Canal+ / Nelonen

  • 1 403 862
  • 5 294

Dodutuurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
H Ifk
Perskules mulle ei oo vielkää tullu sitä ohjelmaopasta, mistäköhän johtuu. Elokuun läpyskä tuli kyl ihan ajallaan. Mihinkähän kannattais soittaa tai jotain?
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Dodutuurus kirjoitti:
Perskules mulle ei oo vielkää tullu sitä ohjelmaopasta, mistäköhän johtuu. Elokuun läpyskä tuli kyl ihan ajallaan. Mihinkähän kannattais soittaa tai jotain?

Huomattavasti helpommin ohjelmatarjonnan hahmottaa CanalPlussan sivuilta. Oppaassa on ohjelmat niin pirun pienellä (varsinkin nyt kun kanavia tuli lisää) ja pötköön eikä läheskään joka leffasta ole kuvausta. Pelitarjontakin saattaa muuttua, joten läpyskä ei välttämättä ole loppukuusta ajan tasalla...
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uncle Becker kirjoitti:
Huomattavasti helpommin ohjelmatarjonnan hahmottaa CanalPlussan sivuilta. Oppaassa on ohjelmat niin pirun pienellä (varsinkin nyt kun kanavia tuli lisää) ja pötköön eikä läheskään joka leffasta ole kuvausta. Pelitarjontakin saattaa muuttua, joten läpyskä ei välttämättä ole loppukuusta ajan tasalla...
Tuo on kyllä totta, että nyt ohjelmatiedot on aikas pienellä uudessa lehdessä.

Netistäkin voi ohjelmalistoja katsella osoitteesta www.telkku.com. Tosin tuo on toiminut hieman heikosti tämän kanava uudistuksen jälkeen. Korjausta odotellessa.
 

scholl

Jäsen
Ojo kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että nyt ohjelmatiedot on aikas pienellä uudessa lehdessä.

Netistäkin voi ohjelmalistoja katsella osoitteesta www.telkku.com. Tosin tuo on toiminut hieman heikosti tämän kanava uudistuksen jälkeen. Korjausta odotellessa.

Parhaiten eri kanavien ohjelmalistat löytyy www.nyt.fi
Tosin siellä ei ole lisäinformaatiota kaapelikanavien ohjelmista.
Canal plussan asiakaslehti on nykyisellään niin surkea, että menee kyllä paperinkeräykseen samantien kun putoaa postiluukusta.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
scholl kirjoitti:
Parhaiten eri kanavien ohjelmalistat löytyy www.nyt.fi
Tosin siellä ei ole lisäinformaatiota kaapelikanavien ohjelmista.
Canal plussan asiakaslehti on nykyisellään niin surkea, että menee kyllä paperinkeräykseen samantien kun putoaa postiluukusta.

Joo, kyllä oli pettymys toi Canal plussan läpyskä, kun sain sen ekan kerran nyt syyskuussa avattuani kanavat uudelleen kesän jälkeen. Eiköhän ne muuta sen muotoa hetken päästä, sillä toi ei vaan toimi! Liian täyteen, liian pienellä olevaa tekstiä ahdettuna yhdelle sivulle. Veikkaisinpa,että jo marraskuun lehti tulee olemaan erinäköinen.
 

scholl

Jäsen
TosiFani kirjoitti:
Itse katselen ohjelmatiedot täältä www.telkku.com. Sieltä löytyy jonkin verran myös tausta tietoa.

Edit: kannattaisi lukea vähän pidemmälle ketjua...

Telkku.comin suurin ongelma on se, että heillä on ohjelmalistat vain muutamista kanavista, joten pelkästään sen varassa ei voi olla. Hyvin paljon kanavia puuttuu kokonaan. Lisäksi osasta kanavista heilläkin on vain ohjelmalistat, eikä ohjelmatietoja.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
scholl kirjoitti:
Telkku.comin suurin ongelma on se, että heillä on ohjelmalistat vain muutamista kanavista

Eli tämä lista kokonaisuudessaan on vain muutama kanava?

Koodi:
    YLE1
    YLE2
    MTV3
    Nelonen
    Subtv
    CANAL+
    CANAL+ FILM1
    CANAL+ FILM2
    TV1000
    TV1000 Action
    Eurosport
    Urheilukanava
    CANAL+ SPORT
    C MORE FILM
    CNBC
    MTV Nordic
    TV1000 Nordic
    YLE24
    YLE Teema
    YLE FST
    TV Finland
    TV1000 Family
    TV1000 Classic
    BBC World
    Discovery Channel
    Animal Planet
    SVT 1
    SVT 2
    SVT24
    SVT Europa
    TV3
    Suosikkikanava
    MTVe
    TV4
    Kanal5
    ZTV
    MTV3+
    Nelonen Plus
    The Voice
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tinke-80 kirjoitti:
Eli tämä lista kokonaisuudessaan on vain muutama kanava?

No nyt kun Canalista puhutaan niin puuttuuhan tuosta 3 kanavaa.
 

scholl

Jäsen
Tinke-80 kirjoitti:
Eli tämä lista kokonaisuudessaan on vain muutama kanava?

Niin tuossa on valtavasti diibadaabakanavia, mitä täällä ei edes näy (ruotsalaiset) ja sen lisäksi aika iso osa Forte ja Centro kanavapakettien kanavien ohjelmalistoista ei tuolla näy. Nyt.fissä on 79 kanavan tiedot. Itselläni tosin on valittuna digiboxiin vain noin 50+ kanavaa, mutta kuitenkin katson mieluusti infon nytistä, koska siellä on ne kaikki. Telkku.comissahan ei ole kuin osa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nurminen Neloselle.

Veikkaaja kertoo, että Pelicansin omistaja/maalivahtivalmentaja/joukkueenjohtaja/Ylipäällikkö Pasi Nurminen on mukana lauantai-iltaisin tulevassa SM-liiga: TimeOut -ohjelmassa. Ihan joka lauantai Nurminen ei kuulemma mukana ole, mutta säännöllisesti kumminkin.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shejbal kirjoitti:
Ihan joka lauantai Nurminen ei kuulemma mukana ole

Tarvii sitä soppaakin joskus ottaa.

Joko siitä NHL:n näkyvyydestä canalilla on jotakin faktaa? Eikö siitä pitänyt jo tulla päätöksiä..
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
scholl kirjoitti:
Käsittämätön tuo uudistus. Kaikenmaailman kanavia on lisätty, mutta edelleen puuttuu mm. RTL, 3SAT, TVE, RAI 1 ja RAI2

Eh.. Eihä noita kanavia ees voi kattoo selvinpäi.. RTL tosin ainaki öisin joskus oli ihan mukava :).
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Punakone kirjoitti:
Eh.. Eihä noita kanavia ees voi kattoo selvinpäi.. RTL tosin ainaki öisin joskus oli ihan mukava :).
RTL on siitä hyvä, että formuloissa voi mainoskatkolla siirtyä RTL:lle ja viimeksikin näki Räikkösen ohituksen livenä kisan loppupuolella, jolloin MTV3 pyöritti tietenkin mainoksia.

Canal+ tuli hommattua paljolti SM-liigajuttujen takia, turhan kallishan tuo muutoin on, kaipa sieltä joskus jaksaa jonkun elokuvankin katsoa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tulipahan hankittua Canal+ Elisan kautta. Tämä ja ensi kuu ilmaiseksi sekä ilman mitään aloitusmaksuja. Ihan hyvä tarjous.

Myyjä vain väitti Elisa shopit'ssa että tunti menee kun Canal+ aktivoituu. Tässä on mennyt jo kolme tuntia eikä Canal+ kanavat näy.

- tinke-80
 

scholl

Jäsen
Siniviiva kirjoitti:
RTL on siitä hyvä, että formuloissa voi mainoskatkolla siirtyä RTL:lle ja viimeksikin näki Räikkösen ohituksen livenä kisan loppupuolella, jolloin MTV3 pyöritti tietenkin mainoksia.

RTL:llä on formuloissa tuotantotiimi ihan toista luokkaa. Heillä on ensinnäkin sellainen systeemi, että kisan loppuvaiheessa mainoskatkon aikana tulee pienessä kuvassa kisatapahtumat ja muutenkin, jos kilpailussa tapahtuu jotain, katkeaa mainoskatko ja siirrytään kilpailulähetykseen (kuten Räkän rengasongelmien ilmetessä). Lisäksi selostus on asiantuntevaa. Ei hehkuteta saksalaiskuljettajia yltiöpäisesti, vaan seurataan näennäisesti ainakin sopivan puolueettomasti. Asiantuntemusta löytyy selostuskopin kommentaattori Christian Dannerin lisäksi myös toisesta ex f1-kuskista eli Niki Lauda on studio-osuudessa kehissä. Usein silloin saadaan Norbert Haug ja muitakin nimimiehiä kehiin. Kilpailun jälkeen haastatellaan välittömästi kuskeja kuten viimeksi Räikkösen kommentit tulivat hyvin nopeasti, samoin Ross Brawn, Ron Dennis ja vastaavat antavat kommenttinsa kuvaruudussa hyvin pian. Ei tarvitse odotella illan urheiluruutuja. Kokonaisuudessaan RTL panostaa hyvin usean tunnin ajan noihon lähetyksiin ja itse kilpailu on siitä pieni osa, mitä näyttävät. Samalla ammattitaidolla on myöskin hoitunut mm. mäkihypyn mc, Saksassa järjestetyt nyrkkeilyn titteliottelut sekä champions league (johon tosin ei nyt oikeuksia).

Samoin dokumenttiohjelmat kuten Spiegel TV, Stern TV, Extra jne. tuovat välillä todella mielenkiintoisia dokumentteja katsojille. Harmi, ettei täällä näy Vox, Sat1, ProSieben sekä yleisradiokanavat, sillä yhdessä kaikki saksalaiset kanavat muodostavat sellaisen paketin, että todellakin tulee hyvin dokumentteja.

En ymmärrä lainkaan punakoneen kommenttia. Miten esim. suomalaiskanavat olisivat parempia kuin listaamani kanavat? Itse esim. ainakin katson vaikkapa RTL:ää enemmän kuin vaikkapa MTV3:a ja TVE:tä enemmän kuin Nelosta.

edit: MTV3:lta en ole oikein F1-kilpailua voinut seurata koko aikana. Kyllönen, Tuominen ja Saari & co. ovat olleet kaikki puusilmäisiä, puolueellisia amatöörejä, joten jos mahdollisuus on ollut, olen tehnyt valinnan ja haistattanut kolmoselle
 

JPL

Jäsen
Tinke-80 kirjoitti:
Tulipahan hankittua Canal+ Elisan kautta. Tämä ja ensi kuu ilmaiseksi sekä ilman mitään aloitusmaksuja. Ihan hyvä tarjous.

Myyjä vain väitti Elisa shopit'ssa että tunti menee kun Canal+ aktivoituu. Tässä on mennyt jo kolme tuntia eikä Canal+ kanavat näy.

- tinke-80

Mulla meni ~10 tuntia että aktivoitui. Hyvän tarjouksen olet kyllä saanut. Mutta voi olla että kannattaa käyttää boxia kiinni kotvanen. Sillä alkaa joskus toimimaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
scholl kirjoitti:
En ymmärrä lainkaan punakoneen kommenttia. Miten esim. suomalaiskanavat olisivat parempia kuin listaamani kanavat? Itse esim. ainakin katson vaikkapa RTL:ää enemmän kuin vaikkapa MTV3:a ja TVE:tä enemmän kuin Nelosta.
Hienoa. Tähän asti olemme saaneet mm. sen, mikä on kallista ja mikä ei, miten meidän pitää pukeutua ja mitä vaatemerkkejä pitää välttää niiden rahvaanomaisuuden takia, ketkä naiset ovat hyvännäköisiä ja ketkä eivät jne. Nyt tuli ratkaistua jo televisionkatseluongelmatkin. Olen varmaan missannut musiikkikeskustelun, mutta mistä musiikista minun tulisi pitää?
 

scholl

Jäsen
Ossi kirjoitti:
Hienoa. Tähän asti olemme saaneet mm. sen, mikä on kallista ja mikä ei, miten meidän pitää pukeutua ja mitä vaatemerkkejä pitää välttää niiden rahvaanomaisuuden takia, ketkä naiset ovat hyvännäköisiä ja ketkä eivät jne. Nyt tuli ratkaistua jo televisionkatseluongelmatkin. Olen varmaan missannut musiikkikeskustelun, mutta mistä musiikista minun tulisi pitää?

Sinä saat tehdä mitä tahdot. Vapaa maa.


EDIT: Telkku.comista ei löydy kaikkien tv:stä näkyvien kanavien ohjelmalistoja ja silti joku tyyppi nimeltään punakone kokee sen jotenkin hupaisan vittuilun arvoiseksi ja sitten löytyy jostain puskista vielä säestämään joku ossi. Uskomatonta. Ongelmahan oli Telkku.comin puutteelliset ohjelmalistat. Ei mikään muu
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tinke-80 kirjoitti:
Tulipahan hankittua Canal+ Elisan kautta. Tämä ja ensi kuu ilmaiseksi sekä ilman mitään aloitusmaksuja. Ihan hyvä tarjous.

Myyjä vain väitti Elisa shopit'ssa että tunti menee kun Canal+ aktivoituu. Tässä on mennyt jo kolme tuntia eikä Canal+ kanavat näy.

- tinke-80

Canal+ ei näy vieläkään, mutta TV1000 näkyy erittäin hyvin. Hyvin menee eLisa.

- tinke-80
 

Hack

Jäsen
JPL kirjoitti:
Mulla meni ~10 tuntia että aktivoitui. Hyvän tarjouksen olet kyllä saanut. Mutta voi olla että kannattaa käyttää boxia kiinni kotvanen. Sillä alkaa joskus toimimaan.

Minulla 10 minuuttia...
Joo ihmeen hyvä tarjous kyllä, jos kaksi kuukautta ilmaiseksi ja ei aloitusmaksua. Minulla 50€ aloitusmaksuna ja perätin 2 VIIKOA ilmaiseksi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös