Canal+ / Nelonen

  • 1 401 758
  • 5 294

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Eläkeläisellä on taas asiaa laajemmaltikin.Ensiksi suoraan otsikon aiheesta.Yhden TimeOutin olen nähnyt.Jäykkä,kulmikas ja huono.Ja karsea studio.
Vaikka jääkiekkofaniudesta on tullut pakkomielteenomainen-toki valtavan hauska-elämäntapa ,niin en TV:n toljotusta osaa pitää yhdenkään lisäsentin arvoisena.Omakotitalon oston jälkeen näkyy enää 4 kanavaa eikä lisää tule.
Täällä Uudellamaalla on riitäävän usein vähintään 2-divisioona –tasoisia halpoja pelejä.Divarista puhumattakaan.

Olen vuosien varrella ollut useasti isäntänä aitioissa ja myöskin vieraana.Viime vuosina olen tätä muille jättänyt.Alussahan se tuntui melkein siistiltä pönöttää Areenan vuokra-aitiossa tai ihmetellä vaikka Ässien ja Saipan kälyisiä ´VIP-tiloja´
tai Lukon Business-clubia saatikka Jutin esitelmiä jossain Hakametsän kellarissa.
Sitten tuli vastareaktio, että mitä järkeä tässä on.Taas jonkun ryhmän kanssa dokaamassa ties missä tilassa.Sinänsä jokus hauskaakin,mutta mitä tekemistä sillä on lätkän kanssa.Liian usein hallille on saapunut vähän myöhässä humalainen asiakasryhmä.Siinä sitten jatketaan aitiossa tai joissain halleissa pahimmillaan pelkässä ´vip-tilassa´pelin ajan.Jossain pelattava matsi on sivuseikka.

Minä tykkään jääkiekosta.On se perkele,ettei omalla rahalla viitsi oikein liigapeleissä käydä.Omituisen ja vittumaisen ja osin sluiban maineen saa,kun ei viitsi asiakkaita kestittää vaikka Areenan ravintolassa,vaan istuu mieluummin omissa porukoissa Järvenpään hallissa katsomassa oikeaa kiekkoa.Tai vaikka Tuusulassa.

Sitten vielä liiga maksukanavalle.Vieraannun.
 

M@ke

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Canal + sai NHL tv-oikeudet

Iltalehti uutisoi eilen:

Canal+ kahmi NHL:n tv-oikeudet
3.10.2005 14:23
Maksullinen tv-kanava Canal+ on tehnyt sopimuksen NHL-jääkiekkoliigan tv-oikeuksista.

Yksivuotinen sopimus mahdollistaa alkavalla kaudella yli 500 tuntia suoria ottelulähetyksiä, Canal+ tiedotti maanantaina.

Sopimuksen myötä Canal+ näyttää yksinoikeudella suurimman osan lauantain ja torstaiyön otteluista. Lisäksi kanavalla on mahdollisuus näyttää yksi ottelu viikolta, oikeudet ensimmäiseen otteluvalintaan pudotuspeleissä sekä jaetut Stanley cup -finaaleiden tv-oikeudet.


Joten tätä asiaa ei tarvitse enää ilmeisesti spekuloida...
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melko kallista, Canal+ on

No nyt kun sarja on ollut muutaman viikon käynnissä, antoi tuo säälittävä "asiakaspalvelu" vastauksen tämän alueen näkyvyyteen. Vastaus oli: Neuvottelut on tältä vuodelta keskeytetty, osta vaan se lautanen. Oma vastaukseni on: EN OSTA, pitäkää tunkkinne. Aloituskustannus olisi ollut vähintään 150e ja tähän lisänä 45e/kk vuoden ajan. Kyllähän tuo noitten hinnoittelu on aivan älyvapaa. Tietenkin tuo sopiii joillekin ja on osalle asiakkaista sopiva, mutta ei läheskään kaikille. Nyt voin perustellusti sanoa että SM-liiga löi kätensä kyynerpäätä myöten paskaan. Tuon tuotteen ostajakunta on todella rajallinen, eikä kilpailukyvystä voida edes puhua. Väitän että iso osa asiakkaista ostaa tuon "pakosta", koska kyseessä on monopoli TV-kiekkoilun suhteen.

Joo, joo, kitisen ja olen katkera ja varmaan kuulun tällä keskustelupalstalla vähemmistöön mielipiteineni, mutta uskallan väittää että kaltaisiani pettyneitä on tässä maassa pirun paljon(tämän vahvisti eräs kodinkonemyyjä, jonka luona ravaa kaiken aikaa vihaisia asiakkaita). Tiedän myös sen etten juuri nyt voi asialle tehdä mitään. Lupaan kuitenkin muistuttaa liigaa sähköpostilla asiasta tasaisin väliajoin.
 

JanJ

Jäsen
Birkku kirjoitti:
Nyt voin perustellusti sanoa että SM-liiga löi kätensä kyynerpäätä myöten paskaan.
SM-liiga ja etenkin seurat saavat kuitenkin tv-sopimuksesta suoraan enemmän rahaa kuin Maikkarin aikana. Raha tämän homman ratkaisi, ei näkyvyys tai valtakunnallinen peitto. Lisäksi eikös Urpon kuningasajatuksena ollut että nyt väki ajautuu enemmän halleihin kun ei kaikilla näy pelit telkussa. Mielestäni tuosta voisi väitellä mutta näillä mennään.
Joo on mulla Canal. Siksi en uikuta. Muuten valittaisin ja paljon.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Birkku kirjoitti:
Aloituskustannus olisi ollut vähintään 150e ja tähän lisänä 45e/kk vuoden ajan. Kyllähän tuo noitten hinnoittelu on aivan älyvapaa.

Aloitus kustannuksiin en ota kantaa. Mutta missäs myyvät canalia noin kalliilla? Mullahan tuo maksaa peräti 27e/kk enkä näe sitä kovinkaan pahana hintana.

Joku vetää välistä tuossa esittämässäsi summassa, tai sitten vedit vain hatusta jonkun suht kivan lukeman, ja päätit tulla valittamaan.
Kannattaa myös muistaa, että se kallein kanavapaketti ei ole pakollinen ostos.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Birkku kirjoitti:
Aloituskustannus olisi ollut vähintään 150e ja tähän lisänä 45e/kk vuoden ajan. Kyllähän tuo noitten hinnoittelu on aivan älyvapaa........

Tuon tuotteen ostajakunta on todella rajallinen, eikä kilpailukyvystä voida edes puhua. Väitän että iso osa asiakkaista ostaa tuon "pakosta", koska kyseessä on monopoli TV-kiekkoilun suhteen.

Itsehän sen sanot.. Tuotteen ostajakunta on todella hyvin rajallinen. Suurelle osalle ei ole mitään tarvetta noille ostoksille. Canal liikeyrityksenä ottaa tietysti tuostakin rajallisesta määrästä kaiken hyödyn irti.

Eikä SM-Liiga tosiaan ole lyönyt käsiään mihinkään paskaan. Enemmän se tästä tienaa.

-paze-
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kovilta tosiaan vaikuttavat summat jos nuo jutut pitävät paikkaansa. Itselläni boksi kortinlukijalla maksoi 69 euroa, avaus ei mitään ja muuten maksetaan se 27€/kk. En pidä hintaa todellakaan pahana, varsinkin jääkiekon ja jalkapallon ystäville tarjontaa on niin paljon, että millään ei kaikkea ehdi / ole järkevää katsoa. Ja sitten pitäisi vielä maksaa tv-lupa kanavista, joiden katsominen on laskenut noin prosenttiin....
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
Joku vetää välistä tuossa esittämässäsi summassa, tai sitten vedit vain hatusta jonkun suht kivan lukeman, ja päätit tulla valittamaan.
Kannattaa myös muistaa, että se kallein kanavapaketti ei ole pakollinen ostos.

Jotta saa tuon lautasen, boxin & 80euron asennus-setelin, täytyy ottaa tuo kallein paketti. Tietenkin voi ottaa tuon 27e:n paketin ja ostaa vermeet itse, jolloin tuo ensimäisen vuoden hinta muodostuu vielä kalliimmaksi. On mielestäni perusteltua huomioida nuo arvioitaessa Canal+:n hintaa, koska en tarvitse noita vermeitä mihinkään muuhun. Minulla nimittäin on kortinlukijalla varustettu boxi.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Birkku kirjoitti:
Jotta saa tuon lautasen, boxin & 80euron asennus-setelin, täytyy ottaa tuo kallein paketti. Tietenkin voi ottaa tuon 27e:n paketin ja ostaa vermeet itse, jolloin tuo ensimäisen vuoden hinta muodostuu vielä kalliimmaksi. On mielestäni perusteltua huomioida nuo arvioitaessa Canal+:n hintaa, koska en tarvitse noita vermeitä mihinkään muuhun. Minulla nimittäin on kortinlukijalla varustettu boxi.

