Canal+ pelit 2006-07

  • 208 905
  • 1 294

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Huhhuijakkaa... Tässä ehdittiin jo ajatella pahinta, mutta onneksi CANAL+ teki sen taas. Oi tätä onnenpäivää.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:
Nyt muuten saamme/joudumme lopettamaan valituksen canalin otteluvalinnoista, koska pelithän valitsee NASN ja canal vaan ne meille esittää. Että pitääkö tässä nyt avata uusi ketju "NASN pelivalinnat". EI kai sentään :)

En tiedä kuka valitsee, mutta ainakin nuo kaksi ensimmäistä peliä ovat eri pelejä kuin mitä NASN näyttää tuolla varsinaisella kanavallaan joten tuohon ei ainakaan suoraa yhteyttä ole.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
steepler kirjoitti:
En tiedä kuka valitsee, mutta ainakin nuo kaksi ensimmäistä peliä ovat eri pelejä kuin mitä NASN näyttää tuolla varsinaisella kanavallaan joten tuohon ei ainakaan suoraa yhteyttä ole.

Joo huomasin saman itsekin tuossa joku aika sitten. Mikähän idea tuossakin nyt sitten on? No näitä ei meille tavallisille kaduntallaajille ole tapana kertoa.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
No niin.. kylläpä on ollu hyvä mieli kun tuo soppari varmistui.. Ja muuttui vielä paremmaksi äsken kun NASN- tyyppi pisti mailia.. tämmöstä asiaa oli:

Now it is announced!
Canal+ will broadcast up till 6 hours of programming from NASN incl NHL matches,..... and they will show Pittsburgh playing Philadelphia on early Thursday morning.

And hopefully we can inform you about the opportunity to get the 24 hour NASN channel in Finland later this week.

että semmosta..
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Keba kirjoitti:
Canal+ will broadcast up till 6 hours of programming from NASN incl NHL matches

Tämä kyllä viittaa siihen että Canal+ tosiaan näyttää NASN:in ohjelmaa eikä että Canal+ on ostanut tiettyyn ohjelmaan vain oikeudet. Siinä mielessä voi olla että NASN tekee valinnat. Mikäköhän on selostustilanne, jos tulee suoraan NASN:ilta niin heillähän on alkuperäisselostus kaikessa.

Keba kirjoitti:
And hopefully we can inform you about the opportunity to get the 24 hour NASN channel in Finland later this week.

No niin tätä kuulostaa jo sitten paremmalta, kädet ristissä pitää toivoa että tämä optio tulee mahdolliseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin.

Nyt, kun NHL:n näkyminen Canalilla on varmistunut, voidaan varmaan yksimielisesti unohtaa nämä männäkuukausien nöyristelevät "ihan sama mitä pelejä näyttää, kunhan näyttää"-viestit, ja aloittaa seuraavat kahdeksan kuukautta kestävä valitusvirsi vammaisista otteluvalinnoista.

Itseäni tulee synkän talven aikana kiihottamaan ja hämmentämään täällä todennäköisesti jälleen toistuvat järkytysvirret aiheesta: "Vittu nytkin tuli Terskojen ja Seeppareiden matsi, vaikka tarjolla olisi mielenkiintoisempiakin matseja, kuten Lahnojen ja Laamojen tai Nistien ja Vihtojen matsi. Ei vittu canal, mee himaas!"

Itse olen varsin tyytyväinen canalin varmistettua NHL:n näkymisen kodeissamme, ja nautin matseista sen minkä jaksan ja ehdin. Tämä ketju tullee kuitenkin tietystä toistuvuudesta ja rasittavuudestaan huolimatta olemaan siitä ykkönen, että täältä saa etukäteen ja varsinkin jälkikäteen lukea, mikä matsi on kunkin kierroksen absoluuttisesti mielenkiintoisin.

Ja sitähän Canal ei ikinä näytä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Hommahan alkaa menemään oikein kunnolla putkeen. Millonhan mä herään? Eli Linkku ei selosta pelejä, hyvä. NASN mahdollisesti tulossa Suomeen omalla kanavallaan, vielä parempi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo alkaan olemaan jo surrealistista menoa, C+ 3v NHL-diili, NASN tulossa Suomeen, ei enään Linkkua sekoilemassa jne.

