Joo. No ensin ajattelin että saattaa olla toimivakin ratkaisu, mutta sitten kun kuulin että kyseinen Urho on tekemässä yhteistyötä Plus tv:n kanssa niin en voi mitään, mutta ihoni nousi kananlihalle.
MTV3 ja jääkiekko kun on sellainen yhtälö, mikä aina saa minut voimaan pahoin. Toivotaan kuitenkin, ettei tuo Plus tv:n ja Urhon välinen yhteistyö ole mitään sen suurempaa... Eihän sieltä vaan kaiveta oranssitakkeja esille, eihän?
No minulle nyt sama tuleeko ne pelit Canalilta vai Urholta, mikäli lähetysten laatu pysyy samana ja mikäli pelitarjonta vain lisääntyy niin mikäs sen mukavampaa. Itse kun en ole nytkään ollut Canalilla muusta kiinnostunut kuin SM-liigasta ja vähän, ihmisten aikoihin lähetettävistä NHL-peleistä.
Tuo 10 euron kuukausihinta myös kuullostaa mukavalta. En ole myöskään niin pinnallinen, että itseäni kiinnostaisi vain HPK:n pelit vaan kyllä kaikki pelit kiinnostaa minua, mikäli kyseessä nyt ei täysin mikään HMV-peli ole. Itse kun en ole näitä tyyppejä, että joko oman joukkueen peli tai sitten ei kiinnosta.
Toivottavasti muuttavat tuon nimensä. Urho lähinnä saa vain säälinsekaisia ajatuksia aikaan minussa.