Eli Viasattiin paremmin vihkiytyneille sellainen kysymys että ostaako ne kaiken oheismateriaalin "muualta" eivätkä itse tee yhtään mitään lisätäkseen itse ottelulähetysten mielenkiintoa?
Ei, kyllä siellä on yleensä ollut UCL:ssä(ainakin viime kausina) studiot Viasat Sport1:llä ennen otteluita. Yleensä vielä sellaiset 45min-1h. Näissä käyty läpi kaikki kauden ottelut, jne. En tiedä että onko tällä kaudella muuttunut kauheasti, kun en ole ehtinyt noita studioita katsomaan. Tämän lisäksi joitain maaotteluita ennen on ollut vastaavia ja samoin NFL:n ovat tänä vuonna tainneet lisätä tuon.
Tuo kahden ottelun päällekkäin tuleminen parilta kanavalta johtuu siitä, että Viasat Sport 1 ja Sport 3 eivät näy sellaisinaan Ruotsissa ja Tanskassa, vaan toisessa näkyy toinen ja toisessa toinen. Tai oikeastaan Ruotsissa vielä laajemmin siellä nykyisin taitaa olla eri lajeille omat kanavat puhtaasti, ilman numeroita.
Eli kyllä sieltä on tullut useinkin 3-4 ottelua illassa suorana(jos siis ennen 21:45 pelattu otteluita, niin nekin suorana sitten).
Suurimmat ongetlmat ovatkin mielestäni juuri se, että tarjonta on liian erilaista eri maissa ja tämän takia tulee päällekkäisyyksiä, tyhmää blackouttia, jne.
Canal+ on kyllä näistä kahdesta selvästi vielä edellä oheisjutuissa, vaikka omaan makuuni Viasatin kattava jalkappallosisältö(Virkkusen kera vielä UCL) ja loistava tennistarjonta tekee siitä selvästi paremman kanavan omaan makuun. Tosin tänä vuonna on menty Suomessa jopa taaksepäin, kun esim. heikohkoja ruotsalaisia selostajia on tullut Ligue 1:n otteluihin enemmän ja samalla poistunut useimmin kokonaan vaihtoehto kuunnella loistavaa Cascarinoa ja kumppaneita.
Mä ajattelin odottaa siihen asti kunnes lähetykset vaihtavat kanavaa.
Mahtaako muita oikeasti ollakaan mahdollisia ostajia kuin Viasat?
Ehkä se sama taho joka on ostanut KHL:nkin, muttei viitsi näyttää sitä ollenkaan Suomessa...