Tuo Pens-Flyers matsi on itse asiassa helvetin mielenkiintoinen, Rudy vs. Foppa on varmaan kohokohtia ja nythän Flyersilla ei ole Brashearia pistämässä Jarkkoa ruotuun. Tulee mieleen takavuosien tilanne jossa Forsberg makasi jäässä kiekko naaman edessä ja Ruutu kylmästi pelasi kiekkoa ja samalla 'vahingossa' huitaisi Foppaa naamaan mailalla. Kylmää menoa tiedossa!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensinnäkin KIITOS CANAL+! Ehdin pelätä pahinta, mutta kyllä tämä uutinen helpottaa niin maan perkeleesti. 29e/kk on pientä siihen verrattuna mitä C+ näyttää. Loistavaa!

Iker kirjoitti:
No niin.

Nyt, kun NHL:n näkyminen Canalilla on varmistunut, voidaan varmaan yksimielisesti unohtaa nämä männäkuukausien nöyristelevät "ihan sama mitä pelejä näyttää, kunhan näyttää"-viestit, ja aloittaa seuraavat kahdeksan kuukautta kestävä valitusvirsi vammaisista otteluvalinnoista.

Itseäni tulee synkän talven aikana kiihottamaan ja hämmentämään täällä todennäköisesti jälleen toistuvat järkytysvirret aiheesta: "Vittu nytkin tuli Terskojen ja Seeppareiden matsi, vaikka tarjolla olisi mielenkiintoisempiakin matseja, kuten Lahnojen ja Laamojen tai Nistien ja Vihtojen matsi. Ei vittu canal, mee himaas!"

Itse olen varsin tyytyväinen canalin varmistettua NHL:n näkymisen kodeissamme, ja nautin matseista sen minkä jaksan ja ehdin. Tämä ketju tullee kuitenkin tietystä toistuvuudesta ja rasittavuudestaan huolimatta olemaan siitä ykkönen, että täältä saa etukäteen ja varsinkin jälkikäteen lukea, mikä matsi on kunkin kierroksen absoluuttisesti mielenkiintoisin.

Ja sitähän Canal ei ikinä näytä.

Toisekseen allekirjoitan tämän täysin. Tämä sama valitussävel soi viime kaudelle niin paljon, että luulisi jo itkijöitäkin hävettävän. Mutta ei väärät otteluvalinnat tule olemaan ainut itkun kohde. Vielä pahempihan tulee olemaan selostus, ääni- ja kuvamaailma. Vaikka Linkkua emme vissiin saa kuunnella niin takuu varmasti itkua selostuksesta tulee olemaan. Kukaan suomalainen ei tunnetusti osaa selostaa NHL:ää, vaan originaaliselostus on automaattisesti paljon paljon parempi. Itse asiassa suomenkielinen selostushan on täysin sietämätöntä. Sitten kun tämä OG-selostus on tulilla, niin sitten pettää äänimaailma sekä/tai kuvamaailma. Viime kaudella ei vissiin ollut ainuttakaan ottelua minkä Canal+ olisi osannut näyttää täydellisen oikein.

Olkaamme tyytyväisiä siihen mitä meillä on, sillä asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Iker kirjoitti:
No niin.

Nyt, kun NHL:n näkyminen Canalilla on varmistunut, voidaan varmaan yksimielisesti unohtaa nämä männäkuukausien nöyristelevät "ihan sama mitä pelejä näyttää, kunhan näyttää"-viestit, ja aloittaa seuraavat kahdeksan kuukautta kestävä valitusvirsi vammaisista otteluvalinnoista.

Itseäni tulee synkän talven aikana kiihottamaan ja hämmentämään täällä todennäköisesti jälleen toistuvat järkytysvirret aiheesta: "Vittu nytkin tuli Terskojen ja Seeppareiden matsi, vaikka tarjolla olisi mielenkiintoisempiakin matseja, kuten Lahnojen ja Laamojen tai Nistien ja Vihtojen matsi. Ei vittu canal, mee himaas!"

Itse olen varsin tyytyväinen canalin varmistettua NHL:n näkymisen kodeissamme, ja nautin matseista sen minkä jaksan ja ehdin. Tämä ketju tullee kuitenkin tietystä toistuvuudesta ja rasittavuudestaan huolimatta olemaan siitä ykkönen, että täältä saa etukäteen ja varsinkin jälkikäteen lukea, mikä matsi on kunkin kierroksen absoluuttisesti mielenkiintoisin.

Ja sitähän Canal ei ikinä näytä.
Lievää masokismia on havaittavissa sinusta. Asiasi on sikäli varsin totta, johan tuossa leikkimielisesti aloitettiin valitus ensimmäisestä Philadelphian pelistä.

No, kunhan käyn canalin taas ottamassa niin sen jälkeen jää kyllä tämä ketju vähemmälle seurannalle omalta taholta. Kauden aikaan positiiviset viestit ovat vähissä. Suosittelen sinullekin.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Otto G.O.A.T. kirjoitti:
Vielä pahempihan tulee olemaan selostus, ääni- ja kuvamaailma. Vaikka Linkkua emme vissiin saa kuunnella niin takuu varmasti itkua selostuksesta tulee olemaan. Kukaan suomalainen ei tunnetusti osaa selostaa NHL:ää, vaan originaaliselostus on automaattisesti paljon paljon parempi. Itse asiassa suomenkielinen selostushan on täysin sietämätöntä. Sitten kun tämä OG-selostus on tulilla, niin sitten pettää äänimaailma sekä/tai kuvamaailma. Viime kaudella ei vissiin ollut ainuttakaan ottelua minkä Canal+ olisi osannut näyttää täydellisen oikein.

Selostukseen nyt en ota kantaa koska se on makuasia. En tiedä miten itse haluat kiekkopelisi tai minkälaista tuotetta olet tottunut rahoillasi saamaan, mutta on se nyt ihan legimiitti valituksen syy jos esimerkiksi kaukalonäänet eivät kuulu ja taustalta kuuluu jotain pelkkää kohinaa niinkuin muutamaan kertaan oli. Puhumattakaan jos kuva olisi poikki, mitä se ei kyllä usein ollut. Kyllä sieltä monta peliä hyvin tuli mutta kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia oli.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
steepler kirjoitti:
Selostukseen nyt en ota kantaa koska se on makuasia. En tiedä miten itse haluat kiekkopelisi tai minkälaista tuotetta olet tottunut rahoillasi saamaan, mutta on se nyt ihan legimiitti valituksen syy jos esimerkiksi kaukalonäänet eivät kuulu ja taustalta kuuluu jotain pelkkää kohinaa niinkuin muutamaan kertaan oli. Puhumattakaan jos kuva olisi poikki, mitä se ei kyllä usein ollut. Kyllä sieltä monta peliä hyvin tuli mutta kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia oli.
Juu olihan siellä, en sitä kiistä (itseänikin taisi muutaman kerran vituttaa huolella kun sössivät olantakaa), mutta jotenkin viime kaudella tuntui, että moni tännekin kirjoitteleva vähän niinkuin hakemalla haki niitä valituksen kohteita. Piti itkeä itkemisen ilosta eikä mistään muusta. Oikeita ongelmia jos on, niin niistä saa ja pitääkin huomauttaa, mutta täysin aiheeton urputus ei ole asiallista eikä suotavaa.

Toivottavasti tästä tulee hyvä NHL-kausi kaikinpuolin!
 

Karri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stars
Oli puhetta että Canal+ näyttäisi avauskierrokselta Colorado - Dallas. Tuleeko tämä tapahtumaan vai ei? Urheilulehti ei listannut sitä.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Keba kirjoitti:
No niin.. kylläpä on ollu hyvä mieli kun tuo soppari varmistui.. Ja muuttui vielä paremmaksi äsken kun NASN- tyyppi pisti mailia.. tämmöstä asiaa oli:

Now it is announced!
Canal+ will broadcast up till 6 hours of programming from NASN incl NHL matches,..... and they will show Pittsburgh playing Philadelphia on early Thursday morning.

And hopefully we can inform you about the opportunity to get the 24 hour NASN channel in Finland later this week.

että semmosta..

Ois kyllä loistavaa saada NASN vielä Canalin lisäksi. Ei tarvitsisi montaa kertaa miettiä ottaako vai ei. Siinä tapauksessa tietenkin että näyttävät eri ottelut kuin C+.
 

Ferris

Jäsen
Otto G.O.A.T. kirjoitti:
Vaikka Linkkua emme vissiin saa kuunnella niin takuu varmasti itkua selostuksesta tulee olemaan.

