Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Nyt muuten saamme/joudumme lopettamaan valituksen canalin otteluvalinnoista, koska pelithän valitsee NASN ja canal vaan ne meille esittää. Että pitääkö tässä nyt avata uusi ketju "NASN pelivalinnat". EI kai sentään :)
steepler kirjoitti:En tiedä kuka valitsee, mutta ainakin nuo kaksi ensimmäistä peliä ovat eri pelejä kuin mitä NASN näyttää tuolla varsinaisella kanavallaan joten tuohon ei ainakaan suoraa yhteyttä ole.
Keba kirjoitti:Canal+ will broadcast up till 6 hours of programming from NASN incl NHL matches
Keba kirjoitti:And hopefully we can inform you about the opportunity to get the 24 hour NASN channel in Finland later this week.
Le Banner kirjoitti:Se olisi täydellistä.Rangersien matsia odotin kerran helvetin väsyneenä ja sen alettua taisin vajaan minuutin pysyä hereillä, mutta Linkun aivastukset/yskimiset/korinat saivat silmäni vielä auki viimeiseen erään.
Iker kirjoitti:No niin.
Nyt, kun NHL:n näkyminen Canalilla on varmistunut, voidaan varmaan yksimielisesti unohtaa nämä männäkuukausien nöyristelevät "ihan sama mitä pelejä näyttää, kunhan näyttää"-viestit, ja aloittaa seuraavat kahdeksan kuukautta kestävä valitusvirsi vammaisista otteluvalinnoista.
Itseäni tulee synkän talven aikana kiihottamaan ja hämmentämään täällä todennäköisesti jälleen toistuvat järkytysvirret aiheesta: "Vittu nytkin tuli Terskojen ja Seeppareiden matsi, vaikka tarjolla olisi mielenkiintoisempiakin matseja, kuten Lahnojen ja Laamojen tai Nistien ja Vihtojen matsi. Ei vittu canal, mee himaas!"
Itse olen varsin tyytyväinen canalin varmistettua NHL:n näkymisen kodeissamme, ja nautin matseista sen minkä jaksan ja ehdin. Tämä ketju tullee kuitenkin tietystä toistuvuudesta ja rasittavuudestaan huolimatta olemaan siitä ykkönen, että täältä saa etukäteen ja varsinkin jälkikäteen lukea, mikä matsi on kunkin kierroksen absoluuttisesti mielenkiintoisin.
Ja sitähän Canal ei ikinä näytä.
Lievää masokismia on havaittavissa sinusta. Asiasi on sikäli varsin totta, johan tuossa leikkimielisesti aloitettiin valitus ensimmäisestä Philadelphian pelistä.Iker kirjoitti:No niin.
Nyt, kun NHL:n näkyminen Canalilla on varmistunut, voidaan varmaan yksimielisesti unohtaa nämä männäkuukausien nöyristelevät "ihan sama mitä pelejä näyttää, kunhan näyttää"-viestit, ja aloittaa seuraavat kahdeksan kuukautta kestävä valitusvirsi vammaisista otteluvalinnoista.
Itseäni tulee synkän talven aikana kiihottamaan ja hämmentämään täällä todennäköisesti jälleen toistuvat järkytysvirret aiheesta: "Vittu nytkin tuli Terskojen ja Seeppareiden matsi, vaikka tarjolla olisi mielenkiintoisempiakin matseja, kuten Lahnojen ja Laamojen tai Nistien ja Vihtojen matsi. Ei vittu canal, mee himaas!"
Itse olen varsin tyytyväinen canalin varmistettua NHL:n näkymisen kodeissamme, ja nautin matseista sen minkä jaksan ja ehdin. Tämä ketju tullee kuitenkin tietystä toistuvuudesta ja rasittavuudestaan huolimatta olemaan siitä ykkönen, että täältä saa etukäteen ja varsinkin jälkikäteen lukea, mikä matsi on kunkin kierroksen absoluuttisesti mielenkiintoisin.
Ja sitähän Canal ei ikinä näytä.
Otto G.O.A.T. kirjoitti:Vielä pahempihan tulee olemaan selostus, ääni- ja kuvamaailma. Vaikka Linkkua emme vissiin saa kuunnella niin takuu varmasti itkua selostuksesta tulee olemaan. Kukaan suomalainen ei tunnetusti osaa selostaa NHL:ää, vaan originaaliselostus on automaattisesti paljon paljon parempi. Itse asiassa suomenkielinen selostushan on täysin sietämätöntä. Sitten kun tämä OG-selostus on tulilla, niin sitten pettää äänimaailma sekä/tai kuvamaailma. Viime kaudella ei vissiin ollut ainuttakaan ottelua minkä Canal+ olisi osannut näyttää täydellisen oikein.
Juu olihan siellä, en sitä kiistä (itseänikin taisi muutaman kerran vituttaa huolella kun sössivät olantakaa), mutta jotenkin viime kaudella tuntui, että moni tännekin kirjoitteleva vähän niinkuin hakemalla haki niitä valituksen kohteita. Piti itkeä itkemisen ilosta eikä mistään muusta. Oikeita ongelmia jos on, niin niistä saa ja pitääkin huomauttaa, mutta täysin aiheeton urputus ei ole asiallista eikä suotavaa.steepler kirjoitti:Selostukseen nyt en ota kantaa koska se on makuasia. En tiedä miten itse haluat kiekkopelisi tai minkälaista tuotetta olet tottunut rahoillasi saamaan, mutta on se nyt ihan legimiitti valituksen syy jos esimerkiksi kaukalonäänet eivät kuulu ja taustalta kuuluu jotain pelkkää kohinaa niinkuin muutamaan kertaan oli. Puhumattakaan jos kuva olisi poikki, mitä se ei kyllä usein ollut. Kyllä sieltä monta peliä hyvin tuli mutta kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia oli.
Karri kirjoitti:Oli puhetta että Canal+ näyttäisi avauskierrokselta Colorado - Dallas. Tuleeko tämä tapahtumaan vai ei? Urheilulehti ei listannut sitä.
Keba kirjoitti:No niin.. kylläpä on ollu hyvä mieli kun tuo soppari varmistui.. Ja muuttui vielä paremmaksi äsken kun NASN- tyyppi pisti mailia.. tämmöstä asiaa oli:
Now it is announced!
Canal+ will broadcast up till 6 hours of programming from NASN incl NHL matches,..... and they will show Pittsburgh playing Philadelphia on early Thursday morning.
And hopefully we can inform you about the opportunity to get the 24 hour NASN channel in Finland later this week.
että semmosta..
Otto G.O.A.T. kirjoitti:Vaikka Linkkua emme vissiin saa kuunnella niin takuu varmasti itkua selostuksesta tulee olemaan.
Ferris kirjoitti:Onko jossain mainittu, että Canalilta tulee jatkossa originaalit selostukset vai onko porukka vetänyt omat johtopäätöksensä vain tästä NASN-kytköksestä?
Pelkästään tuo tieto saa täällä päässä tyytyväisyyden olon pintaan. Kiitos Canal+, kun minun ei enää tarvitse kuunnella Linkun sekoilua.steepler kirjoitti:Urheilulehden tietojen mukaan Linkku ei selosta enää pelejä, muuten ei ole mitään tietoa selostuksesta.
Gags kirjoitti:Otteluohjelma, missä pelaa?
Näin kauden alussa olen hiukan ruosteessa näiden päivämäärien ja kellonaikojen kanssa eli onko eka matsi ensi yönä (ke-to) klo 02:30 Suomen aikaa, anyone?
Gags kirjoitti:Otteluohjelma, missä pelaa?
Näin kauden alussa olen hiukan ruosteessa näiden päivämäärien ja kellonaikojen kanssa eli onko eka matsi ensi yönä (ke-to) klo 02:30 Suomen aikaa, anyone?