehty. Ainakin Iltasanomissa mainittiin Canalin neuvottelevan NHL-oikeuksista.Gellner kirjoitti:Mihin perustat tämän mainitsemasi todennäköisyyden? Itse olen melko varma, ettei NHL:ää näy ensi kaudella Canalilla. Kyllä Canal olisi näissä uusissa pakettitiedotuksissaan maininnut neuvotteluista. Nythän niissä vain lyhyesti todetaan, että SM-liigaa ja Elitserieniä näytetään, NHL:stä ei mainita mitään.
Viime kaudella oli aivan sama homma ja niin vain soppari allekirjoitettiin ja pelit alkoivat näkymään. En usko että neuvotteluista mainitaan missään kanavauudistusten yhteydessä, vaan tiedotetaan soppareista kun niistä on aihetta tiedottaa.Gellner kirjoitti:Mihin perustat tämän mainitsemasi todennäköisyyden? Itse olen melko varma, ettei NHL:ää näy ensi kaudella Canalilla. Kyllä Canal olisi näissä uusissa pakettitiedotuksissaan maininnut neuvotteluista. Nythän niissä vain lyhyesti todetaan, että SM-liigaa ja Elitserieniä näytetään, NHL:stä ei mainita mitään.