Canal+ / Nelonen

  • 1 403 980
  • 5 294

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
bisnesman kirjoitti:
Voiko näitä siis ostaa esim. 2 korttia kerralla tai vaikkapa varastoon useammankin?
Eli käyttää aivan kuin prepaid-liittymää. 18 päivän sykleissä silloin kun siltä tuntuu.

Tiettyhän kannattaa ostaa pari kertaa kuukaudessa, eli onnistuu juuri noin. Itse teen samoin kaapelipuolella kun ei jaksa kirjotella soppareita, helpompi lyödä rahat tiskiin ja canal+ haluamalleni ajalle. Hyvä systeemi. Näin ei sitten tarvitse purkaa sopparia kesällä erikseen, tosin tulee noi kortit 10 euroa kalliimmaksi kuin normaalisti.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jlammi kirjoitti:
Tiettyhän kannattaa ostaa pari kertaa kuukaudessa, eli onnistuu juuri noin. Itse teen samoin kaapelipuolella kun ei jaksa kirjotella soppareita, helpompi lyödä rahat tiskiin ja canal+ haluamalleni ajalle. Hyvä systeemi. Näin ei sitten tarvitse purkaa sopparia kesällä erikseen, tosin tulee noi kortit 10 euroa kalliimmaksi kuin normaalisti.
Minulla ei ole tällä hetkellä digiboxia, kämpässä on kaapeli mutta muutto on kesällä. Eli jos nyt ostan DVB-T boxin ja siihen irtoantennin niin canal näkyy missäpäin Helsinkiä tahansa?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
jlammi kirjoitti:
Itse teen samoin kaapelipuolella kun ei jaksa kirjotella soppareita, helpompi lyödä rahat tiskiin ja canal+ haluamalleni ajalle.

Siis saako tuollaisia kortteja kaapeliboxeihinkin ja jos näin, niin mistä? Tuo R-kioskin korttihan vaikuttaisi olevan vain antennitalouksiin.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Korhonen kirjoitti:
Siis saako tuollaisia kortteja kaapeliboxeihinkin ja jos näin, niin mistä? Tuo R-kioskin korttihan vaikuttaisi olevan vain antennitalouksiin.

Saa itse valita kuinka pitkäksi ajaksi sen haluaa ja maksaa kuukaudet etukäteen, itse olen suosinut yhden kuukauden väliä. Näin ainakin meillä (lumotv/päijät-visio) kuopiosta tai muista paikkakunnista en tiedä. Kortiksi riittää kaapelikortti.
 

danz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
jlammi kirjoitti:
Saa itse valita kuinka pitkäksi ajaksi sen haluaa ja maksaa kuukaudet etukäteen, itse olen suosinut yhden kuukauden väliä. Näin ainakin meillä (lumotv/päijät-visio) kuopiosta tai muista paikkakunnista en tiedä. Kortiksi riittää kaapelikortti.


Eli siis käytännössä jos soittaa päijät-visioon ja sanoo, että haluaa kuukaudeksi canalin kanavat niin ei tarvitse tehdä mitään suurempia sopimuksia? Koska noita r-kioskin kortteja ei ilmeisesti saa siis muualle kuin antennitalouksiin?
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
bisnesman kirjoitti:
Minulla ei ole tällä hetkellä digiboxia, kämpässä on kaapeli mutta muutto on kesällä. Eli jos nyt ostan DVB-T boxin ja siihen irtoantennin niin canal näkyy missäpäin Helsinkiä tahansa?

Kyllä pitäisi näkyä. Itse katson kaapelitaloudessa DVB-T -boksilla digikanavia.

R-Kioskin kortti tosiaan toimii vain antenniverkon bokseissa ja niitä voi ostaa varastoon.

Saa nähdä, kuinka kauan kyseisen kortin nykyinen hinta on voimassa, sillä sehän on hinnoiteltu varsin edulliseksi (~30 euroa/kk) verrattuna 12 kuukauden sopimukseen.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Wagner kirjoitti:
Kyllä pitäisi näkyä. Itse katson kaapelitaloudessa DVB-T -boksilla digikanavia.

R-Kioskin kortti tosiaan toimii vain antenniverkon bokseissa ja niitä voi ostaa varastoon.

Saa nähdä, kuinka kauan kyseisen kortin nykyinen hinta on voimassa, sillä sehän on hinnoiteltu varsin edulliseksi (~30 euroa/kk) verrattuna 12 kuukauden sopimukseen.

Onko sinulla Wagner tietoa, onko korttia myynnissä Lappeenrannassa? R-kiskan tietojen mukaan ei olisi kun lpr ei kuulu näkyvyysalueelle, vaikkakin Joutsenosta Canal+:aa pusketaan eetteriin.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PePo_17 kirjoitti:
Onko sinulla Wagner tietoa, onko korttia myynnissä Lappeenrannassa? R-kiskan tietojen mukaan ei olisi kun lpr ei kuulu näkyvyysalueelle, vaikkakin Joutsenosta Canal+:aa pusketaan eetteriin.

Ei ole tietoa Lappeenrannan tilanteesta, sillä asun muualla. Kannattaa tiedustella puhelimitse suoraan kioskeista onko heillä kortteja hyllyssä, jotta välttyy kioskeissa ramppaamiselta.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
"SM-liigakausi huipentuu Nelosella 31. maaliskuuta alkaen
Ottelut selostaa Kari Tyni - kisatudiossa Matti Eve ja Juhani Tamminen"

Tami pääsee ääneen.

