rama kirjoitti:Jatkaakohan Linkku selostajana?
steepler kirjoitti:No ihan hyviä uutisia, mutta pitää katsoa mitä tämä tulee tarkoittamaan. Veikkaan että itselläni muuttuu vitutuksen puolelle. Pelitarjonta nyt on aika laihaa kun tulee kolme peliä viikossa vain, tai kai niitä voi enemmänkin tulla mutta kuitenkin. Olin tuota NASN:ia odotellut, mutta olisin halunnut sen koko kanavan en mitään valju versioita jossa tulee 6h ohjelmaa päivässä. On tämä toki parempi kuin ei mitään NHL tarjontaa, tai noita muita lajeja.
Mogo kirjoitti:Voin sanoa teille että luvassa on pirusti Rangersin matseja jos näyttävät samoja matseja kuin NASN
jm16 kirjoitti:No joo, se "kokonainen" NASN:hän olis ollut tietenkin ihan unelma, mut ehkä tää yhteistyö nyt kuitenkin oli se ainoa mahdollinen ratkaisu just noiden eri lajien esittämisoikeuksien vuoksi. Ainakin tässä tilanteessa, onhan toi varmaan tietenkin myös rahakysymys.
steepler kirjoitti:Pelitarjonta nyt on aika laihaa kun tulee kolme peliä viikossa vain, tai kai niitä voi enemmänkin tulla mutta kuitenkin.
steepler kirjoitti:Tai siis olen minäkin että nyt jotain kuitenkin näkyy, mutta siihen että vain kolme peliä viikossa näkyy niin olen kyllä pettynyt.
Mr. Smith kirjoitti:Ja aivan turha faktana tuota "vain kolmea peliä" hehkuttaa, kun Canal informoi "vähintään kolme suoraa".
Mr. Smith kirjoitti:OJa aivan turha faktana tuota "vain kolmea peliä" hehkuttaa, kun Canal informoi "vähintään kolme suoraa". Totta vitussa täällä ollaan tyytyväisiä lätkän näkymiseen!
crosby kirjoitti:6 tuntia päivässä