Minusta argumentointi on ok ja samoin on ok olla eri mieltä. Se on turhaa, jos lähtee toista mieltä olevien älynlahjoja kyseenalaistamaan. Nythän tuossakin syytät minua sucker punchista siksi, että kerroin mielipiteeni tavastasi kirjoittaa. Trolliksikin taidat vihjata. Saat toki olla tuota mieltä, eikä se minun maailmaa kaada.Jos siis koen ja omasta mielestäni osaan perustella, että joku näkemys on päätön ja vailla toden pohjaa, uskallan sen suoraan tänne laittaa, ihan niin kuin muutkin uskaltaa minulle laittaa, kun niin kokevat. Voihan moista(toisten syyttelyä henkilökohtaisuuksiin menemisestä) käyttää tietty jonkinmoisena sucker punchina, mutta jos oikeasti kokee jonkun rikkovan niitä sääntöjä, niin viestiä ylläpitoon trollaamisen sijaan, niinhän se viisainta on.
Sinulla on todella paljon näkemystä ja oikein hyvää pohdintaa. Harmi, että sen arvo väkisinkin kärsii toisten kirjoittajien ajoittaisesta vähättelystä. En katso sen kuitenkaan olevan asia, jonka katson aiheelliseksi modeille viedä.
Wikipediassa on muuten ihan hyvä määrittely trollille:
Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.
Aiheeseen liittyen, ei täällä taida tosiaan eiliseen tempaukseen liittyen olla paljon erimielisyyttä, mutta se kiinnostaisi tietää, että kuinka moni nakkaisi BC:n pihalle JYPistä tällä sekunnilla ja kuinka moni pitäisi joukkueessa? Itse en heittäisi pihalle.