Canal+ / Nelonen

  • 1 407 426
  • 5 293

Dirk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja muka yrittävät näyttävät kiinnostavimmat ottelut:

tiistai 1/11 18.30
JYP - Pelicans

torstai 3/11 18.30
KalPa - Jokerit

Voi kun tulisi jo ensi viikko, en malta odottaa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Yhtä aukottomasti perusteltu, kuten aiemmatkin viestisi. Että lähes kaikki minua lukuunottamatta ovat saavutettavissa. Oleppa hyvä ja heitä edes jotain tuon väitteesi tueksi. Miten määrittelet lähes kaikki ja mistä joukosta lähes kaikki.

Edelleen jääkiekon sekä liigan kannalta on yhden tekevää, mikä on Canalin kannaltavaa ja mikä ei. Lajin eikä sarjan kannalta ole pitkässä juoksussa lainkaan kannattavaa, että VAIN 15000 ihmistä seuraa lajia TV:stä. Koska kertaus on opin äiti, totean että tuo luku on SÄÄLITTÄVÄ.
Siten, että Canal+ sateliittiverkon kautta on lähetys peitoltaan tavoitettavissa koko manner Suomen aluella.
Ei Canal+ voi mitään mm. sinun tapauksellesi, mutta sinulla itselläsi on myös muita keinoja saada Canal+ näkymään.
Ihmettelen yhä mistä ole "repinyt" tuon luvun 15000.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Siten, että Canal+ sateliittiverkon kautta on lähetys peitoltaan tavoitettavissa koko manner Suomen aluella.
Ei Canal+ voi mitään mm. sinun tapauksellesi, mutta sinulla itselläsi on myös muita keinoja saada Canal+ näkymään.
Ihmettelen yhä mistä ole "repinyt" tuon luvun 15000.

Mutta hei missä ne PERUSTELUT ON??? Olet jauhanut tuota TEOREETTISTA peittoa monta viikkoa, mutta et ole vielä pystynyt kirjoittamaan yhtään ainoaa kunnollista vasta-argumenttia. Olen perustellut sinulle hyvin monta kertaa seikat jotka IHAN VARMASTI estää näkyvyyden käytännössä. Toki voit inttää tuota koko suomen peittoa vaikka maailman tappiin, mutta se ei vain pidä paikkaansa. Jos olet toista mieltä, perustele aukottomasti, miksi näin on.
Väitteesi, ettei Canal+ voi tilanteelleni mitään, on myöskin virhearvio. Kyllä he voi, mutta eivät halua. Juu, juu liikeyritys laskee kannattavuutta jne. Tämä samainen yritys kuitenkin LUPASI että heti kun Digita laittaa C-nipun näkymään, alkaa myös Canal+ näkyä. Onko sinulla myös hyvät perusteet katteettomille lupauksille, joita suosikkikanavasi jakelee?

Minulla on mielestäsi myös muita keinoja saada Canal+ näkymään. Kerrotko mitä keinoja?

Tuo 15000 on vieläkin se luku, jonka Canal+ itse ilmoittaa mainostajilleen mainoksia markkinoidessaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Mutta hei missä ne PERUSTELUT ON??? Olet jauhanut tuota TEOREETTISTA peittoa monta viikkoa, mutta et ole vielä pystynyt kirjoittamaan yhtään ainoaa kunnollista vasta-argumenttia. Olen perustellut sinulle hyvin monta kertaa seikat jotka IHAN VARMASTI estää näkyvyyden käytännössä. Toki voit inttää tuota koko suomen peittoa vaikka maailman tappiin, mutta se ei vain pidä paikkaansa. Jos olet toista mieltä, perustele aukottomasti, miksi näin on.
Väitteesi, ettei Canal+ voi tilanteelleni mitään, on myöskin virhearvio. Kyllä he voi, mutta eivät halua. Juu, juu liikeyritys laskee kannattavuutta jne. Tämä samainen yritys kuitenkin LUPASI että heti kun Digita laittaa C-nipun näkymään, alkaa myös Canal+ näkyä. Onko sinulla myös hyvät perusteet katteettomille lupauksille, joita suosikkikanavasi jakelee?

Minulla on mielestäsi myös muita keinoja saada Canal+ näkymään. Kerrotko mitä keinoja?

Tuo 15000 on vieläkin se luku, jonka Canal+ itse ilmoittaa mainostajilleen mainoksia markkinoidessaan.
Canal+ varmasti laskenut todennut sen Joutsenon lähettimen kautta lähetettävän signaalin kannattamattomaksi, miksi Canal+ ei saisi tehdä näin?
Sielläkin kun on tuota kaapeli-tv- ja sateliittijakelun kautta peittoa jo mukavasti tarjolla.

Miksi muuten Canal+:n peittoa tarvitsee sen erityisemmin perustella kun maikkarin tai muiden kanavien kohdalla sitä ei tarvitse tehdä?
Sillä tuo näkyvyys koko Suomessa on fakta.
Sinun tai muiden paikallisille olosuhteille ei Canal+ voi mitään niihin ei voi vaikuttaa kuin sinä itse, jos Canal+ on todennut maanpäällisen digiverkon kautta jakelun kannattamattomaksi sinun alueellasi.

Muutto, liittyminen kaapeliverkkoon, sijoittaminen siihen sateliittilautaseen nuo noin nopeasti sinulle vaihtoehtoina.

Oletko itse saanut tuon luvun Canal+:lta vai mistä?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Canal+ varmasti laskenut todennut sen Joutsenon lähettimen kautta lähetettävän signaalin kannattamattomaksi, miksi Canal+ ei saisi tehdä näin?

Toki he voivat tehdä näin. Sen sijaan jos halutaan edes hiukan välittää uskottavuudesta, ei kannata asiakkaille lupailla perusteettomia(et muuten ole keksinyt tuohon mitään hyvää selitystä)


Miksi muuten Canal+:n peittoa tarvitsee sen erityisemmin perustella kun maikkarin tai muiden kanavien kohdalla sitä ei tarvitse tehdä?
Sillä tuo näkyvyys koko Suomessa on fakta.

Silloin kun väittää jotain faktaksi, haluaa keskustelukumppani kuulla perusteet väitteelle. Ja edelleen kysyn miksi sinä intät nyt jo toista kuukautta sellaista mikä ei taatusti pidä paikkaansa. Koko suomi ja käytännössä, niinhän se meni. Kerro nyt omin sanoin miten sellainen talo johon tuota kanavaa EI SAA kuuluu peittoalueeseen.


Sinun tai muiden paikallisille olosuhteille ei Canal+ voi mitään niihin ei voi vaikuttaa kuin sinä itse, jos Canal+ on todennut maanpäällisen digiverkon kautta jakelun kannattamattomaksi sinun alueellasi.

Muutto, liittyminen kaapeliverkkoon, sijoittaminen siihen sateliittilautaseen nuo noin nopeasti sinulle vaihtoehtoina.

Tässä malliesimerkki, mikä on tällä keskustelupalstalla "hyväksyttävää" ja mikä ei. Kun nimimerkki joka edustaa mielipiteineen vähemmistöä, toistaa samoja-asioita(perustellen, VASTAUKSENA joidenkin viesteihin), on se kitinää ja kun taas "joukkoon kuuluva" inttää samoja fraaseja huonoilla sekä moneen kertaan kumotuilla perusteilla tai kokonaan ilman perusteita, ei siihen ota kantaa kukaan. Tuohonkin lainaamaani tekstiin olen vastannut Jani82:lle moneen kertaan ja vastauksena on edelleen samoja fraaseja sekä totaalisen ufo juttuja. Hei nuori mies, yritä edes perustella nuo väitteesi. Nuo yllä olevat on kumottu niin moneen kertaan etten viitsi niitä jälleen kerran ampua alas. Usko ihan huviksesi ettei mikään asia muutu todeksi ihan vaan siten että sinä väität niin.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Silloin kun väittää jotain faktaksi, haluaa keskustelukumppani kuulla perusteet väitteelle. Ja edelleen kysyn miksi sinä intät nyt jo toista kuukautta sellaista mikä ei taatusti pidä paikkaansa. Koko suomi ja käytännössä, niinhän se meni. Kerro nyt omin sanoin miten sellainen talo johon tuota kanavaa EI SAA kuuluu peittoalueeseen.
Asut peittoalueella niin sinä kuulut siihen vaikka et saisikaan lähetyksiä vastaanotetuksia samalla tavallahan nuo muidenkin kanavien peittoalueet lasketaan.
Miten Canal+:n peittoalueen laskennan pitäisi erota jotenkin muiden kanavien laskutavasta?
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
tant gredulin kirjoitti:
Se 15000 on Canal +:n ilmoittama luku, kun myy mainoksia ohjelma-ajalleen.

Birkku kirjoitti:
Tuo 15000 on vieläkin se luku, jonka Canal+ itse ilmoittaa mainostajilleen mainoksia markkinoidessaan.

Onko tähän tietoon jotain linkkiä? Kiinnostaisi lisäksi tietää, että mitä tuo luku tarkoittaa? Liittymien määrää? Varmasti on enemmän kuin 15000. Katsojien määrää? Minkä ohjelman katsojien? Tai edes, minkä kanavan katsojien? Canal+ -kanaviahan on aika monta. Varmasti elokuvilla on vähemmän katsojia kuin SM-liiga-otteluilla.

Tuollaisen, jostain tuntemattomasta lähteestä vedetyn, epämääräisen luvun esittäminen faktana on mielestäni aika hassua.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olisi silleen ihan kiva tietää mitenkä paljon Birkku itkisi, jos lähetykset tulisivat tällä hetkellä mtv3:sen maksullisella puolella.
Lähetyksillä paska taso, ne maksaa, ja saatavuus käytännössä samaa luokkaa, kun canalilla (oikeasti en ole varma mitenkä hyvin mtv3+ kanava näkyy. tikilootan se ainakin tarviaa).

Joku muuten kysyi mitenkä mtv3 rupeisi näkymään muualla Suomessa aikoinaan. Itse muistelisin, että jotain 10 vuotta sitten rupesi meillä näkymään Varkaudessa mtv3. Olisi toki näkynyt aiemmin vahvistimen kanssa, mutta mitäs niillä tekee, kun maksavatkin perkeleet.
Meillä oli muuten antennin edessä suhteellisen iso koivu. Eipä tuo haitannu näkyvyyttä mitenkään (koivu oli siis huomattavasti 2 kerroksista omakotitaloa korkeampi).
Ihme juttu jos nuo satelliitit on herkempiä sitten näiden puiden suhteen.

Sikäli kyllä ymmärrän Birkun valitusta. Miehellä olisi tekniikan puolesta mahdollisuus saada canal+ kotiinsa, mutta canal ei ole kiinnostunut ostamaan kaistaa lähetyksiään varten.
Toivottavasti tilanne kuitenkin selviää lähiaikoina.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Asut peittoalueella niin sinä kuulut siihen vaikka et saisikaan lähetyksiä vastaanotetuksia samalla tavallahan nuo muidenkin kanavien peittoalueet lasketaan.
Miten Canal+:n peittoalueen laskennan pitäisi erota jotenkin muiden kanavien laskutavasta?

Sinulle ei siis vieläkään kelpaa tuo monta kertaa ja monta sivua sitten kirjoittamani ehdotus tämän keskustelu pitämisestä käytännön tasolla.

