Canal+ / Nelonen

  • 1 403 321
  • 5 294

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
pest kirjoitti:
Onko kukaan kuullut onko Soneralta tulossa tarjouksia? Perinteisesti ne riistää viimeisetkin pennit maksuliittymän avuksessa (avaus 50€ + kaapelikortti 20€/vuosi).
Kuulin "huhua", että kaapelitalouksillekin alkaa kampanja, jossa ilmeisesti avaus ja eka kuukausi ilmaiseksi.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomas kirjoitti:
En jaksanut selata edellisiä sivuja että pahoittelen jos asiasta on ollut maininta jo aiemmin.

Eli tiedoksi että Welholta on tulossa huomenna torstaina 1.9.2005 tarjous Canal+:sta. Avaus 0 euroa (normaalisti 30e), ja ensimmäinen kuukausi lisäksi 0 euroa (normaalisti 27e).

Onko tietoa onko kampanja jo käynnissä? Ainakaan mitään mainontaa ei ole päällä, eikä Welhon sivut kerro pihaustakaan mokomasta. Anyone?
 

sammyc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eilisessä Blues - Pelicans matsissa studiossa istui ainakin Aravirta ja bongattiin tuo muuan JP jalo selostamasta kanssa.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
siesta kirjoitti:
Kuulin "huhua", että kaapelitalouksillekin alkaa kampanja, jossa ilmeisesti avaus ja eka kuukausi ilmaiseksi.

Tämä pitää paikkansa, jopa Soneran kaapelissa. Kampanja on seuraava:
- Canal+ tilaus, kesto vähintään 6kk (hinta 27€/kk 6kk:n ajan, vanhoilla tilaajilla 29€/kk)
- Kaapelikortti ensimmäisen vuoden ilmaiseksi (jatkossa 20€/vuosi)
- Avausmaksu 0€ (esim. Soneralla normaalisti 50€)
- Syyskuu ilman kuukausimaksua.
- Voimassa 1.9.-16.9

Itse ainakin olen tyytyväinen kampanjan etuihin. Soneralta ei yhtä hyvää tarjousta ole tullut miesmuistiin.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Bismarck kirjoitti:
Onko tietoa onko kampanja jo käynnissä? Ainakaan mitään mainontaa ei ole päällä, eikä Welhon sivut kerro pihaustakaan mokomasta. Anyone?
Kyllä kampanjan piti alkaa 1. syyskuuta. Eli kannattaa soittaa sinne Welholle niin saat varmaan tarjoushintaan.
 

Mr. Jones

Jäsen
-Mercury- kirjoitti:
Sama kortti, toimii molemmissa. Eli jos aikoo tehä vuoden sopparin niin ei muutakuin comboa kehiin. Itse ajattelin että asentelen sen lautasen sitten myöhemmin, noh viikko meni niin oli lautanen jo katolla, ja kaikki tämä yhden lisäkanavan takia. Nythän siellä olisi toki jopa 3 lisäkanavaa tarjolla.

Minulle informoivat asiakaspalvelusta että satelliitti-kortti toimii vielä jonkin aikaa myös antenniverkossa, mutta että lopettaisi toiminnan seuraavan päivityksen jälkeen (muutama viikko). Tiedä sitten että onko tuo vain puhetta yritykseksi pitää nämä kaksi lähetystapaa erillään vai onko asia todella näin.

Ja kun aikaisemmin ihmettelin että toimiiko Combo-boksi sekä satelliitin että harava-antennin kautta, niin toimiihan se, siitä tuo nimi combokin varmaan tulee... Eli näkyy Subtv:t ja Voicet yms.
 

tönönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, TPS
E kirjoitti:
En ole aivan varma asiasta, mutta vaikutti, että eilisessä Bluesin ja Pelicansin harkkapelissä oli Canalin tiimi harjoittelemassa.

Seuraava lainaus Pelicansin sivuilta otteluraportista Blues-Pelicans.

Ottelu oli samalla Canal+ :n kenraaliharjoitus tulevan kauden TV-otteluille.
Eli pelaajia sekä valmentajia haastateltiin, Laura Ruohola, Timo Peltomaa
sekä Mika Kortelainen hehkuttivat matsia selostuskopissaan. Kaikki oli kuin
TV-pelistä - paitsi ettei ottelua koskaan televisioitu. Canal + hymyili
ottelun jälkeen. "Hommat toimi moitteetta" ohjelman tuottaja Markus Autero
hykerteli tyytyväisenä.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomas kirjoitti:
Kyllä kampanjan piti alkaa 1. syyskuuta. Eli kannattaa soittaa sinne Welholle niin saat varmaan tarjoushintaan.

Canal+ noudettu eli ohjelmakortin vuosimaksu (20e) ja avaus (30e) ilmaiseksi + maksuton syyskuu. Pistin viestiä tänne lähinnä sen takia, että HTV:n asiakaspalvelun linjoilla on tullut roikuttua muutamaan otteeseen aivan liian monta minuuttia odottamassa ja JA:ssa saa yleensä vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen suht nopeasti :). Danke schön vaan vinkistä Tuomakselle. Itselleni ei muuta reittiä tullut tietoa tuosta kampanjasta. Pääsipähän hyödyntämään sen optimaalisesti.
 

AIC

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr. Jones kirjoitti:
Minulle informoivat asiakaspalvelusta että satelliitti-kortti toimii vielä jonkin aikaa myös antenniverkossa, mutta että lopettaisi toiminnan seuraavan päivityksen jälkeen (muutama viikko). Tiedä sitten että onko tuo vain puhetta yritykseksi pitää nämä kaksi lähetystapaa erillään vai onko asia todella näin.

Ja kun aikaisemmin ihmettelin että toimiiko Combo-boksi sekä satelliitin että harava-antennin kautta, niin toimiihan se, siitä tuo nimi combokin varmaan tulee... Eli näkyy Subtv:t ja Voicet yms.


Näin kerrottiin myös minulle. Asikaspalvelun neitokainen muuten lupasi minulle, pienen keskustelun jälkeen, korttipaikallisen digiboksin kaupan päälle, kun otin maanpäälisenverkon paketin. Sanoi ettei se tarjous koske muita, kuin asiakaspalvelun kautta tehtyjä tilauksia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bismarck kirjoitti:
Canal+ noudettu eli ohjelmakortin vuosimaksu (20e) ja avaus (30e) ilmaiseksi + maksuton syyskuu. Pistin viestiä tänne lähinnä sen takia, että HTV:n asiakaspalvelun linjoilla on tullut roikuttua muutamaan otteeseen aivan liian monta minuuttia odottamassa ja JA:ssa saa yleensä vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen suht nopeasti :). Danke schön vaan vinkistä Tuomakselle. Itselleni ei muuta reittiä tullut tietoa tuosta kampanjasta. Pääsipähän hyödyntämään sen optimaalisesti.

Tämähän on mielenkiintoista. Kävin tänään Sanomatalon Welhon asiakaspalvelupisteessä ja hommasin tuon Canalin. Eipä sanonut myyjä mitään tuosta kampanjasta, joten kysyin, että eikös teillä ole kampanja jolla syyskuu on maksuton, eikä tarvitse maksaa mitään avausmaksuja. Myyjä vastasi, että ei heillä mitään sellaista kampanjaa ole, vaan syyskuun ja avausmaksun joutuu normaalisti maksamaan. Tuossahan nuo laskut nyt nököttävät.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Gellner kirjoitti:
Tämähän on mielenkiintoista. Kävin tänään Sanomatalon Welhon asiakaspalvelupisteessä ja hommasin tuon Canalin. Eipä sanonut myyjä mitään tuosta kampanjasta, joten kysyin, että eikös teillä ole kampanja jolla syyskuu on maksuton, eikä tarvitse maksaa mitään avausmaksuja. Myyjä vastasi, että ei heillä mitään sellaista kampanjaa ole, vaan syyskuun ja avausmaksun joutuu normaalisti maksamaan. Tuossahan nuo laskut nyt nököttävät.

Jos se mimmi ei ole muistanut tms. koko tarjousta, niin kyllä ne hyvittää sulle sen varmaan seuraavassa laskussa. Ainakin itse näin 5v. asiakaana HTV:llä olleena, olen ollut varsin tyytyväinen kyseisen firman toimintaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Gellner kirjoitti:
Tämähän on mielenkiintoista. Kävin tänään Sanomatalon Welhon asiakaspalvelupisteessä ja hommasin tuon Canalin. Eipä sanonut myyjä mitään tuosta kampanjasta, joten kysyin, että eikös teillä ole kampanja jolla syyskuu on maksuton, eikä tarvitse maksaa mitään avausmaksuja. Myyjä vastasi, että ei heillä mitään sellaista kampanjaa ole, vaan syyskuun ja avausmaksun joutuu normaalisti maksamaan. Tuossahan nuo laskut nyt nököttävät.


Tänään soitin HTV:lle ja "vanhan asiakkaan etuna" oli ainakin ilmainen avaus ja kortti ensimmäiselle vuodelle. Sekä yksi ilmainen kuukausi kun tilaa Canalin puoleksi vuodeksi.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kysytäänpä nyt vaikka tässä ketjussa; näkyykö jollain tämä uusi C More HD kanava? Itselläni nimittäin ei näy, vaikka muut uudet kanavat näkyy. Onko jollain neuvoja?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Infamous kirjoitti:
Kysytäänpä nyt vaikka tässä ketjussa; näkyykö jollain tämä uusi C More HD kanava? Itselläni nimittäin ei näy, vaikka muut uudet kanavat näkyy. Onko jollain neuvoja?

HTV:n verkossa ei ainakaan vielä näy, en sitten tiedä missä itse asut mutta voi olla että ei sielläkään. Tämän päivän Taloussanomissa oli asiasta juttua ja ilmeisesti vain satelliitilla näkyy HD. Toki kuvan vastaanottamiseen tarvitaan myös HD valmis telkkari sekä HD vastaanotin, joten mikäli näitä ei ole ei kanavasta ole mitään hyötyä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
punainen#20 kirjoitti:
Jos se mimmi ei ole muistanut tms. koko tarjousta, niin kyllä ne hyvittää sulle sen varmaan seuraavassa laskussa. Ainakin itse näin 5v. asiakaana HTV:llä olleena, olen ollut varsin tyytyväinen kyseisen firman toimintaan.

Just, no mä soitan sinne varmuuden vuoksi huomenna. Niin ja se oli jätkä, joka oli ihan pihalla kun tuosta tarjouksesta kysyin :) Sinänsä outoa, ettei se tiennyt mitään, eikä siellä itse myymälässä ollut mitään Canal-mainoksia, vaikka siellä muita tarjouksia olikin esillä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Infamous kirjoitti:
Kysytäänpä nyt vaikka tässä ketjussa; näkyykö jollain tämä uusi C More HD kanava? Itselläni nimittäin ei näy, vaikka muut uudet kanavat näkyy. Onko jollain neuvoja?

Sama homma täälläkin. Luulin aluksi sen johtuvan siitä, että ostin HPO:lta tuollaisen yhtiön väelle kaupitellun boksin 25 eurolla, joissa oli ollut jotain ongelmia äänen kanssa Ylen kanavilla. Mutta jos muillakin, niin neuvoja kaipailisin.

Toinenkin ongelma boksin kanssa: Canal+ ja Canal+ Sport ovat toistensa "paikoilla". Eli kanavalistasta valitsee normin Canal plussan, niin ruutuun tulee Sport ja päinvastoin. Muut Canalit ovat paikoillaan. Ohjeissa luki, että laite/kortti päivittää itse itseään, eikä mistään manuaalisesta päivityksestä ollut mainintaa.


edit. jaah, steepler ehtikin jo vastaamaan, ei tarvitse siis odotellakkaan näkyväksi.
 
tuuski kirjoitti:
Sama homma täälläkin. Luulin aluksi sen johtuvan siitä, että ostin HPO:lta tuollaisen yhtiön väelle kaupitellun boksin 25 eurolla, joissa oli ollut jotain ongelmia äänen kanssa Ylen kanavilla. Mutta jos muillakin, niin neuvoja kaipailisin.

Toinenkin ongelma boksin kanssa: Canal+ ja Canal+ Sport ovat toistensa "paikoilla". Eli kanavalistasta valitsee normin Canal plussan, niin ruutuun tulee Sport ja päinvastoin. Muut Canalit ovat paikoillaan. Ohjeissa luki, että laite/kortti päivittää itse itseään, eikä mistään manuaalisesta päivityksestä ollut mainintaa.

Kaikki digiboksit toimivat kuten spekseissä lukee. Tämä tietysti sillä varauksella, että se on täysin yhteen sopiva verkon kanssa. Tällaisia ei tosin läheskään kaikki ole. Eli verkko päivittyy hirvittävää vauhtia, mutta hyllyssä oleva laite ei siitä muutu. Softa päivityksiä tosin tulee vähä väliä. Manuaalinen päivitys on ehdottomasti varmin tapa saada homma toimimaan normaalisti aina, kun kanavissa tulee päivityksiä.
 

Pardus

Jäsen
AnaMasa kirjoitti:
Hölmö virhe, mutta onneksi vain tuottajalta. Täällä huolestuttaa läpyskän kuvien antama ensivaikutelma kanavan puoluettomuudesta. SM-liigasta on juttua kolmella sivulla ja niissä kaksi kuvaa jääkiekosta.. molemmat HIFK-aiheisia. Miksei esim. Kärpistä tai Jokereista, viime kauden finalisteista? Periaattessa yhdentekevää, mutta ei kuitenkaan. Entä miksi tuosta vitun joka paikkaan tunkevasta Arasta on pitkä juttu, mutta Jalosta, Peltomaasta ja mitäniitämuitanytolikaan ei sanaakaan? Toistaiseksi niiiiin maikkaria, niiiin maikkaria, mutta antaa niiden nyt yrittää.

Lukeeko se kausiennakko Canal+:n syyskuun asiakaslehdessä? Minulle ei nimittäin ole vielä tullut kyseistä lehteä postin mukana. Tosin tilasinkin Canal+:n vasta kaksi viikkoa sitten, että johtuisikohan viivästys siitä...
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
Just, no mä soitan sinne varmuuden vuoksi huomenna. Niin ja se oli jätkä, joka oli ihan pihalla kun tuosta tarjouksesta kysyin :) Sinänsä outoa, ettei se tiennyt mitään, eikä siellä itse myymälässä ollut mitään Canal-mainoksia, vaikka siellä muita tarjouksia olikin esillä.

Kyllä sä saat satavarmasti tuon alennuksen reklamoidessasi Welhon suuntaan. Minunkin piti korttia hakiessa informoida myyjää kyseisestä tarjouksesta ja kyseinen leidi sitten löysi kuin löysikin jonkin sisäisen läpyskän, jossa oli maininta 1.9. alkaneesta kampanjasta. Sinänsä harvinaisen amatöörimäistä touhua Welholta, koska kampanjaa ei läväytetty käyntiin rytinälllä näkyvästi mainostamalla, vaan tarjous on ikään kuin piilossa - jopa myyjiltäään.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pardus kirjoitti:
Lukeeko se kausiennakko Canal+:n syyskuun asiakaslehdessä? Minulle ei nimittäin ole vielä tullut kyseistä lehteä postin mukana. Tosin tilasinkin Canal+:n vasta kaksi viikkoa sitten, että johtuisikohan viivästys siitä...

Siinähän se.Minä hankin Canalin maanantaina ja sain sen toimimaan samana päivänä.Syyskuun lehti tuli keskiviikkona postista.Nopeeta toimintaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Juhaht kirjoitti:
Tänään soitin HTV:lle ja "vanhan asiakkaan etuna" oli ainakin ilmainen avaus ja kortti ensimmäiselle vuodelle. Sekä yksi ilmainen kuukausi kun tilaa Canalin puoleksi vuodeksi.

Joo, soittelin itsekin ja uusin tilaukseni vuodeksi. Minulla on ollut sateliittitilaus, mutta jostain puusta tjsp johtuen sateliitin kautta Canal näkyi kunnolla noin 5% ajasta, joten heitin kortin Maximumim digiboksiin. Hyvin toimii muuten, mutta aina välillä se ei vastaanota päivityksiä kunnolla, joten pitää kaivaa sateliittiboksi kaapista. Anyway, minullakin onnistui tilauksen vaihto DVB-T-malliin ilmaiseksi, joten pitää jälleen kerran nostaa Canalin asiakaspalvelulle hattua. Melkoinen parannus tapahtunut viimeisen 5 vuoden aikana.

EDIT: tuuski, minullekin tapahtui ihan sama juttu pari päivää sitten. Huomasin eilen ohjelmaopasta selaillessani, että Sportin listaukset näkyivät peruscanalin paikalla ja toisinpäin. Lienee siis tullut joku väliaikainen häiriö noissa kanavajaoissa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jep, eilen tuli hankittua Finlux DVB-T420 Markantalosta. Talossa harava-antenni. Ei pelitä ensinkään, ei löydä ensimmäistäkään kanavaa automaattihaussa. Kytkennät ovat oikein, edellisillä asukkailla oli boxi, tosin Nokian sellainen toiminnassa joten vika ei liene yhteisantennissakaan. Asemia virittäessä ilmoittaa, että signaali 95-98 % mutta siinä toisessa, onko se nyt laatu tai taso tms mittarissa komeilee pyöreä nolla. Vaihtelin varmuuden vuoksi kaikkia mahdollisia piuhojakin eli antennijohdot sekä scartin, mutta ei vaan toimi. Canalin kanssa tehty määräaikainen vuoden soppari eikä homma toimi, pitänee siirtyä vitutusketjuun...Hjälp!?
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
kausi kirjoitti:
Jep, eilen tuli hankittua Finlux DVB-T420 Markantalosta. Talossa harava-antenni. Ei pelitä ensinkään, ei löydä ensimmäistäkään kanavaa automaattihaussa. Kytkennät ovat oikein, edellisillä asukkailla oli boxi, tosin Nokian sellainen toiminnassa joten vika ei liene yhteisantennissakaan. Asemia virittäessä ilmoittaa, että signaali 95-98 % mutta siinä toisessa, onko se nyt laatu tai taso tms mittarissa komeilee pyöreä nolla. Vaihtelin varmuuden vuoksi kaikkia mahdollisia piuhojakin eli antennijohdot sekä scartin, mutta ei vaan toimi. Canalin kanssa tehty määräaikainen vuoden soppari eikä homma toimi, pitänee siirtyä vitutusketjuun...Hjälp!?

Kokeiles vielä sellaista pientä tehoantennia, joka tulee sisälle.. Kaverilla ainakin toimii tosi hyvin sillä, vaikka haravan kautta ei yhteyttä saanut. Näytti ihan joltain lidlistä ostetulta halpatuotteelta, mutta pilitti. En tosin tiedä ratkaiseeko sinun ongelmaasi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bismarck kirjoitti:
Kyllä sä saat satavarmasti tuon alennuksen reklamoidessasi Welhon suuntaan. Minunkin piti korttia hakiessa informoida myyjää kyseisestä tarjouksesta ja kyseinen leidi sitten löysi kuin löysikin jonkin sisäisen läpyskän, jossa oli maininta 1.9. alkaneesta kampanjasta. Sinänsä harvinaisen amatöörimäistä touhua Welholta, koska kampanjaa ei läväytetty käyntiin rytinälllä näkyvästi mainostamalla, vaan tarjous on ikään kuin piilossa - jopa myyjiltäään.

Jep, soittamallahan tuo selvisi. Kampanja koskee Canalin seitsemän kuukauden tilauksia. Mä tilasin eilen koko vuodeksi, joten en sen takia saanut tuota tarjousta aluksi. Melko tökeröä käytöstä siltä eiliseltä myyjältä, joka ei sanallakaan maininnut tuosta tarjouksesta vaikka sitä erikseen kysyinkin, ja myyjä tarjosi tilauksen kestoksi ainoastaan koko vuotta tai sitten puolta vuotta.

No, nyt on kuitenkin kaikki kunnossa Canalin osalta. Ilman Jatkoaikaa olisi kyllä jäänyt tuo tarjous kokonaan hyödyntämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös