En käsittääkseni itse henkilökohtaisesti tuo viestissäni julki vaadinko vai enkö vaadi menneitä telojia vastuuseen.Vahingossa ei kyynärpää sojossa osuta toista puhtaasti päähän, edessä sivusta tulevaan pelaajaan. Juuri ennen osumaa Carson hiukan vielä ojentaa, selvästi osuakseen mennessään. Näkyy videosta kyllä selvästi. Samaa mieltä siitä, että Carson ei ole mikään sikaa pelaava eikä varmasti ajattele että vetäsenpä tuota päähän, mutta kontaktia mennessään kyllä mielestäni hakee, tuppaa vaan junttaamaan pelkästään kupoliin.
Sitä sitten, että tuo puolueellisuus on per******** kun se aiheuttaa täällä vain näitä turhia kinasteluita ja vinkumista, miksei voi vain todeta kuten asia on eikä väittää jotakin puuta heinää selvässä asiassa "kun nuokin, niin miksei myökin".. Sillä tavallako ne asiat selviää? Mihin se ikinä loppuu? Miten voi vaatia sitten muita toimimaan toisin? Täällä moni nyt tuntuu kaivelevan vanhoja ja esim. noita pelsun aikaisempia, mitä te niistä sitten valitatte ja vingutte ja vaaditte heitä niistä tilille, jos nyt itse pitää tehdä ihan samaa?
Minä en todellakaan ymmärrä sitä, että nähdään asia vain "omista väreistä".. tosiaan ihan kuin lastentarhassa.
Eihän tämä oikein ole, mutta lopulta jääkiekko on faneilleen sitä oman joukkueen kannatusta henkeen ja vereen ja oman jengin muiden yläpuolella näkemistä, jolla sitten oikeutetaan omien sikailut tai ne eivät ole niin pahoja kuin muiden vastaavat temput.
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin mitä Kangasniemen mahdollinen loukkaantuminen vaikuttaisi SaiPan peliin? Ei mitenkään. Tämän takia, niin kauheelta kuin tää kuulostaakin, niin miettisin SaiPa-kannattajan näkökulmasta ennemmin saako Carson kakkua vai ei (toivottavasti ei), kuin sitä onko tässä nyt uuden lupauksen ura vaakalaudalla. Kylmästi sanottuna itselleni SaiPa tulee ykkösenä ja muiden kannalta tilannetta pohditaan, jos viitsii.
Sitä paitsi, jos ylipäänsä haluat nähdä Carsonin sikailleen ja tietty Laten ja Salmisen temput niin onhan siitäkin jo jonkun verran aikaa, kun edellisen kerran SaiPa oli parrasvaloissa, juuri tämmöisten kyseenalaisuuksien vuoksi. Edellisiin kausiin peilaten siis.