Canal+ -pakettiin kuuluvat nuo vermeet mukaan.

Kokonaiskustannus vuoden tilauksesta: Viihde 590 €, Perhe 338 € ja CANAL+ 398 €. Sitovan 12 kk:n tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassaolevana 1 kk:n irtisanomisajalla. Laitteiden omistusoikeus siirtyy, kun 12 kk:n kanavapakettimaksut on maksettu.

Ainoa on, että tuossa Canal+ -paketissa joutuu itse asentamaan lautasen. Loppujen lopuksi on lautasantennin asennus kohtuullisen helppoa.

Että silleen...
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
wilco kirjoitti:
Canal+ -pakettiin kuuluvat nuo vermeet mukaan.



Ainoa on, että tuossa Canal+ -paketissa joutuu itse asentamaan lautasen. Loppujen lopuksi on lautasantennin asennus kohtuullisen helppoa.

Että silleen...

Aivan. Itse en tajua tätä itkua näistä vermeiden hinnoista. Nehän saa mukana!
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
wilco kirjoitti:
Canal+ -pakettiin kuuluvat nuo vermeet mukaan.



Ainoa on, että tuossa Canal+ -paketissa joutuu itse asentamaan lautasen. Loppujen lopuksi on lautasantennin asennus kohtuullisen helppoa.

Että silleen...

Jep, jep. Juttelin tuossa puoli tuntia sitten kodinkonekauppiaan kanssa aiheesta ja hän oli kanssasi samaa mieltä ja lupasi varmistaa asian. Kummalliseksi asian tekee se että Canaldigitalin "asiakaspalvelu" väitti ettei tuollaista pakettia ole tarjolla. Siis uskomatonta sähläämistä kyseisen puulakin kanssa.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin täällä on todettu monella suulla että Canalin paketti 29 euroa kuussa on kallista. Tuo kalleus on tietysti suhteellista. Sillä vaikka en itse poltakaan tiedän että tupakki maksaa 5 euroa aski. Henkilö joka polttaa mielestään vähän vetää neljä askia viikossa. Tämä tekee Elon laskuopin mukaan 80 euroa kuussa. Kumpi se nyt olikaan kallista.....
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Birkku kirjoitti:
Jep, jep. Juttelin tuossa puoli tuntia sitten kodinkonekauppiaan kanssa aiheesta ja hän oli kanssasi samaa mieltä ja lupasi varmistaa asian. Kummalliseksi asian tekee se että Canaldigitalin "asiakaspalvelu" väitti ettei tuollaista pakettia ole tarjolla. Siis uskomatonta sähläämistä kyseisen puulakin kanssa.

Huvittavaa kieltämättä, jos asiakaspalvelussa tuollalailla todetaan.

Että silleen...
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Birkku kirjoitti:
Jep, jep. Juttelin tuossa puoli tuntia sitten kodinkonekauppiaan kanssa aiheesta ja hän oli kanssasi samaa mieltä ja lupasi varmistaa asian. Kummalliseksi asian tekee se että Canaldigitalin "asiakaspalvelu" väitti ettei tuollaista pakettia ole tarjolla. Siis uskomatonta sähläämistä kyseisen puulakin kanssa.

Tuossahan siis puhuttiin Canalplussan paketista. Nyt sinä rähjäät canaldigitalin asiakaspalvelusta.

Toinen puhuu aidasta ja toinen aitaan seipäästä?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rodion kirjoitti:
Tuossahan siis puhuttiin Canalplussan paketista. Nyt sinä rähjäät canaldigitalin asiakaspalvelusta.

Toinen puhuu aidasta ja toinen aitaan seipäästä?

Uskoppa huviksesi että olen asiasta ottanut selvää aika tarkkaan. Aamulla Canal+:n edustaja kehoitti soittamaan nimenomaan Canaldigitalin asiakaspalveluun. Antoipa vielä puhelinnumeronkin. Joten pidetään ne seipäät omassa ladossa (:
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeassa olit Wilco

Kodinkonekauppias soitti juuri ja varmisti että kyllähän tuo comboboxi+peili kuuluu tuohon hintaan. No huomenna antenniasentaja tulee parvekkeelle mittailemaan löytyykö puiden välistä rakoa, josta kuva saataisiin alas. Seuraavaksi arvioidaan kuinka paljon kattoasennus kustantaa.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Canal näyttää tekevän aika monta asiaa oikein, kun kyseistä firmaa sydämensä pohjansa vihaavat ihmiset ovat valmiita näkemään huomattavasti vaivaa saadakseen ostaa heidän tuotteitaan.

Ei huonosti puulaakilta...
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
OneBigRed kirjoitti:
Kyllähän Canal näyttää tekevän aika monta asiaa oikein, kun kyseistä firmaa sydämensä pohjansa vihaavat ihmiset ovat valmiita näkemään huomattavasti vaivaa saadakseen ostaa heidän tuotteitaan.

Ei huonosti puulaakilta...

Olisin HETI valmis maksamaan 30e/kk, jos saisin viime vuotisen maikkarin tarjonnan+ 3 NHL-ottelua/viikko.

Joudun näkemään huomattavasti vaivaa, koska liiga teki VÄÄRÄN päätöksen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
starcat kirjoitti:
Niin täällä on todettu monella suulla että Canalin paketti 29 euroa kuussa on kallista. Tuo kalleus on tietysti suhteellista. Sillä vaikka en itse poltakaan tiedän että tupakki maksaa 5 euroa aski. Henkilö joka polttaa mielestään vähän vetää neljä askia viikossa. Tämä tekee Elon laskuopin mukaan 80 euroa kuussa. Kumpi se nyt olikaan kallista.....

Jos haluat katsoa joka viikko viisi kiekkomatsia niin 29€/KK on todella halpaa. Jos haluat katsoa kaksi matsia kuukaudessa niin 29€/KK on todella kallista.

Kumpaan veikkaat HC-fanien ja kumpaan suuren yleisön kallistuvan?
 

JPL

Jäsen
Birkku kirjoitti:
Joudun näkemään huomattavasti vaivaa, koska liiga teki VÄÄRÄN päätöksen.

Tuo sinun kitinä alkaa jo rasittamaan. Ok - paska päätös niiden kannalta, jotka asuvat sellaisessa paikassa, missä ei kaapelilla / antenniverkolla canal näy. Ikävää, mutta olette huomattava vähemmistö. Ja sielläkin sateliitilla homman saa toimimaan ja lautasen + boxin saa ilmaiseksi. Jos et itse osaa asentaa, niin sitten siitä joutuu hieman maksamaan. Paketti pitää hankkia koko vuodeksi, mutta sillä saa lautasen ja boxin itselleen ja niiden arvo on ainakin sen puolen vuoden tilauksen verran. Sen jälkeen voit suunnata lautasen minne huvittaa ja etsiä vaikka maan ulkopuolelta tulevia lähetyksiä, jos semmoinen kiinnostaa. Sateliitilla saat vieläpä huomattavasti varmemman lähetyksen, kuin kaapelin / antennin välityksellä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Birkku kirjoitti:
Kodinkonekauppias soitti juuri ja varmisti että kyllähän tuo comboboxi+peili kuuluu tuohon hintaan. No huomenna antenniasentaja tulee parvekkeelle mittailemaan löytyykö puiden välistä rakoa, josta kuva saataisiin alas. Seuraavaksi arvioidaan kuinka paljon kattoasennus kustantaa.
Me olemme kaikki täällä Jatkoajassa peukut pystyssä, että saat kunnon signaalin ja kanavat näkymään. Tai sitten seuraavaksi Karpolla on asiaa. "Tätä miestä on potkittu päähän. Tässä sinulle joulukinkku."

Tässä matsin erätauolla tajusin, että kerrankin pystyn katsomaan Köllin olemusta ilman, että tekee mieli tarjota poikittaista niskaan. Itse asiassa erinomainen asia, että Canal on saanut kaksi hyvää kommentaattoria vuorottelemaan Jalon seuraksi. Yhteen voisi väsyä suhteellisen nopeasti.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Grönmanin kysymys Lukon valmentaja Tolvaselle:

"Voit olla ilmeisen tyytyväinen, että saatiin se ensimmäinen vieraspiste.."

Eipä haittaa mitään, pisti kivasti korvaan noin raumalaistoimittajan sanomana. Jos Grönman nyt on edes varsinaisesti raumalainen...? No ainakin se on Tuomaan veli, se riittää.

Kortelainen on aika hyvä kommentaattori. Täysin asiallinen linja, mutta hyvin hommassa mukana. Ei turhia sutjautuksia, mutta kiva kuunnella.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JPL kirjoitti:
Tuo sinun kitinä alkaa jo rasittamaan. Ok - paska päätös niiden kannalta, jotka asuvat sellaisessa paikassa, missä ei kaapelilla / antenniverkolla canal näy. Ikävää, mutta olette huomattava vähemmistö. Ja sielläkin sateliitilla homman saa toimimaan ja lautasen + boxin saa ilmaiseksi. Jos et itse osaa asentaa, niin sitten siitä joutuu hieman maksamaan. Paketti pitää hankkia koko vuodeksi, mutta sillä saa lautasen ja boxin itselleen ja niiden arvo on ainakin sen puolen vuoden tilauksen verran. Sen jälkeen voit suunnata lautasen minne huvittaa ja etsiä vaikka maan ulkopuolelta tulevia lähetyksiä, jos semmoinen kiinnostaa. Sateliitilla saat vieläpä huomattavasti varmemman lähetyksen, kuin kaapelin / antennin välityksellä.

Joopa joo. Varmaan alkaa rasittamaan, varsinkin jos lukee noita viestejä sieltä täältä. Tuosta tekstistäsi näkee, että olet lukenut tänään kirjoittamistani viesteistäni VAIN tuon viimeisen. Olen aikeissa toimia juuri kuten ehdotat ja tuo ilmenee noissa aiemmissa viesteissäni. Jos viitsit vilkaista noita muutamaa edellistä, huomaat että kritiikissäni on olemassa myös perusteet. Tuo lainaamasi pätkä oli lähinnä sarkastinen heitto, jonka aiheutti canaldigitalin PASKA PALVELU. Vai eikö sellaiseksi voida luokitella sitä että myyjä väitti minulle ettei tuossa yllä mainitsemaasi tarjousta ole olemassakaan.
 

JPL

Jäsen
Birkku kirjoitti:
Joopa joo. Varmaan alkaa rasittamaan, varsinkin jos lukee noita viestejä sieltä täältä. Tuosta tekstistäsi näkee, että olet lukenut tänään kirjoittamistani viesteistäni VAIN tuon viimeisen. Olen aikeissa toimia juuri kuten ehdotat ja tuo ilmenee noissa aiemmissa viesteissäni. Jos viitsit vilkaista noita muutamaa edellistä, huomaat että kritiikissäni on olemassa myös perusteet. Tuo lainaamasi pätkä oli lähinnä sarkastinen heitto, jonka aiheutti canaldigitalin PASKA PALVELU. Vai eikö sellaiseksi voida luokitella sitä että myyjä väitti minulle ettei tuossa yllä mainitsemaasi tarjousta ole olemassakaan.

Jeps... jäi kyllä lukematta muutama viesti, joista olisi hyvin ilmennyt, että olet jo digitalia hankkimassa. Miksi siis enää sitten edes sarkastisesti heitellä että liiga on tehnyt VÄÄRÄN päätöksen. Ei sitä voi vielä edes arvioida. Puhumattakaan, että se tehtäisiin vähemmistön suunaukomisten mukaan.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Birkku kirjoitti:
Tuo lainaamasi pätkä oli lähinnä sarkastinen heitto, jonka aiheutti canaldigitalin PASKA PALVELU. Vai eikö sellaiseksi voida luokitella sitä että myyjä väitti minulle ettei tuossa yllä mainitsemaasi tarjousta ole olemassakaan.

Kyllähän tuo paskalta palvelulta kuullostaa jos ns. vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee.

Minä puolestani haluan kertoa positiivisen esimerkin canal+ :n palvelusta, asiakapalvelusta. Eilen illalla huomasin että canalin kanavat eivät enää näy ja koskapa olin onnistuneesti unohtanut kännykän duuniin niin laitoin maililla kyselyä asiakaspalveluun tietenkin mainiten kaikki tarvittavat tiedot.

En odottanut maililla lähtevään kyselyyn vastausta lainkaan samana päivänä mutta sainkin vastauksen noin kahdeksan aikaan joka oli erittäin kohtelias.

Mailissa pahoiteltiin etten ole hetkeen pystynyt seuraamaan kanavia, kertoivat syyn miksi tämä oli tapahtunut (tilausta ei oltu rekisteröity ja kokeiluaika loppui), kerrottiin että tilanne korjataan SAMANTIEN ja vieläpä minut sisällytettiin tarjoukseen joka on alkanut ja näin ollen en joudu maksamaan aiemmassa tarjouksessa ollutta 50€ avausmaksua. Kanavat alkoivat toimia lupauksen mukaisesti nopeasti.

Tätä minä taas kutsuisin HYVÄKSI PALVELUKSI.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös