HCM kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että putosin sohvalta. Muille tämä on ilmeisesti ihan selvä juttu, mutta itse olen ainakin täysin pihalla. Näyttääkö Canal nämä ottelut VIIVEELLÄ???
kaksoismetro kirjoitti:Jos katsoja itse tuntee pelaajien pelinumerot, ei Linkussa mielestäni ole kuin yksi häiriötekijä. Nimittäin se, ettei saa kuulla alkuperäiskommentaattoreiden sisäpiirijuttuja ja huulenheittoa (esim. Darryl Reaugh) ja pikkufaktoja (Brashear soittaa klassista pianoa). Linkulla on ihan mielenkiintoisiakin juttuja joskus kerrottavana, mutta itse ottelun selostamisessa hän ei ole koskaan ollut järin hyvin mukana. Tämä, kuten sanottua, kuitenkin korjaantuu sillä, että tuntee itse pelinumerot. Tietysti Linkku töppäilee myös ruutuun ilmestyvien tilastojen kanssa, mutta NHL-intoilija toki ymmärtää tilastot ilman Linkun selitystäkin. Lindegren voi minun puolestani selostella matseja aina silloin tällöin, kunhan vain lähetyksistä suurin osa tulisi alkuperäisselostuksella. Joka tapauksessa mielummin Linkku kuin Taivainen.
Näillä muilla suomalaisilla Canal-selostajilla tuskin on Linkun yleistä asiantuntemusta lätkästä ja pelaajatietämyskin ilman aktiivista seuraamista lienee olematonta. Sellaisilla selostajilla ei ole juuri mitään käyttöä elleivät he ole skarppina kertomaan alkuperäisselostuksesta kohoavia yksityiskohtia.
Henkka kirjoitti:Itse olen tästä täysin samaa mieltä ja minua Linkku ei ole koskaan häirinnyt. Vanhan miehen sekoilut ovat lähinnä hyvää huumoria muutenkin loistavan viihten lisänä. Positiivisempaa katsantokantaa suosittelisin muillekin. En kertakaikkiaan voi ymmärtää, miten jonkun selostaminen voi hiertää noin pahasti, ilmeisesti omassa elämässä on asiat sitten liian hyvin, kun tuollaisista pikkuasioista pitää jatkuvasti ruikuttaa. :)
Joo, sama juttu täällä.jaheka kirjoitti:Kuinka monella muulla on Canal plussa pimeänä? Kaikki muut Canalit näkyy paitsi sport, rupee pikkuhiljaa vituttamaan kun tästä pätkimisestä on tullu ny viime aikoina jokapäiväistä!
Matti_A kirjoitti:Joo, sama juttu täällä.
Virmanen kirjoitti:Lauantain Buffalo vs. Philly matsia ei siis näytetä. Typerää pelleilyä!
La-Su välinen yö on paras aika koko viikkona katsoa matsi, mutta ei niin ei!
Kiitos todella paljon huonosta palvelusta canal!