Itse en olisi niin varma siitä, etteikö Linkkua kuultaisi. Mies itse ainakin puhui muistini mukaan siihen malliin Urkkakanavalla vieraillessaan, että kyllä selostushommat olisivat jatkumassa Canalilla.

Onko jossain mainittu, että Canalilta tulee jatkossa originaalit selostukset vai onko porukka vetänyt omat johtopäätöksensä vain tästä NASN-kytköksestä?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ferris kirjoitti:
Onko jossain mainittu, että Canalilta tulee jatkossa originaalit selostukset vai onko porukka vetänyt omat johtopäätöksensä vain tästä NASN-kytköksestä?

Urheilulehden tietojen mukaan Linkku ei selosta enää pelejä, muuten ei ole mitään tietoa selostuksesta.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tuskinpa vieläkään saadaan alkuperäisiä selostuksia pelkään mä. JP Jalo ja Innanen ovat mielestäni ainoat kuunneltavat Suomiselostajat, mutta heidänkin sijasta mielummin kuuntelisin alkuperäistä hehkutusta ja asiantuntemusta.

Täällä jotkut itkevät ja valittavat jo mahdollisista tulevista valituksista. Heh. Voisi katsoa peiliin ja miettiä kuka se oikein säälittävä ja naurettava onkaan. Eiköhän meillä maksavina asiakkaina ole oikeus valittaa/olla pettyneitä jos ei vieläkään saada äänimaailman asioita kuntoon. Tuskin olen ainoa jolle vaisu suomalainen sönkötys ja joskus hallin äänien puuttuminen pilaavat koko pelin. Ainaskin meikälkäiselle tuo tunnelma on aivan helvetin tärkeä asia. Ehkä juuri tuo tunnelma on myös se asia mikä saa minut aina nukahtamaan kesken TPS-pelin... mutta se nyt onkin ihan toinen topicci. ;)
 

Perennial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Viimepäivien ruljanssin jälkeen alkaa tuntumaan ettei peräpohjolaakaan olisi täysin unohdettu ja tulevat vuodet on "turvattu". Mahtava juttu. Penguin : a mukaillen toi äänimaailma on tärkee juttu -- ero ainakin omassa fiiliksessä on tosi selkeä, puhumattakaan kuinka usein on mennyt kuorsauksen puolelle kun taustalta ei kuulu yhtään mitään.

Kritiikillä se tuote paranee, on tässä vielä paljon matkaa alkuperäislähetysten tasoon.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
steepler kirjoitti:
Urheilulehden tietojen mukaan Linkku ei selosta enää pelejä, muuten ei ole mitään tietoa selostuksesta.
Pelkästään tuo tieto saa täällä päässä tyytyväisyyden olon pintaan. Kiitos Canal+, kun minun ei enää tarvitse kuunnella Linkun sekoilua.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Otteluohjelma, missä pelaa?

Näin kauden alussa olen hiukan ruosteessa näiden päivämäärien ja kellonaikojen kanssa eli onko eka matsi ensi yönä (ke-to) klo 02:30 Suomen aikaa, anyone?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Gags kirjoitti:
Otteluohjelma, missä pelaa?

Näin kauden alussa olen hiukan ruosteessa näiden päivämäärien ja kellonaikojen kanssa eli onko eka matsi ensi yönä (ke-to) klo 02:30 Suomen aikaa, anyone?

Ensimmäinen peli Canal+ kanavalta on Pittsburgh vs Philadelphia joka pelataan to-pe välisenä yönä ja alkaa klo 02:30. Seuraava Canal+ peli on heti seuraavana yönä eli pe-la ja se on Carolina vs New Jersey ja tuo peli alkaa klo 02:00. Muita otteluita ei ole vielä julkistettu mutta eiköhän tässä pian ala ottelulista hahmottumaan.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Gags kirjoitti:
Otteluohjelma, missä pelaa?

Näin kauden alussa olen hiukan ruosteessa näiden päivämäärien ja kellonaikojen kanssa eli onko eka matsi ensi yönä (ke-to) klo 02:30 Suomen aikaa, anyone?

to-pe välisenä yönä.. ei ole muuta julkaistu kuin, että toinen matsi on pe-la yönä Carolina- New Jersey

edit. enpäs ehtiny
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös