Canal+ pelit 2006-07

  • 208 902
  • 1 294

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Spaca kirjoitti:
Olisi kyllä unelmien täyttymys, jos NASN tuli Canal+:n pakettiin ja sen myötä NHL:n lisäksi Nascar ja NBA!!!!

No kaikki on tietenkin mahdollista, mutta itse en usko sekunttiakaan että NASN tulisi jonkun Canalin kylkiäiskanavaksi vaan veikkaan kyllä että ihan omaksi kanavaksi tulee. Näin sitä ainakin muualla Euroopassa myydään.
 

jm16

Jäsen
steepler kirjoitti:
No kaikki on tietenkin mahdollista, mutta itse en usko sekunttiakaan että NASN tulisi jonkun Canalin kylkiäiskanavaksi vaan veikkaan kyllä että ihan omaksi kanavaksi tulee. Näin sitä ainakin muualla Euroopassa myydään.

@steepler: Niinpä... Itse kyllä luulen et toi Canalin marraskuun alussa tuleva "uudistus" voi jopa osaltaan vaikeuttaa tätä kuviota. Ei meillä VOI olla sellanen munkki et se uus sporttikanava olis NASN... Se olis jo vähä liikaa... Mut annas kattoo ny :)))

Aikanaan heitin sulle muuten tälläsen "spekkauksen" kuviosta: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=34085&page=5&pp=25
 

Trancey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
steepler kirjoitti:
No kaikki on tietenkin mahdollista, mutta itse en usko sekunttiakaan että NASN tulisi jonkun Canalin kylkiäiskanavaksi vaan veikkaan kyllä että ihan omaksi kanavaksi tulee. Näin sitä ainakin muualla Euroopassa myydään.
Canalin oma NBA-sopimus loppui viime kauteen, jota he eivät jatkaneet. Tästä näytti alkavan canalin surma.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Että mitenkä?

Nyt siis jos/kun huomenna näytettäisi joku NHL-peli Canal+:lta, niin voisiko se olla sen puoleen mahdollista että on kyseessä ke-to yö? Tarkoitan että minä päivinä viime kaudella tuli yleensä pelejä ja oliko Canal heti avauskierrokselta asti mukana?

Sorry mutta en jaksa selailla koko ketjua läpi, vastaus varmaan löytyisi.
 

Mogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itsellä toi NASN ollut suomessa jo yli 8kk. Näyttäis siltä ettei oikeuksia lähetyksiin ole euroopassa muilla kun NASN näyttää ainakin joka päivä tällä NHL matsin suorana. Ei siihen pojat muuta tarvita kuin tarpeeksi iso antenni (vähintään 1,2m halkasija) ja vähä taitoa :) Otin 12kk NASN makso vain 179£
 
Viimeksi muokattu:

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
Spaca kirjoitti:
Olisi kyllä unelmien täyttymys, jos NASN tuli Canal+:n pakettiin ja sen myötä NHL:n lisäksi Nascar ja NBA!!!!

Tämähän alkaa pikkuhiljaa selittämään miksi Canal+ SPORT -paketin hinta on noinkin kova, NASNin kanssa tehtävä yhteistyö maksaa... :) Mahtavaa tämä spekulointi, ehkä asiat eivät olekaan huonosti!

Älä muuta virko :) Nhl ja Nascar samassa paketissa olisi minulle aivan unelma. Viasat näyttää siis Nascaria, Formuloita, Nfl, Jalkkista jne... Voipi olla että tässä tehtäisiin joku yhteistyö sopimus niin se vasta hienoa olisi. Sportti kyllä kieltämättä tulee tulevaisuudessa vahvistumaan, toivottavasti juuri tämän NASN:ännin myötä.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Voi huhhuh.... kyllä vois nyt jotain tolkkua tulla tähän tilanteeseen. Tässä on pyörinyt canalin ympärillä elämä muutaman päivän ja näin viimetinkaan tämä sopimustilanne jäi. Toivotaan nyt että Canal+ jollain ihmeen konstilla hoitaa homman kotiin.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
jm16 kirjoitti:
@steepler: Niinpä... Itse kyllä luulen et toi Canalin marraskuun alussa tuleva "uudistus" voi jopa osaltaan vaikeuttaa tätä kuviota. Ei meillä VOI olla sellanen munkki et se uus sporttikanava olis NASN... Se olis jo vähä liikaa... Mut annas kattoo ny :)))

No en tiedä onko uudistuksella nyt jotain vaikutusta, eihän siinä muuta kuin järjestellä Canalin kanavia uudestaa. Uuden urheilukanavanhan nimi on Canal+ Sport2 joten ainakaan sen nimi nyt ei ole NASN, sisällostä en tiedä mutta jalkapalloa siellä ainakin tullaan näyttämään.

Siinä olet kyllä varmasti oikeassa että NASN tulee, mutta koska se onkin sitten hieman eri juttu.
 

Rummuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
ei ainakaan vielä ole sopimusta

soitin klo 17 tänään canalille ja kysyin tuleeko sitä nhl:ää vai ei ei ainakaan vielä ollut siellä mitään tietoa että sopimus olisi televisioinnista suomeen. että ei ainakaan tällä viikolla anäriä nähdä vanal sportilla :(
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jopa sanktioiden uhalla, VITUN ASIAA!!!
 

Gaff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Philadelphia Eagles
Onneksi tehtiin kolmen vuoden sopimus suoraan, ettei mahdollisen sopimuksen julkaiseminen mene joka vuosi viime hetkille.

Ensimmäinen matsi siis Pittsburgh - Philadelphia
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hehe, Pingviini ei pääse kitisemään ainakaan ihan heti...
 

jm16

Jäsen
Keba kirjoitti:

"Allekirjoitettu sopimus amerikkalaisen NASN:n (North American Sports Network) kanssa tuo CANAL+:n ohjelmistoon päivittäin kuusi tuntia parasta amerikkalaista urheilua. NHL:n lisäksi NASN-sopimus takaa CANAL+:lle tv-oikeudet baseballin korkeimman sarjatason otteluihin (MLB) sekä amerikkalaiseen yliopistourheiluun (NCAA)".

Rukouksemme on kuultu! Heja Canal!!!! :)))))
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Gaff kirjoitti:
Ensimmäinen matsi siis Pittsburgh - Philadelphia

Voi perkele!

Pakkoko aina sitä Foppadelphiaa on näyttää? Philadelphia Foppa on aina ruudussa. Amatöörimaista toimintaa Canal+! Pitäisikö heittää digiboksi ikkunasta ulos?

PS: Kiitos Canal+. Kiitos.
 

M10

Jäsen
Ärsyttää kun Philadelphiaa näytetään aina.




.
.
.
JES! Vuoden päästä ei tarvitse ainakaan vetää läpi tätä samaa eikös/juupas -rumbaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hienoo, olin jo luovuttanut toivon mutta parempi näin!

Muuten, huomasitteko että uutisesta on tehty syyskuun uutinen, onkohan ihan vahinko vai onkohan sillä jokin tarkoitus näyttää ettei muka olisi jäänyt viime tinkaan sopimus!?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Gaff kirjoitti:
Ensimmäinen matsi siis Pittsburgh - Philadelphia
Yllätys. Eiköhän täytetä palautelaatikko valituksilla heti tänään ;)

NHL:n osalta ei siis paljon muutu, paitsi tuurilla voidaan saadaan joku jenkkiläinen makasiiniohjelma lisäksi. Toivottavasti nyt ja tulevilla kausilla nähdään enemmän noita viikonlopun klo 21-22 pelejä. Niin.. ja ne alkuperäisselostukset, jookos.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Wau... epätoivosta ekstaasiin!!

Canal+ alkaa oleen melkolailla täydellinen kanava. Itse uskon, että nhl- otteluja näytetään enemmän kuin kolme viikosssa, mitä sopimuksessa sanotaan. Helvetin hienoa!

Sisältyykös tohon muuten yliopistojääkiekko?
 

jm16

Jäsen
Grub kirjoitti:
Sisältyykös tohon muuten yliopistojääkiekko?

Jos soppari kerran sisältää NCAA:n oikeudet, niin kyllä kait sieltä sitten alkaa näkymään ainakin yliopisto jenkkifudista, lätkää ja korista! Noi lajit ainakin kuuluu NASN ohjelmistoon :)
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Ahhahhahha! Jes! :)
Nyt saa itkeä, nyt saa huutaa, se on siinä pojjaat!

Ja TAAS on Philly ruudussa! No ei maha mitään, NHL tulee, se on pääasia se. kai tuon ensimmäisen ottelunkin voi katsoa vaikka kaksi rupusakkia siellä pelaa. ;)
Nyt mä lähenkin saman tien uuden ja hienon digiboxin ostoon!
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
No ihan hyviä uutisia, mutta pitää katsoa mitä tämä tulee tarkoittamaan. Veikkaan että itselläni muuttuu vitutuksen puolelle. Pelitarjonta nyt on aika laihaa kun tulee kolme peliä viikossa vain, tai kai niitä voi enemmänkin tulla mutta kuitenkin. Olin tuota NASN:ia odotellut, mutta olisin halunnut sen koko kanavan en mitään valju versioita jossa tulee 6h ohjelmaa päivässä. On tämä toki parempi kuin ei mitään NHL tarjontaa, tai noita muita lajeja.
 

Spaca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Liverpool
Spaca kirjoitti:
Olisi kyllä unelmien täyttymys, jos NASN tuli Canal+:n pakettiin ja sen myötä NHL:n lisäksi Nascar ja NBA!!!!

Tämähän alkaa pikkuhiljaa selittämään miksi Canal+ SPORT -paketin hinta on noinkin kova, NASNin kanssa tehtävä yhteistyö maksaa... :) Mahtavaa tämä spekulointi, ehkä asiat eivät olekaan huonosti!
Jep, kerrankin meikäläisen ounastelut osuivat! :) Ei hirvittävästi harmita vaikka NASCARia ei ilmeisesti nyt tulekkaan, tärkeintä että NHL näkyy!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös