Canal+ / Nelonen

  • 1 404 202
  • 5 294

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Arttu#29 kirjoitti:
Time Out -ohjelmassa tämä naispuolinen emäntä kertoi että joku joukkue SM-liigassa olisi hankkinut Ryan Whiten samalla kun Kärpät hankki Vitezslav Bilekin. Mikä ihmeen Ryan White?
Brad Parsons ja Michal Straka nimet saatin ainakin oikein.
Eiköhän sillä tarkoitettu tätä Tapparan superhankintaa. Jaa kuka Brian White? Nii-in. Sinänsä vertaus Bilekiin ontuu, että White hankittiin jo kauden alussa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Repolainen kirjoitti:
Sitten olisi pitänyt jättää näyttämättä valioliiga-ottelu. Kyllä minua ainakin kiinnostaa katsoa ennemmin Arsenal-Charlton kuin säälipleijareita joissa Lukko ei pelaa. Seuraavana lauantaina tulee sitten jo oikeita pudotuspelejä ja hyvä niin.

No ovat nämä säälipleijaritkin sentään askel ylöspäin runkosarjapeleistä. Eikä se Lukko pleijareissakaan pelaa, joten miksi ne sitten kiinnostavat?
 

Radek

Jäsen
Ihan mukava jakso tänään. Tosin Kärpistä jauhettiin taas kymmenettä kertaa samat asiat.
Arto I. Järvelä se on vasta mahdoton kaveri. Onnistui varmaan kiertämään kaikki toimittajat kysymykset ja jauhamaan vaan ympäripyöreitä. Arto eduskuntaan!
Nyt kun oli pelejä vähemmän, niin raportitkin olivat kattavampia.

EDIT: Huomenna tulee TPS - Saipa Canalilta
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Positiivinen yllätys tuo TimeOut eilen. Tässä se nähdään että kun ei seitsemää ottelua tarvitse juosta läpi niin homma toimii, vrt Hockeykväll jossa 3 ottelua ja puolen tunnin lähetys.

Nythän jos eilen olisi vielä pelattu kolmas ottelu niin olisi ehditty näyttää se hyvin ja vaikka näyttää Nenän haastis ensi viikolla kun "tosipelit" alkavat.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Pelintekijä kirjoitti:
Nii milloin on eka pleijeri matsi mikä näytetään neloselta??

Finaalit tulee neloselta, muut playoffit näyttää canal+.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jamais Vu kirjoitti:
Jostain olen mielestäni lukenut, että pelejä näkyisi Neloselta välierien kolmannesta pelistä alkaen...

Juu niinpäs olikin, katselin vaan tuolta canl+:n sivuilta että semifinaalit vielä canalilta, ja finaalit neloselta. Mutta nelonen siis näyttää jo semeistä kolmannen matsin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Onko jo tiedossa mikä peli näytetään torstaina?

EDIT: Eikun ei mitään, minä olen silloin Hämeenlannassa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kenelläkään tilattuna tämän päivän matsia C More online palvelusta? Jos on niin toimiiko se? Minä saan vaan ruudun missä on play-näppäin ja vieressä "valmis"-teksti, kun painan play niin hetkeksi tulee "siirretään" teksti mutta sitten palataan takaisin edelliseen tilaan, mitään matsiin viittaavaa kuvaa tai ääntä ei näy.
 

Siili

Jäsen
Gleb kirjoitti:
Onko kenelläkään tilattuna tämän päivän matsia C More online palvelusta? Jos on niin toimiiko se? Minä saan vaan ruudun missä on play-näppäin ja vieressä "valmis"-teksti, kun painan play niin hetkeksi tulee "siirretään" teksti mutta sitten palataan takaisin edelliseen tilaan, mitään matsiin viittaavaa kuvaa tai ääntä ei näy.
Sama juttu täällä. Vituttaa kyllä. Aikaisemmin on täällä toiminut, mutta ei näköjään nyt.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt onneksi näkyy, ehti juuri näkemään tuon johtomaalinkin, pitää kyllä reklamaatiota silti laittaa ja vaatia osa rahoista takaisin.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Punalippu kirjoitti:
-Äääh, sopis-otteluiden tulokset oli viimeviikon Akun Ankassa. Arsenal-Charlton tulokseksi on sovittu 3-0.


-Mitäs mä sanoin että se on sovittumatsi. Lukekaa Aku Ankkaa, siinä on kiinalaisten triadien sopimien sopupallomatsien tulokset, niin ei tartte vahdata kun transut hyppii shortseissa nurmikentällä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Täytyy nostaa tänään hattua Canalille siitä, että lätkä näytettiin loppuun saakka, vaikka ohjelmistossa löi päälle Englannin Valioliigan sinänsä panokseton ottelu. MTV3 olisi vetänyt pelin poikki kylmästi vaikka Tangomarkkinoiden biisilistaa varten, eli parannusta on todellakin tapahtunut.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
mission16W kirjoitti:
Täytyy nostaa tänään hattua Canalille siitä, että lätkä näytettiin loppuun saakka, vaikka ohjelmistossa löi päälle Englannin Valioliigan sinänsä panokseton ottelu. MTV3 olisi vetänyt pelin poikki kylmästi vaikka Tangomarkkinoiden biisilistaa varten, eli parannusta on todellakin tapahtunut.

Aivan samaa mieltä. Iso kiitos Canalille! Ei lähdetty keskeyttämään ottelua minkään roskapallon takia. Joskus näinkin..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kyllähän oli Ara taas välillä pihalla kuin lumiukko. Hidastuksessa näytettiin Vahalahtea, ja Ara kommentoi: "siinä Ville.........Viitaluoma".

Olisko ollut Timeoutin(?) lähetys syksyllä, kun ara kommentoi Ässiä: "Ässillä monta kovan luokan menetystä edelliseltä kaudelta, nimet Classen, Sorokins,Korpisalo,Wesslin kaikki kovia menetyksiä." Eihän se meidän ykkösketjun menetys ollut sitten mitään verrattuna noihin nimiin... Hyvät naurut kyllä sain.
 
Viimeksi muokattu:
Olipas...

...hieno kuitti Grönmannilta Jortikalle ottelun päätyttyä haastattelussa tuo:
"Oikein hyvää kesälomaa!". Ei Jortsu tainnut lämmetä tuolle heitolle, kyllä siihen malliin silmät pyörähti päässä. Eikä myöskään paljoa kiitellyt. Itse tipuin totaalisesti kun tuo kuitti haastattelun päätteeksi tuli.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tarkkailija kirjoitti:
...hieno kuitti Grönmannilta Jortikalle ottelun päätyttyä haastattelussa tuo:
"Oikein hyvää kesälomaa!". Ei Jortsu tainnut lämmetä tuolle heitolle, kyllä siihen malliin silmät pyörähti päässä. Eikä myöskään paljoa kiitellyt. Itse tipuin totaalisesti kun tuo kuitti haastattelun päätteeksi tuli.
Muutenkin Grönmann on uskaltanut puhua yllättävän suoraan studiovuorollaan. Taisi jollekkin Saipa-pelurillekin heittää eilen "niin, pelasitte kyllä aika huonosti, miten tästä..." kun peli oli ollut aika sähläämistä ja säätämistä. En olisi HN-aikoina ikinä uskonut sanovani tätä, mutta mielestäni Grönmann on ihan hyvä studioisäntä. Hakkaa ainakin sen jatkuvasti panikoivan Autereen milloin tahansa. Tippuisi nyt se TuTo vielä niin saataisiin ehkä Ika mukaan.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuuski kirjoitti:
En olisi HN-aikoina ikinä uskonut sanovani tätä, mutta mielestäni Grönmann on ihan hyvä studioisäntä. Hakkaa ainakin sen jatkuvasti panikoivan Autereen milloin tahansa.

Allekirjoitan tämän täysin. Sivukorvalla ilman näköhavaintoja taisi suht suoraan myös eräässä haastattelussa eilen hiillostaa Hulkkosta (?) jostain jäähystä tms. Olen erittäin tyytyväinen ylipäätänsä Canalin toimintaan Sm-liigan televisioinnin osalta. Hyvää kesälomaa Saukkoselle ja Jutillekkin. Ehkä ensi vuonna on joku jyyrohokitournee tsamppionsipsit sitten mahdollista selostaa maikkarille.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
peno kirjoitti:
Kyllähän oli Ara taas välillä pihalla kuin lumiukko. Hidastuksessa näytettiin Vahalahtea, ja Ara kommentoi: "siinä Ville.........Viitaluoma".

On Aralla kyllä ollut huippuhetkensäkin. Minä nauroin vedet silmissä seuratessani Immosen potkuja seurannutta paikallismatsilähetystä, missä Aravirta pystyi selkeästi analysoimaan Jokerien pelin ongelmakohtia ja vielä osoittamaan ne selvästi videonauhalta. Vain pari päivää aiemmin vielä Jokereita valmentanut Immonen sen sijaan pystyi vain hokemaan, että sekaisin on poikien peli.

Noh, Immosen puolustukseksi on sanottava, että kommentointikeikka tuli ehkä hieman liian aikaisin valmentajapestin päättymisestä. Ehkä hän ei halunnut televisiolähetyksessä paljastaa, missä kaikkialla Jokereilla on ongelmia. Eli tietoa oli ehkä niin paljon, ettei sitä uskaltanut sitten kertoa.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Jymäkkä kirjoitti:
Ehkä hän (Wade) ei halunnut televisiolähetyksessä paljastaa, missä kaikkialla Jokereilla on ongelmia. Eli tietoa oli ehkä niin paljon, ettei sitä uskaltanut sitten kertoa.

Ehkä hän ei halunnut ryhtyä puimaan joukkueen asioita yksityiskohtaisesti. Tietenkin Wade tiesi enemmän kuin "sekaisin on poikien peli". Ei Lukkarilakaan ole arvostettu jääkiekkoprofessori ja Raadon ihailema jentlemanni ihan ilman mitään syytä. Eiköhän Wade ja Joje ole kelailleet videoita kyllästymiseen asti ja ihmetelleet jäällä hiihtävien urpojen kyvyttömyyttä, mutta jos joukkuetta ei saa raiteilleen ja kaikki on kopissakin päin pyllyä, niin turha siinä on ruveta pätemään televisiossa ja todistelemaan, että itsekin osaa osoittaa ja eritellä pelistä virheitä. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Nuo pelianalyysit ovat Canalin vakioasiantuntijoiden työsarkaa.

Ja tosiaan oli näkemisen arvoinen se Jortikan ilme Grönmanin toivotettua hänelle hyvää kesälomaa. Erittäin hyvä ellei parempi, että haastattelija ei vain silittele myötäkarvaan. Haastattelijan pitää olla vähän rotta. Mutta onhan se Grönman kysymyksineen välillä aika yössä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
puolivälierät torstaista alkaen

Olen täysin äimistynyt, jos ei torstain tv-pelinä ole ottelu Tappara-Ässät.
a.) Saipan peli näytettiin telkkarista eilen, eli hifk saa odottaa ainakin vielä torstain sitä näkyvyyttä.
b.) Bluesin/Jypin peli näytetään telkusta huomenna, eli Kärpät saa odottaa ainakin vielä torstain sitä näkyvyyttä.
c.) Viimeisin tv-peli ennen play-offeja oli Ilves-Jokerit, niinpä Ilves ja Hpk saavat odotella näkyvyyttä ainakin torstain yli.
d.) Tappara-Ässät - samoin kuin Hifk-Lukko viime kaudella - on ennakkoon mielenkiintoisin ottelupari. Ihan objektiivisestikin ajateltuna.

Jos tämä kaava ei toteudu, olen todella pettynyt. Runkosarjassa Ässien otteita sai Canalin välityksellä seurata ruhtinaalliset neljä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös