Täällä tarvittaisiin vähän tai vähän enemmän kuin vähän apua. Ongelma on seuraavanlainen: Eli kun yritetään ostaa näitä Canal+ internet-matseja, niin maksuvaiheessa ruutuun tulee seuraavanlainen viesti: "Ottelun osto ei onnistunut.Onko virheitä kortin tiedoissa? Ota yhteyttä tukeen,jos ongelma on edelleen olemassa."
Kortin tiedoissa ei ole mitään vikaa, ja tukeenkin ollaan oltu yhteydessä aika montakin kertaa, ja sieltä sanottiin,että käyttäjätiedot on ok.
Tekniset vaatimukset täyttyy helposti, joten mitään ongelmaa ei pitäis olla.
Maksuvälineenä on yritetty sekä Nordean Visa-yhdistelmäkorttia että Nordean Visa Electron korttia. Korttien verkkokäyttöominaisuus on käytössä.
Onko kellään muulla ollut tätä ongelmaa? Oletteko pystyneet ostamaan ottelun Nordean Visalla? Tukeen ollaan laitettu asiasta hemmetin monta kertaa postia ja kaksi viikkoa ollaan tämän saman penteleen ongelman kanssa tapeltu. Ja tänään tulisi taas peli, joka olisi kiva katsoa.
Ollaan muuten Tanskassa, mutta Canalin mainosten mukaan sen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään ottelun ostoon.