Viestin lähetti Stomper
Maikkari mokasi, kun se teki Hoki Naittia samalla kaavalla ja samoilla naamoilla liian pitkään. Lähetys tehtiin mahdollisimman helpolla ja ilman mitään todellista sisältöä tai edes halua sen tuottamiseen. "Näillä mennään"-, "Maalivahtipeli ratkaisee"-, "Ylämummo"- ja "Hyvää hokia" -tyyppiset jauhannat eivät palvelleet lajin todellisia faneja lainkaan. Ihmetellä sopii, miksi Maikkari ei halunnut kehittää tuotetta niin, että se olisi palvellut sekä keskivertoyleisöä että lajifanaatikkoja? Olisiko syynä helppo rahantulo, joka nyt loppuu. Hyvä niin. Ahneella on paskainen loppu...
Itse olen ollut varmasti jo lähes 15 vuoden ajan ensin Filmnetin ja nyttemmin Canal+:n asiakkaana. Voin antaa yhtiön palvelusta pelkkää positiivista palautetta ja viime aikoina urheilutarjonta on ollut täysin joka sentin arvoinen. Valioliigan, Italian Serie A:n, Norjan ja Ruotsin futisliigojen, jääkiekon Elitserienin, NHL:n, NBA:n ja nyt myös SM-liigan esittämisen jälkeen kanavan hankkimista voi suositella. Kun samaan pakettiin lisätään vielä monet huippusarjat (Shield, Mullan alla, South Park, Monk, Carnivale yms. Maikkaria selvästi ajallisesti edellä) ja älytön määrä elokuvia, on kenenkään turha itkeä palvelun kalleudesta. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua maksukanavia hankkia, mutta valitettavasti se on vaan enemmän ja enemmän tulossa Suomeenkin. Urheilusta kiinnostuneelle ehdoton juttu.
Itse otin tiedon Maikkarin ja liigan yhteistyön päättymisestä vastaan tyytyväisin mielin. Viimeiset 2-3 kautta SM-liigan seuraaminen on jäänyt finaaleja lukuunottamatta todella vähiin lähetysten surkean sisällön takia. Nyt kiinnostus sarjaa kohti nousi monta pykälää. Luotan esim. Valioliigan lähetyksiä paljon seuranneena siihen, että jatkossa jääkiekkoa televisiosta seuraava fani saa jatkossa todellista palvelua - toisin kuin viimeiset viisi vuotta Maikkarilla.