Jalkakynä kirjoitti:Erityisesti Mika "Veikko" Niemisen tylyt kommentit NHL:n ja IIHF:n välisestä toivat lähetykseen jotain sellaista potkua jota en ole koskaan kokenut tai ainakaan en muista sellaista tapahtuneen.
Artsi kirjoitti:Oli muuten hauska tilanne, että "eläkeläiskiekkoilija" joka ei joudu vastaamaan seurojen menestyksestä miltään osin, haukkui sopimuksen ja mies, jonka omat rahat ovat kiinni sm-liigaseurassa, oli sopimuksen kannalla. Hyvä kuitenki, että "Veikko" sanoi mielipiteensä, sillä keskustelua asioista tarvitaan enne seuraavan sopimuksen aikaa.
Larkin kirjoitti:Pasi kuitenkin itsekin tuon kokeneena tajuaa, että pelaajille tuon sopimuksen puuttuminen olisi todella harmillista. Olisi Pasillakin voinut jäädä tuo NHL:n matka käymättä jos ei olisi NHL-sopimuksia ollut ja seura olisi voinut pyytää mitä haluaa.
Mr. Jones kirjoitti:Varmistuu vihdoin se että NHL näkyy. Ilmeisesti svedut saa kuitenkin vaikuttaa otteluvalintoihin aika voimakkaasti, joten Foppaa nähtäneen melko paljon ensi kaudella...
Idän ihme kirjoitti:Onhan tämä TimeOut ihan katsottava ohjelma pelien ratkaisuhetkien takia, mutta mielestäni olisi järkevämpää näyttää vaikka viikon komeimpia maaleja ja torjuntoja tämän tulosveikkaushöpinän tilalla.
Off topicia täysin, mutta pakko kommentoida. NHL-osiossa sama uutinen sai ihan koomisia piirteitä, kun aika moni jätti syystä tai toisesta lukematta jutun ja oletti jutun pointin oleva "sopimus tehty Eurosportin kanssa".Mr. Jones kirjoitti:Ilmeisesti NHL alkaa näkymään sekä Eurosportilla että Canalilla. Aftonbladet uutisoi:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,705158,00.html
Huonolla ruotsin taidollani en ala sen kummemmin sitä referoimaan, joku viisaampi tehköön sen.
Varmistuu vihdoin se että NHL näkyy. Ilmeisesti svedut saa kuitenkin vaikuttaa otteluvalintoihin aika voimakkaasti, joten Foppaa nähtäneen melko paljon ensi kaudella...
Mr. Jones
starcat kirjoitti:Toisaalta ihan kiva kevennyshän se on. Lisäksi on ainakin yksi sponsori joka ei itke kun maikkari joutui lopettamaan lähetykset..... vai haluatko takaisin parhaat paikat?????
bosch kirjoitti:Off topicia täysin, mutta pakko kommentoida. NHL-osiossa sama uutinen sai ihan koomisia piirteitä, kun aika moni jätti syystä tai toisesta lukematta jutun ja oletti jutun pointin oleva "sopimus tehty Eurosportin kanssa".
Niin tuo on viime viikon uutinen, jossa spekuloidaan Eurosportin mukaantulosta ja jutussa ei todellakaan varmisteta mitään. Höpötetään vain mahdollisuuksista.
- Vi förhandlar. Och under pågående förhandling vill jag inte lämna några kommentarer, säger Peter Harryson, sportchef på Canal+. Suomeksi: Canal+ neuvottelee edelleen.
- NHL är en rättighet som skulle passa Eurosport som handen i handsken. Men jag kan inte bekräfta något, om vi förhandlar eller inte förhandlar. Men ska något ske är det nära, nästa onsdag spelar Philadelphia med Forsberg, säger Märta Rydbeck, vd för Eurosport Nordic. Suomeksi: Eurosport on kiinnostunut, mutta ei voi vahvistaa edes onko neuvoteltu vai ei.
Ja toimittaja Tomas Rosin näppärä johtopäätös: Canal + och Eurosport kommer att tillsammans visa NHL-hockey i vinter. Suomeksi: Canal+ ja Eurosport yhdessä näyttävät NHL-kiekkoa talvella.
Juttu siis julkaistu 28.9 ja on johtopäätöksen osalta fiktiota. Fiktio voi muuttua todeksi ja toivottavasti muuttuu.
JypFabu kirjoitti:Edelleen olen sitä mieltä, että vain ylellä on se ammattitaito ja väline käytössä, jolla sm-liiga televisioinneista voisi selvitä, ilman häpeän punaa kasvoilla.
...
Nykytilanteessa on toki yksi taho, joka on aidosti sitä mieltä, että tämä oli paras askel koko television urheiluhistoriassa, nimittäin vaimoväki kiittelee kilvan, kun pelejä ei enää tule.
lihaani kirjoitti:Maikkarin lätkätarjonta on täällä lytätty alimpaan vittuun. Mutta jos kysyttäisiin hokinaitin peruskatsojilta, niin suurin osa porukoista oli varmaan ihan tyytyväistä sunnuntaipeleihin. Ihan oikeasti tavallista tallaajaa eivät Jutin kiskisylämummot tai parhaat paikat suuremmin häirinneet.
lihaani kirjoitti:-Jos liigan sponsorit ovat tyytymättömiä katsojalukujen täydelliseen romahtamiseen, niin se ei ole itkemistä, vaan tosiasioiden tunnustamista. Kontaktihinta on liian kallis. Varsikaan kun kalja ja kännykkäliittymät tai pankkipalvelut eivät ole segmentoituja juuri lätkäfanien tuotteiksi.
Waky kirjoitti:Niin luetun perusteella et ole nähnyt yhtäkään peliä joten hyvin voit vetää johtopäätöksiä. Mielenkiintoista on myös se, että yhdellä TV-lähetyksellä viikossa on noin suuri vaikutus perheen kanssa käytettyyn vapaa-aikaan.
Itseä ei tilanne hetkauta mihinkään suuntaan. MTV3:n lähetykset olivat sellaista paskaa joka nykykiekon tason kanssa jätti katsotut HN:t yhden käden sormilla laskettavaksi. Huomenna tosin voisi mennä tsekkaamaan paikalliseen C+:n matsitelevisioinin tason. Sikäli Valioliiga ja futis yleensä lisättynä NHL:llä ja SM-liigalla laittavat harkitsemaan maksukanavan ostoa. Tähän mennessä olen nähnyt haluamani pelit pubissa.
Wrighter kirjoitti:Itse ainakin olen jäänyt kaipaamaan tuota joka sunnuntaista lepo hetkeä maikkarin Hockey Nightin äärellä. En kaipaa Jutilaa tai Saukkosta vaan kiekkoviihdettä kotisohvalle tarjoiltuna. En halua kuitenkaan maksaa omaisuuksia siitä että näen ne dramaattiset hegemonia-ottelut tyyliin SaiPa-Pelicans. Mitenkään edellä mainittuja joukkueita halveksuen. Ne eivät vain sytytä minua niin kuin oman suosikkijoukkueen pelit.
Nykyisistä Nelosen pre-game tai time out-ohjelmista en osaa sanoa juuri mitään kun tulevat niin huonoon aikaan minun kannaltani. Vahingossa näin pienen pätkän siitä iltaohjelmasta. Kaipaan kokonaisia pelejä ilman maksua. (tv-lupa on asia erikseen)
Ei ole ihme jos sponsorit valittavat ettei saa enää näkyvyyttä tarpeeksi. Itse olen ns. hardcore-fani mitä jääkiekkoon tulee. Katsoin maikarilta kaikki pelit ja käyn myös katsomassa kaikki Lukon kotipelit, osan vierasmatseista ja vielä Ässienkin kotipelejä. Nyt jäi sunnuntaille se tyhjä rako, mikä ilmeisesti "täytyy" pyhittää perheen kanssa olemiseen.
Kyllä päättäjät teki oikean emämunauksen siirtäessään pelit maksulliselle kanavalle. No ihan miten vaan. Ei tavallista urheilun ystävää kukaan kuuntele.
Tarinankertoja kirjoitti:Canal/Nelonen formaattia on vielä turhan aikaista tuomita tai ylistää. Katsotaan saako se aikaan lisäkatsojia halleihin. Jos saa, se on onnistunut, jos ei, olisi yksilysti jos juti juttelisi edelleen "Mukavia" maikkarilla. Vielä on vähän aikasta sanoa juuta tai jaata
Wrighter kirjoitti:En halua kuitenkaan maksaa omaisuuksia siitä että näen ne dramaattiset hegemonia-ottelut tyyliin SaiPa-Pelicans.
Ei ole ihme jos sponsorit valittavat ettei saa enää näkyvyyttä tarpeeksi. Itse olen ns. hardcore-fani mitä jääkiekkoon tulee.
Kyllä päättäjät teki oikean emämunauksen siirtäessään pelit maksulliselle kanavalle. No ihan miten vaan. Ei tavallista urheilun ystävää kukaan kuuntele.
Tarinankertoja kirjoitti:Lyhytjänteisellä sponssilla, joka on hakenut valtamedianäkyvyyttä voi mennä pissit housuun, mutta ne, jotka hakevat nimensämukaisesti yhteistyötä Liigaseuran kanssa voittavat, mikäli väkimäärät hallissa kasvavat. Ei se mainoksen näkyminen jossain rätissä ole tärkeää, vaan se miten asiakaat viihtyvät viihdetapahtumassa (tässä tapauksessa lätkämatsissa).
Mr. Smith kirjoitti:Pakko todeta, että nämä hegemonia kamppailut Saipa-Pelicans nimenomaan vähenivät Canalin ansiosta, koska ilmoittivat satsaavansa hyviin otteluihin eivätkä sosiaalipeluutukseen. Eli enemmän hyviä ja kiinnostavia otteluita tv:stä.