Mielenkiintoinen erikoisuus:
"La 17.03. klo 16.45 SM-liiga: 2. neljännesfinaali HIFK-HPK, JIM ja CANAL+ Sport 1"

Näillä mennään.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Bismarck kirjoitti:

Lehdistötiedote. Varmaan kohta näkyy luotettavissa verkkoviestimissäkin.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tinke kirjoitti:
En kyllä oikeen jaksa uskoa, että jimi mitään pelejä näyttäisi. Ainaskaan suorana. Canal+ ei hyödy siitä yhtään mitään.

Voi olla, mutta toisaalta Nelonen voi myös promota uutta kanavaansa.

Tosin JIM:ltähän ei pitänyt aluksi tulla ollenkaan urheilua
http://sanomawsoy.fi/News.aspx?f=2113&d=22999&site=3

Mutta ainakin lauantaina on 10.45 MotoGP: Qatar, 125 cc
eli uusi linja voisi olla että primetimessa ei ole urheilua, mutta erilaisten peliohjelmien tilalla voisi olla.

Missään ohjelmatiedoissa ei ainakaan vielä ole tuota 17. päivän peliä.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
-Mercury- kirjoitti:
Voi olla, mutta toisaalta Nelonen voi myös promota uutta kanavaansa.

Niin, syytä on vaikea sanoa, mutta..

"Sunnuntaina 17. maaliskuuta pelattava neljännesfinaaliottelu HIFK-HPK televisioidaan suorana CANAL+:lla, jonka lähetystä voi seurata samaan aikaan myös maksuttomalla JIM-digikanavalla. Kolmannesta semifinaalista lähtien Nelonen televisioi toisen ja CANAL+ toisen semifinaaliottelun. Finaaliottelut esitetään yksinoikeudella vain Nelosella."

Minusta ainakin nuo MotoGP:t on urheilua. Navigare ja Hiutalekin taitavat olla urheiluohjelmia..

Edit: ..ja lähteenä edelleenkin samainen lehdistötiedote.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Bismarck kirjoitti:
Pelimise kirjoitti:
Edit: ..ja lähteenä edelleenkin samainen lehdistötiedote.
Ilmeisesti tarkoitetaan tätä lehdistötiedotetta:
http://www.canalplus.fi/pressrelease.asp?guid=6675EB40-1E13-45BD-8A8E-2E3187D72595&i=185A71A8-BBC2-4C5C-A294-2CF47F5B9B1C

Ja kaikki Canal+:n televisioimat ottelut löytyvät täältä. Ensi lauantaina siis aloitetaan ottelulla Ilves-Lukko klo 16.40.

Näköjään ensimmäisessä linkissä lauantain ottelun alkamisaika on merkitty klo 18.10, mutta toisessa linkissä ja Canal+:n ohjelmaoppaassa ottelu alkaa klo 16.40. Ilmeisesti siis 16.40 on oikea kellonaika.

Loppuun vielä yksi huomio: Ensimmäinen semifinaali televisioidaan Sport2-kanavalla.
 
Viimeksi muokattu:

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Jacobus kirjoitti:
.

Ensimmäinen semifinaali muuten televisioidaan sitten Sport2-kanavalla.

Ja syy tuohon on samaan aikaan sport I kanavalta tuleva jalkapallomaajoukkueen em-karsintamatsi. Täyty ekaksi kattoa jalkkismatsi ja sen jälkeen siirtyä jääkiekon pariin kolmanteen erään...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Siis aivan loistava tämä Canalin Målextra-ohjelma Elitserienin playoff-otteluista! Homma toimii Radio Suomen kiekkokierroksen tyyliin, ilman merisäätä tosin. Heti kun jossakin pelissä tapahtuu (tulee maali, jäähy ym) niin sinne siirrytään salamana.

Voi milloin tällainen tulee kattamaan SM-liigalähetykset? Vaihtaisin salamana IFK:n yhden neljästä playoff-livelähetyksestä tähän. Paras kiekko-ohjelma, mitä koskaan olen livenä nähnyt.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
-Mercury- kirjoitti:
Missään ohjelmatiedoissa ei ainakaan vielä ole tuota 17. päivän peliä.

Nyt on tuolla JIMin sivuilla. http://www.jimtv.fi/tvohjelmaopas.asp?dt=9&dc=5

Vähän mua ihmetyttää, että tuota Nelosen tiedotetta ei ole missään julkaistu uutisena. En ainakaan pikaisesti löytänyt mistään. Voisivat tuhota edes puolet noista nettisivujensa bannereista ja laittaa itse uutisensa tarjolle, jos ei muualla ylitä uutiskynnystä..


Edit: Löysin. http://www.nelonen.fi/urheilu/default_muut.asp?f=185&d=89602&
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tänään kannattaa tsekata Målextra-ohjelma elitserienin playoffeista, alkaa kello 20 sport 2:sella. Laadukasta lätkää ja helvetin hyvin tehty ohjelma.

PS. en ole Canalilla töissä vaikka tätä jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä hehkutan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kaizu kirjoitti:
Tänään kannattaa tsekata Målextra-ohjelma elitserienin playoffeista, alkaa kello 20 sport 2:sella. Laadukasta lätkää ja helvetin hyvin tehty ohjelma.

PS. en ole Canalilla töissä vaikka tätä jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä hehkutan.

Kiitokset muistutuksesta!! Oli kyllä hyvä ohjelma viimeksikin, saisi samanlainen tapa olla sm-liigassakin.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko nyt perkele niin ettei tiistaista Lukko-Ilves matsia voi katsoa canal+:n webbtv:stä????
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös