Canal+ / Nelonen

  • 1 402 790
  • 5 294

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
avatar kirjoitti:
koska käsitykseni on, että canal nuo katsomisjärjestyksen ehdot kuitenkin tässä tapauksessa sanelee

Mihin tämä käsitys perustuu? Minun käsitykseni nimittäin on juuri päinvastainen. Nelonen omistaa oikeudet otteluihin kolmannesta välierästä eteenpäin ja käsitykseni mukaan valitsee näytettävän ottelunsa. Canal sitten näyttää ikään kuin bonuksena sen toisen ottelun. Korjaa toki jos olen väärässä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Dynamo#79 kirjoitti:
Mihin tämä käsitys perustuu? Minun käsitykseni nimittäin on juuri päinvastainen. Nelonen omistaa oikeudet otteluihin kolmannesta välierästä eteenpäin ja käsitykseni mukaan valitsee näytettävän ottelunsa. Canal sitten näyttää ikään kuin bonuksena sen toisen ottelun. Korjaa toki jos olen väärässä.

Voidaanhan me tätä arpoa :) Ei käsitys perustunut mihinkään muuhun kun siihen, että alunperin nelosella oli yksinoikeus näyttää finaalit. Ei muuta. Käsitin, että bonuksena nelonen saakin näyttää jo kolmannesta välierästä "sen toisen matsin". Voi olla, että olen itse ymmärtänyt väärin.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Nelonen näyttää Kärpät-Ässät huomenna. Jotakuinkin noin ajattelin, nyt kun HPK voitti HIFK:n. Jos HIFK olisi voittanut, todennäköisesti Helsingin peli olisi näytetty.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Espoon Siniset kirjoitti:
Nelonen näyttää Kärpät-Ässät huomenna. Jotakuinkin noin ajattelin, nyt kun HPK voitti HIFK:n. Jos HIFK olisi voittanut, todennäköisesti Helsingin peli olisi näytetty.

Jaa-a,
klo 21:17 Canalilla ilmoittavat huomisen pelit ja kanavat
klo 21:30 ThePasi tekee jatkoaikamaalin
 

Tinke

Jäsen
avatar kirjoitti:
Voidaanhan me tätä arpoa :) Ei käsitys perustunut mihinkään muuhun kun siihen, että alunperin nelosella oli yksinoikeus näyttää finaalit. Ei muuta. Käsitin, että bonuksena nelonen saakin näyttää jo kolmannesta välierästä "sen toisen matsin". Voi olla, että olen itse ymmärtänyt väärin.
Miten jengi voi olla näin unessa? Silloin keväällähän huudettiin suureen ääneen, että Nelonen näyttää kolmannesta välierästä kaikki pelit eteenpäin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Nyt ei osunut silmään, notta onko täällä jo kerrottu huomisesta Pregamesta jotain? Telkku.net ainakin näyttää, ettei tänä lauantaina Pregamea tule?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
peno kirjoitti:
Nyt ei osunut silmään, notta onko täällä jo kerrottu huomisesta Pregamesta jotain? Telkku.net ainakin näyttää, ettei tänä lauantaina Pregamea tule?
Muistelen, että viime viikolla Henriksson tokaisi "tämän olleen kauden viimeinen Pregame". Voin olla toki väärässä, mutta muistikuva on vahva.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
kone82 kirjoitti:
Muistelen, että viime viikolla Henriksson tokaisi "tämän olleen kauden viimeinen Pregame". Voin olla toki väärässä, mutta muistikuva on vahva.

Eipä taida tulla ei. Uskoisin, että tässä on kysytty nelosen "kiekkoasiantuntija Hannes Kapasen" mielipidettä, että kannattaako sitä näyttää enään, kun on niin vähän joukkueita enää mukana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No tänään sitten alkavat Nelosenkin puolella nämä pelit, ja minäkin näen kauden ensimmäisen pelin tv:stä. Tätä hetkeä on kyllä jo odotettukin.

Ja mikä onkaan sen parempi paikka aloittaa televisiointi peleistä Nelosen puolella kuin Kärpät-Ässät, missä fanaattinen vierasyleisö kannustaa Patasydämiä kohti kaikkien aikojen paukkua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole mistään löytänyt varmaa tietoa joten kysyn:

Tuleeko Canal +ssan puolelta siis HIFK-HPK matsi tänään, kun Nelonen näyttää Kärpät-Ässät pelin?

Kiitän.
 

Taskusorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves
Makkarakuningas kirjoitti:
En ole mistään löytänyt varmaa tietoa joten kysyn:

Tuleeko Canal +ssan puolelta siis HIFK-HPK matsi tänään, kun Nelonen näyttää Kärpät-Ässät pelin?

Kiitän.


Kyllä tulee.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Makkarakuningas kirjoitti:
Tuleeko Canal +ssan puolelta siis HIFK-HPK matsi tänään, kun Nelonen näyttää Kärpät-Ässät pelin?

Aika vähissä on vaihtoehdot, kun välieriä pelataan. Ja vielä varmuudeksi Canalin sivuilta "Nelonen tulee mukaan semifinaalien kolmannessa ottelussa ja siitä lähtien CANAL+ televisioi toisen ja Nelonen toisen semifinaaliottelun."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr. Smith kirjoitti:
Aika vähissä on vaihtoehdot, kun välieriä pelataan. Ja vielä varmuudeksi Canalin sivuilta "Nelonen tulee mukaan semifinaalien kolmannessa ottelussa ja siitä lähtien CANAL+ televisioi toisen ja Nelonen toisen semifinaaliottelun."

Merci, merci.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Siis mitä helvettiä? Piti mennä ostamaan "lippu" Canalin netti-lähetykseen, mutta ei ainakaan mulle aukea tätä ottelua tarjolle sinne. Onko joku onnistunut hoitamaan asian?
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Alkaa hiipimään kauhea ajatus, että Canal+:lta näytetään myös tuo Kärpät-Ässät. Missä itse asiassa lukee, että HIFK - HPK tulisi Canal+:lta?
 
#10 forever kirjoitti:
Alkaa hiipimään kauhea ajatus, että Canal+:lta näytetään myös tuo Kärpät-Ässät. Missä itse asiassa lukee, että HIFK - HPK tulisi Canal+:lta?

http://www.canalplus.fi/

esimerkiksi tuolla..

EDIT: ja ohan se saa...a kun yrittää olla näsäviisas. On etuoikeus olla hidas :D
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Edit kirjoitti:
Siis mitä helvettiä? Piti mennä ostamaan "lippu" Canalin netti-lähetykseen, mutta ei ainakaan mulle aukea tätä ottelua tarjolle sinne. Onko joku onnistunut hoitamaan asian?

Kylläpä veti tiukille, nyt tuli vasta linkki esille. Että tiedoksi muillekkin, jotka meinaavat netissä matsin katsoa.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Missä säkissä te elätte? Kyllähän tuo on ollut jo selvää vuoden verran (tai vähintäänkin syksystä), että molemmat pelit näkyvät
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Nelosella Kärpät-Ässät - ottelun erätauoilla näytettävien HIFK-HPK - ottelun koosteiden selostaja vaikuttaa aikamoiselta amatööriltä. Osasyynä on varmasti, että koosteiden tekoon ei ole aikaa kovin paljoa, eikä spiikkejä siten voi paljon mitettiä, mutta voisi ne olla kuitenkin vähän varmaotteisempia.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Selostajista...

tuli vaan mieleen, että voisi selostajat sentään vähän objektiivisia olla. Alkoi nimittäin ottaa kahden erän jälkeen reippaasti päähän. JP Jalo ei muuta osannut kun kritisoida Ässiä, osittain kyllä aiheestakin, mutta jokatapauksessa ei Kärppiä läheskään yhtä paljoa kritisoinut kahden viime pelin aikana, edes yhteensä. Jopa Jussi Aho osannee selostaa objektiivisemmin!
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
^Metalheart^ kirjoitti:
tuli vaan mieleen, että voisi selostajat sentään vähän objektiivisia olla. Alkoi nimittäin ottaa kahden erän jälkeen reippaasti päähän. JP Jalo ei muuta osannut kun kritisoida Ässiä, osittain kyllä aiheestakin, mutta jokatapauksessa ei Kärppiä läheskään yhtä paljoa kritisoinut kahden viime pelin aikana, edes yhteensä. Jopa Jussi Aho osannee selostaa objektiivisemmin!
Jalo&Co tuntuu hyppäävän aina johtavan joukkueen bandwagoniin, tai siltä se ainakin minusta on tuntunut. Aina ovat syventäneet vitutusta oman joukkueen ollessa tappiolla.
 
-Mercury- kirjoitti:
Jalo&Co tuntuu hyppäävän aina johtavan joukkueen bandwagoniin, tai siltä se ainakin minusta on tuntunut. Aina ovat syventäneet vitutusta oman joukkueen ollessa tappiolla.

Saman olen huomannut näistä herroista. Hypettävät juuri sitä joka tekee hyvää ja on voitolla. Valovuosi kuitenkin HN herroista, jotka heti matsin alussa päättävät ketä hypettävät.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Itse otin äänen pois toisessa erässä. Harvoin (jos ikinä) olen noin yksipuolista selostusta kuullut valtakunnallisessa. Puuttumaan jäi vain "kärpät kärpät"-huudot veijareilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös