MustatKortit kirjoitti:Olen täysin äimistynyt, jos ei torstain tv-pelinä ole ottelu Tappara-Ässät.
a.) Saipan peli näytettiin telkkarista eilen, eli hifk saa odottaa ainakin vielä torstain sitä näkyvyyttä.
b.) Bluesin/Jypin peli näytetään telkusta huomenna, eli Kärpät saa odottaa ainakin vielä torstain sitä näkyvyyttä.
c.) Viimeisin tv-peli ennen play-offeja oli Ilves-Jokerit, niinpä Ilves ja Hpk saavat odotella näkyvyyttä ainakin torstain yli.
d.) Tappara-Ässät - samoin kuin Hifk-Lukko viime kaudella - on ennakkoon mielenkiintoisin ottelupari. Ihan objektiivisestikin ajateltuna.
Jos tämä kaava ei toteudu, olen todella pettynyt. Runkosarjassa Ässien otteita sai Canalin välityksellä seurata ruhtinaalliset neljä kertaa.
Toisaalta Canal on kauden aikaisilla otteluvalinnoilla osoittanut, että pyrkii valitsemaan ottelut pikemminkin ottelun mielenkiinnon, kuin jonkun maikkarilta tutun tasaisen näkyvyyden periaatteen mukaan.
Varmaan kyllä sekin otetaan huomioon, että mahdollisuuksien mukaan kaikki pääsisivät ruutuun, mutta ainakin itse toivon mieluummin, että Canalilla oltaisiin hereillä otteluparien tilanteen eläessä, ja oltaisiin valmiina reagoimaan, jos joku ottelusarja alkaa nousta muita kiinnostavammaksi. Parasta olisi, jos seuraavan kierroksen ottelu päätettäisiin aina vasta edellisen kierroksen jälkeen.