Voidaan minun puolestani sopia että asun peittoalueella, mikäli tässä asiassa peittoalue määritellään niin ettei sillä ole mitään merkitystä näkyykö kuva vai ei. Minä en ihan oikeasti nyt jankuta kanssasi sen takia että "virtuaalipersoonani" haluaisi olla oikeassa. Tuolla peitto-alue argumentillasi ei todellakaan ole merkitystä koska kuva EI NÄY eikä sitä saada järkevällä hinnalla näkymään riittävän laajasti tässä maassa.

Oletko muuten jo keksinyt perusteet Canal+:n oikeudelle valehdella asiakaille?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
Olisi silleen ihan kiva tietää mitenkä paljon Birkku itkisi, jos lähetykset tulisivat tällä hetkellä mtv3:sen maksullisella puolella.
Lähetyksillä paska taso, ne maksaa, ja saatavuus käytännössä samaa luokkaa, kun canalilla (oikeasti en ole varma mitenkä hyvin mtv3+ kanava näkyy. tikilootan se ainakin tarviaa).

No tuo uteliaisuus on helppo tyydyttää. Minulla oli viime kaudella Maikkarin plussakortti ja olin todella tyytyväinen. Näin extramatsin, Maalikoosteet ja joitakin ihan mielenkiintoisia klassikkopelejä mielestäni sikahalvalla. Saatavuus oli hyvä. Näkyi kaikilla kenellä antenniverkko oli digitalisoitu ja omisti digiboxin.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Oletko muuten jo keksinyt perusteet Canal+:n oikeudelle valehdella asiakaille?
Millä perusteella se on Canal+, joka valehtelee entäs jos Digita on siinä vaiheessa neuvotteluissa nostanut tuon kaistan hintaa Canal+:lle kannattamattomaksi ja näin Canal+ on joutunut perumaan alkuperäisen päätöksen tulla jokaiselle maanpäällisen digiverkon kanavanipun jakelu alueelle.

Sinun mielestä siis Canal+:n pitäisi laajentua kaikkialle vaikka se olisi kannattamatonta?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JimmyMac kirjoitti:
Tuollaisen, jostain tuntemattomasta lähteestä vedetyn, epämääräisen luvun esittäminen faktana on mielestäni aika hassua.

Aika hassua on myös se ettei Canal+ itse ilmoita lukuja. Kai tuostakin jotain johtopäätöksiä voidaan vetää. Mielestäni selitys siitä että pohjoismaiden luvut ilmoitetaan yhdessä kuulostaa vain selittelyltä.

Canal+ oli ilmeisesti asettanut tavoitteekseen sopimuskauden loppuun mennessä 200 000 katsojaa. Kovasti pitää toiminnan tehostua, mikäli aiotaan päästä edes puoleen väliin tuota lukua. Näkemykseni mukaan tuo luku haiskahtaa yhtä luotettavalta neuvotteluvaltilta Liigan suuntaan kuin asiakaille esitetyt VALHEET.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Millä perusteella se on Canal+, joka valehtelee entäs jos Digita on siinä vaiheessa neuvotteluissa nostanut tuon kaistan hintaa Canal+:lle kannattamattomaksi ja näin Canal+ on joutunut perumaan alkuperäisen päätöksen tulla jokaiselle maanpäällisen digiverkon kanavanipun jakelu alueelle.

Sinun mielestä siis Canal+:n pitäisi laajentua kaikkialle vaikka se olisi kannattamatonta?

Sillä perusteella Canal+ valehtelee, että SE LUPAA asiakkaille jotain eikä täytä lupaustaan. Siinä vaiheessa kun asiakkaalle luvataan täytyy palvelun tarjoajalla olla TIETOA hinnoista. Itse olen tehnyt kauppaa 17-vuotta, joten uskallan väittää tietäväni mitä lupaus asiakkaalle tarkoittaa. Elä nyt hyvänen aika viitsi vetää jotain entäs jos Digita on nostanut hintoja ufoja tähän. Tuollaisesta ei ole mitään näyttöä eikä edes varteenotettavia arvailuja. Sen sijaan Canal+:n valehtelusta löytyy mustaa valokoisella. Suora kysymys: Onko se mielestäsi tyylikästä liiketoimintaa?
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Birkku kirjoitti:
Aika hassua on myös se ettei Canal+ itse ilmoita lukuja. Kai tuostakin jotain johtopäätöksiä voidaan vetää. Mielestäni selitys siitä että pohjoismaiden luvut ilmoitetaan yhdessä kuulostaa vain selittelyltä.

Canal+ oli ilmeisesti asettanut tavoitteekseen sopimuskauden loppuun mennessä 200 000 katsojaa. Kovasti pitää toiminnan tehostua, mikäli aiotaan päästä edes puoleen väliin tuota lukua. Näkemykseni mukaan tuo luku haiskahtaa yhtä luotettavalta neuvotteluvaltilta Liigan suuntaan kuin asiakaille esitetyt VALHEET.

Hassua se on myös minunkin mielestäni. Mutta ehkä meidän hassuuntumisemme ei kiinnosta Canalia siinä määrin, että ilmoittaisi maakohtaiset luvut.

Kai olet pirauttanut Canal Digitalille ja kysäissyt, että miksei kanavien lähetys ole alkanut ja muistanut kertoa tuosta heidän aikaisemmasta lupauksesta: Puh. 0207 699 000. Jos olet, niin mitä he vastasivat?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Birkku kirjoitti:
Canal+ oli ilmeisesti asettanut tavoitteekseen sopimuskauden loppuun mennessä 200 000 katsojaa. Kovasti pitää toiminnan tehostua, mikäli aiotaan päästä edes puoleen väliin tuota lukua. Näkemykseni mukaan tuo luku haiskahtaa yhtä luotettavalta neuvotteluvaltilta Liigan suuntaan kuin asiakaille esitetyt VALHEET.

Niin liekkö tavoite 200 000 katsojaa? Vai se minkä minäkin olen kuullut elikkä 200 000 sopimusta?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
repe_joke kirjoitti:
Niin liekkö tavoite 200 000 katsojaa? Vai se minkä minäkin olen kuullut elikkä 200 000 sopimusta?

Voipi olla hyvinkin noin kuten kirjoitat. Anyway, epäilen vahvasti ettei he pääse edes kovin lähelle tuota 200 000 sopimusta.

Itse luulen, korostan sanaa luulen, että Canalin myyntilukemat eivät tule nousemaan niin kauan kun noiden lautasten kanssa joudutaan touhuamaan. Nykyisellä ohjelma/viihdetarjonnalla ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita asentelemaan mitään härveleitä seinilleen tai katoilleen.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Vaikeata tulee elämäsi...

..olemaan oikeassa mailmassa, jos kaikkeen suhtaudut samalla asenteella kuin tähän Canal+ -asiaan. Luet kuin piru raamattua kaiken mahdollisen suhteen.

Ymmärtäisin jos olisit jo sijoittanut rahaa, etkä sitten saisi sitä mitä on luvattu. Siitähän ei ole nyt kysymys. Etkö tosiaan ole törmännyt koskaan aiemmin ainakin osittain katteettomiin/hiukan liian optimistisiin lupauksiin/markkinointiin ihan millä tahansa elämän saralla.

Toinen asia on selkeä asenteellisuutesi Canalia kohtaan, joka perustuu mihin tarkkaan ottaen? Mikä tekee kaikesta mahdollisesta mitä Canal+ ilmoittaa nyt tai suunnittelee tulevaisuudessa epäilyttävän, jopa valheellisen. Mikä antaa sinulle muita paremmat edellytykset arvioida sitä mikä tulee olemaan lopullinen tilaaja/katsojamäärä kolmen kauden jälkeen? Nythän aikaa on sentään kulunut jo hulppeat puolitoista kuukautta. Siitä onkin hyvä vetää johtopäätöksiä, varsinkin kun yritetään lanseerata kokonaan uutta konseptia Suomessa(mallia, joka toimii kyllä muualla mailmassa).

Edelleenkin haluan korostaa sitä, että tässäkin maassa on edelleen ihmisiä jotka eivät vieläkään näe MTV3 ja Nelosta ilman omia lisäpanostuksiaan, vaikka eletään jo 2000-lukua ja em. kanavat ovat saaneet kehitellä touhujaan jo iät ja ajat. Eikä kaikki todellakaan saa samalla hinnalla/panostuksella esim. laajakaistaa kotiinsa, vaikka minusta se kuuluisi saada jo perusoikeutena jokaiselle ja samaan hintaan. Kaikkia herkkuja ei siinäkään jokainen pääse nauttimaan, vaan asumisalue vaikuttaa tuttuun tyyliin tarjontaan. Kuten kaikessa muussakin asiassa -> sillä on suuri merkitys missä asuu palvelujen suhteen. Mikä siinä on niin vaikeaa?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jtuominen kirjoitti:
..olemaan oikeassa mailmassa, jos kaikkeen suhtaudut samalla asenteella kuin tähän Canal+ -asiaan. Luet kuin piru raamattua kaiken mahdollisen suhteen.

Kun suhtautuu asioihin rehellisesti ja vaatii itseltään ehdotonta rehellisyyttä, ei tunnu lainkaan kohtuuttomalta vaatia sitä myös muilta

Etkö tosiaan ole törmännyt koskaan aiemmin ainakin osittain katteettomiin/hiukan liian optimistisiin lupauksiin/markkinointiin ihan millä tahansa elämän saralla.

Liike-elämässä valitettavasti törmää joskus tuollaisiin lupauksiin ja niistä harvemmin mitään hyvää seuraa

Toinen asia on selkeä asenteellisuutesi Canalia kohtaan, joka perustuu mihin tarkkaan ottaen? Mikä tekee kaikesta mahdollisesta mitä Canal+ ilmoittaa nyt tai suunnittelee tulevaisuudessa epäilyttävän, jopa valheellisen.

Mihin ihmisten asenteet useimmiten perustuu? Omakohtaisiin kokemuksiin. Niin tässäkin tapauksessa. Ainoat asiat joihin kyseisen yrityksen kohdalla olen tömännyt ovat olleen vain negatiivisia. Onko siis jotenkin kummallista että esenteeni tuota yritystä kohtaan ei ole missään määrin myönteinen. Valheelliseksi en ole väittänyt, enkä väitä muuta kuin sen minkä olen itse kokenut.

Mikä antaa sinulle muita paremmat edellytykset arvioida sitä mikä tulee olemaan lopullinen tilaaja/katsojamäärä kolmen kauden jälkeen?

Ei mikään. En ole missään väittänyt että edellytykseni asian arvioimiseen olisivat missään mielessä paremmat kuin muilla. Kirjoituoikeuksien tuomalla oikeudella voin tietenkin esittää arvioita tuostakin asiasta. Eikä tuo arvio ole edes kovin kaukaa haettu. 15 000:ta on pirun pitkä matka 200 000:n


Mikä siinä on niin vaikeaa?

Ei mikään. Tämä on keskustelupalsta ja thredin otsikko on: Canal+/Nelonen. Näillä mennään tässä osioissa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Ei mikään. En ole missään väittänyt että edellytykseni asian arvioimiseen olisivat missään mielessä paremmat kuin muilla. Kirjoituoikeuksien tuomalla oikeudella voin tietenkin esittää arvioita tuostakin asiasta. Eikä tuo arvio ole edes kovin kaukaa haettu. 15 000:ta on pirun pitkä matka 200 000:n.
Ainut vaan, että canal+:n tilaajamäärä on reilusti isompi kuin tuo sinun mainostamasi 15000 itseasiassa nykypäivänä lähempänä 100000.
Canal+:n tilaajamäärät olivat jo pari vuotta sitten reilusti isommat kuin 15000.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
Ainut vaan, että canal+:n tilaajamäärä on reilusti isompi kuin tuo sinun mainostamasi 15000 itseasiassa nykypäivänä lähempänä 100000.
Canal+:n tilaajamäärät olivat jo pari vuotta sitten reilusti isommat kuin 15000.

Mihin tuo tietosi perustuu? 15000 tilaajaa perustuu niihin tietoihin, joiden perusteella Canal+ myy tuotettaan mainostajille. Meinaatko että on hyvää bisnestä valehdella mainosajan ostajille lukemat reilusti alakanttiin.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Birkku kirjoitti:
Mihin tuo tietosi perustuu? 15000 tilaajaa perustuu niihin tietoihin, joiden perusteella Canal+ myy tuotettaan mainostajille. Meinaatko että on hyvää bisnestä valehdella mainosajan ostajille lukemat reilusti alakanttiin.
No Canal+ itse kertoi tilaajamäärän olevan olevan yli 50000 tuskimpa siellä valehdellaan päin naamaa.
Tilaajamäärä ja katsojamäärä kun eivät ole sama asia vai myykö maikkari mainoksia yli kahden miljoonan katsojamäärille?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani82 kirjoitti:
No Canal+ itse kertoi tilaajamäärän olevan olevan yli 50000 tuskimpa siellä valehdellaan päin naamaa.
Tilaajamäärä ja katsojamäärä kun eivät ole sama asia vai myykö maikkari mainoksia yli kahden miljoonan katsojamäärille?

Missä ja milloin Canal+ kertoi näin? Onko mahdollisesti linkkiä jossain tuon tiedon varmistamiseksi. Sorry vaan Jani82, mutta noiden edellisten viestien jälkeen minun on hiukan vaikea pitää esittämiäsi tietoja faktoina.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ihan pienenä lisänä tähän katsojamäärään sellainen oikea fakta, että Jokerit-KalPa peliä oli pelkästään Kaivokadun Sports Academyssa nopean arvion mukaan katsomassa (arki-iltana!) reippaasti yli 100 ihmistä, ehkä jopa 200. Joten tuollainen 2000 ravintolakatsojaa on ehdottomasti alakanttiin arvioitu määrä maanlaajuisesti, saattaa olla jopa huomattavasti enemmän. Ja ravintolat oikeasti tykkäävät, että heillä käy yleensä hiljaisena aikana kauppa näiden pelien takia.

Ja suoraan Birkulle. Pidän sinua erittäin hyvänä kirjoittajana, mutta olet tässä ketjussa jo pitkään tuonut kantasi esille. Älä jaksa. Minulla ei ole Canalia sen vuoksi, että ei viitsi sitä rahaa pistää siihen kiinni, koska sen verran paljon hallilla pyörin ti ja to -iltoina (+vaimo pisti vastaan, mutta en tunnusta sitä). Mutta silti mielestäni siirtyminen Canalille oli pelkästään hyvä asia. Nyt tuote näyttää jopa hieman siltä, että se olisi suunnattu kohdeyleisölle, ei tavalliselle tuppuraiselle, jota kiekko ei kiinnosta kuin sen pakollisen väsyneen sunnuntaipelin iltapäiväkahvien lomassa.
 

nuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Birkku kirjoitti:
Missä ja milloin Canal+ kertoi näin? Onko mahdollisesti linkkiä jossain tuon tiedon varmistamiseksi.


Googlen cachesta löytyy seuraava pätkä vuoden takaa:

”Suomessa Canal Digitalilla on tällä hetkellä noin 50 000 tilaajaa. Tavoitteenamme on nelinkertaistaa tämä määrä vuoden 2008 loppuun mennessä”, sanoo Canal Digital Finland Oy:n toimitusjohtaja Jukka Virtanen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös