Nellin kiinnittäminen monivuotisella paperilla joukkueen coreen tuleviksi vuosiksi pitäisi olla Kurrin prioriteettilistan kärjessä. Isot rybyseurat varmasti heiluttelevat jo isoja setelinippuja.
Nyt se on niin hyvä, että narreilla ei riitä rahat pitämään kotona. Toivottavasti tyytyy 2. senan liksaan ja jää Helsinkiin.Mitäs seuraavaksi keksitään?
Mun mielestä ihan aiheesta sanottu. Oli alkukaudesta heikko. Jos sen väärin muista niin olis aloitus% ollut jotain tyyliin 40. Tuli kiinnitettyä huomiota jossain kotipelissä, kun O'Neill hävisi kolme hyökkäyspään yv-aloitusta kohtuu peräkkäin, jonka jälkeen Norman kaapin muutamat aloitusvoitot putkeen. Hieno homma, että Brian on saanut aloitukset luistamaan. Sillä on iso merkitys saatko kiekon heti hyökkäysalueelle vai haetaanko omista
Se oli silloin jo ok sema pl aloitukset. Minä ja muutama muu halusi uuden 2 senan ja Nellin laitaan. Tuon ajan esityksiin verrattuna ihan OK näkemys. Muistetaan tausta umpilaiturina. Esim eliteprospect ei vieläkään noteeraa Nellin uutta pelipaikkaa. Brian O'Neill - Eliteprospects.comEli olisi ollut fiksu ratkaisu siirtää laidalle muutaman pelin jälkeen koska aloitus% oli tuolloin ~40?
Eli olisi ollut fiksu ratkaisu siirtää laidalle muutaman pelin jälkeen koska aloitus% oli tuolloin ~40?
En mä väitä, että olisi pitänyt laituriksi siirtää. Vaan sitä, että ei silloisilla aloitusprosentilla juhlittu. Otin vain kantaa alotuksiin ja siihen viittasin, että aiheesta sai kritiikkiä, koska pidän aloituksia merkittävänä pelin flown kannalta, ratkaiseehan se hyökätäänkö vai puolustetaanko. Mutta hienoa, että O'Neill on pystynyt nostamaan tuonkin lukeman.
Veikkaan, että keskustelut oli käynnissä tuolloin ja tuo kommentti oli tarkoitettu vauhdittamaan neuvotteluja. Tää on se aika vuodesta, kun seuraavan kauden sopimuksia sorvataan.O'Neill tosin sanoi jossain haastattelussa, että toivoisi vielä pelaavan Helsingissä jatkossakin.
Nelli ei juhlapelissä juuri maaliaan tuuletellut. Olisko jo selvää, että maisemanvaihdos on edessä?
Yes. Todella tärkeä ja arvokas pelaaja Jokereille. Todella mestarillinen hankinta. Kuka lienee se mies Jokereissa joka Brianin kyvyt on ensimmäisenä huomannut. Suuri hatunnosto hänelle. Varmasti numero 21 on herättänyt otteillaan kiinnostusta monessakin seurassa. En yllättyisi jos jopa Pohjois-Amerikassa asti meidän Brian olisi jatkuvassa tarkkailussa. Toivon todella, että tämä mies jatkaisi Jokereissa.
Nyt lainaan itseäni. Tästä kaverista ei vaan voi olla pitämättä. Huikea hemmo. Pieni mies, mutta kaukalossa paljon isoja ja oikeita ratkaisuja. Jos Brian jatkaa Euroopassa niin nyt toimistossa hereillä./QUOTE]
Amen. Jos Jokereiden maksamia palkkoja katsoo niin täytyy vain toivoa että Brian viihtyy Stadissa. Ällistyttävä äijä ja Jokerinnäköinen pelaaja. Todellakin.
Mä fanitan täysillä Nelliä. Se on nopea, taitava, pelaa kovaa mutta puhtaasti ja ei luovuta ikinä. Haastatteluista päätellen yläkerta on aika nopeaa sorttia myös. Voiko olla enempää Jokerin näköinen pelaaja? (Nallipyssyjen soihdunkantaja?)Amen. Jos Jokereiden maksamia palkkoja katsoo niin täytyy vain toivoa että Brian viihtyy Stadissa. Ällistyttävä äijä ja Jokerinnäköinen pelaaja. Todellakin.