Muistelen, että viime viikolla Henriksson tokaisi "tämän olleen kauden viimeinen Pregame". Voin olla toki väärässä, mutta muistikuva on vahva.peno kirjoitti:Nyt ei osunut silmään, notta onko täällä jo kerrottu huomisesta Pregamesta jotain? Telkku.net ainakin näyttää, ettei tänä lauantaina Pregamea tule?
kone82 kirjoitti:Muistelen, että viime viikolla Henriksson tokaisi "tämän olleen kauden viimeinen Pregame". Voin olla toki väärässä, mutta muistikuva on vahva.
Makkarakuningas kirjoitti:En ole mistään löytänyt varmaa tietoa joten kysyn:
Tuleeko Canal +ssan puolelta siis HIFK-HPK matsi tänään, kun Nelonen näyttää Kärpät-Ässät pelin?
Kiitän.
Makkarakuningas kirjoitti:Tuleeko Canal +ssan puolelta siis HIFK-HPK matsi tänään, kun Nelonen näyttää Kärpät-Ässät pelin?
Mr. Smith kirjoitti:Aika vähissä on vaihtoehdot, kun välieriä pelataan. Ja vielä varmuudeksi Canalin sivuilta "Nelonen tulee mukaan semifinaalien kolmannessa ottelussa ja siitä lähtien CANAL+ televisioi toisen ja Nelonen toisen semifinaaliottelun."
#10 forever kirjoitti:Alkaa hiipimään kauhea ajatus, että Canal+:lta näytetään myös tuo Kärpät-Ässät. Missä itse asiassa lukee, että HIFK - HPK tulisi Canal+:lta?
#10 forever kirjoitti:Alkaa hiipimään kauhea ajatus, että Canal+:lta näytetään myös tuo Kärpät-Ässät. Missä itse asiassa lukee, että HIFK - HPK tulisi Canal+:lta?
Huh. Ehdin jo pelästyä, sillä en saanut lippua tuohon otteluun.Edit kirjoitti:
Edit kirjoitti:Siis mitä helvettiä? Piti mennä ostamaan "lippu" Canalin netti-lähetykseen, mutta ei ainakaan mulle aukea tätä ottelua tarjolle sinne. Onko joku onnistunut hoitamaan asian?
Jalo&Co tuntuu hyppäävän aina johtavan joukkueen bandwagoniin, tai siltä se ainakin minusta on tuntunut. Aina ovat syventäneet vitutusta oman joukkueen ollessa tappiolla.^Metalheart^ kirjoitti:tuli vaan mieleen, että voisi selostajat sentään vähän objektiivisia olla. Alkoi nimittäin ottaa kahden erän jälkeen reippaasti päähän. JP Jalo ei muuta osannut kun kritisoida Ässiä, osittain kyllä aiheestakin, mutta jokatapauksessa ei Kärppiä läheskään yhtä paljoa kritisoinut kahden viime pelin aikana, edes yhteensä. Jopa Jussi Aho osannee selostaa objektiivisemmin!
-Mercury- kirjoitti:Jalo&Co tuntuu hyppäävän aina johtavan joukkueen bandwagoniin, tai siltä se ainakin minusta on tuntunut. Aina ovat syventäneet vitutusta oman joukkueen ollessa tappiolla.
Itseänikin kyllä rupesi ärsyttämään, mutta tilanne on juuri niinkuin Pula-ajan Tretjak kirjoittaa.valheenrakentaja kirjoitti:Itse otin äänen pois toisessa erässä. Harvoin (jos ikinä) olen noin yksipuolista selostusta kuullut valtakunnallisessa. Puuttumaan jäi vain "kärpät kärpät"-huudot veijareilta.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Saman olen huomannut näistä herroista. Hypettävät juuri sitä joka tekee hyvää ja on voitolla.
Esa Pirnes oli tänään muuten helvetin hyvä kommentaattori. Lisää näitä.