Jos tällä saadaan huikea Hotelli Seger takaisin ohjelmistoon, niin ehdottomasti kannatusta!
Siirtyyköhän J-P Jalo Team Urhoon?
Canalin vastaus, voiko tilauksen irtisanoa jos SM-liiga siirtyy muille kanaville: "Tämän kaltainen ohjelmasopimuksien muutos ei oikeuta määräaikaisen tilauksen irtisanomiseen. Jatkuvan sopimuskauden kohdalla tilaussopimus voidaan irtisanoa normaalin käytännön mukaisesti."
Muista asioista olin yhteydessä Anal+:n asiakaspalveluun ja samalla kysäisin tätä. Asiakaspalvelun henkilö ei ollut tietoinen koko kaupasta, mutta hänen sanojensa mukaan asiakas saa purkaa voimassa olevan sopimuksen, mikäli S/M-liiga muuttaa pois..
Canalin vastaus, voiko tilauksen irtisanoa jos SM-liiga siirtyy muille kanaville: "Tämän kaltainen ohjelmasopimuksien muutos ei oikeuta määräaikaisen tilauksen irtisanomiseen.
Eli teette sopimuksen, mutta vetoatte NHL-pykälään, jota ei ole? Onnea vaan. Valittakaa nyt vielä 0-0 peleistä.
Tuli vaan mieleen tuossa kun urheilulehdessä oli maininta että mtv3:n sopimus formuloista loppuu syksyllä, ja on hyvin mahdollista, että esim Viasat tekee niistä oikeuksista niin ison tarjouksen että formulat lähtee maikkarilta, niin mun käsityksen mukaan siinä tilanteessa tuo SM-liiga oikeuksien myyntipakko poistuu, tai näin ainakin noin niinku maalaisjärjellä ajateltuna.
Viasatilla ei ole sellaisia rahoja, että MTV3 kultakimpaleestaan luopuisi. Maikkari varmaan myisi mieluummin Marco Bjurströmin ja Lauri Karhuvaaran orjiksi Afrikkaan ja Kymppiuutisten formaatin ennen kuin formuloista luopuvat. Mutta toki jos näin kävisi, niin todennäköisesti myyntipakko poistuisi.
UrhoTV SM-liigan TV-kanavaksi uutisoi YLE.
UrhoTV SM-liigan TV-kanavaksi uutisoi YLE.
Siis CanalDigitalin ja PlusTV:n asiakkaat voivat tilata arviolta 10€ hintaan, siis jos olet ko. jakeluoperaattoreiden asiakas.http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1695266
Ilta-sanomat tietää kertoa, että jos on ennestään canal-digitalin tai plus tv:n kanavia näkyy urho kyseisiltä korteilta. Tai näin ainakin itse asian käsitin
Päivitetyssä jutussa mainitaan "Niille, joilla on ennestään Canal Digitalin tai PlusTV:n maksukanavia, Urho-tv:n tilaaminen maksaa alustavien arvioiden mukaan kymmenen euron kuukaudessa."http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1695266
Ilta-sanomat tietää kertoa, että jos on ennestään canal-digitalin tai plus tv:n kanavia näkyy urho kyseisiltä korteilta. Tai näin ainakin itse asian käsitin.