Braden Christofferin seikkailut JYP-paidassa – nyrkkihippoja tiedossa?

  • 66 212
  • 481

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Christofferin kohdalla mietin, että ensi kaudella mies pääsisi omaan rooliinsa mikäli JYPissä yhtäkkiä jatkaisikin. Neloskentässä Petmanin ja Vidgrenin kanssa saisi painaa duunia ja ärsyttää vastustajia. Ei pari ulosajoa ja pelikieltoa haittaisi, kun olisi kolme kovaa sentteriä edessä ja Perttu laidasta nelosen keskelle paikkaamaan.

Ei taida olla mahdollista, mutta tämän olisin halunnut nähdä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Christofferin kohdalla mietin, että ensi kaudella mies pääsisi omaan rooliinsa mikäli JYPissä yhtäkkiä jatkaisikin. Neloskentässä Petmanin ja Vidgrenin kanssa saisi painaa duunia ja ärsyttää vastustajia. Ei pari ulosajoa ja pelikieltoa haittaisi, kun olisi kolme kovaa sentteriä edessä ja Perttu laidasta nelosen keskelle paikkaamaan.

Ei taida olla mahdollista, mutta tämän olisin halunnut nähdä.
Ei kai Christoffer ihan halvimmasta päästä ollut? Jos ja kun joukkuetta pitää vielä vahvistaa, niin en laittaisi euroja nelosketjun sentteriin kun siellä on Perttua ja Tohilaa tarjolla sille tontille + Huttu päälle. Puolustuksesta lähti Niku, Honka ja Winberg ja nämä on paikattu Jonssonilla ja Liikosella.

Ehkä lähdin tylsään tapaan tuomaaan faktoja pöytään - olisihan se Christo hyvä tuolla nelosen keskellä, mutta toisaalta itse olen aina happy, kun nuoret pelaajat saavat roolia. Ilman näytönpaikkaa nuoresta pelaajasta (kuten Perttu 23 v.) on mahdotonta kehittyä yhtään mitään. Jos Tohilalle yritetään vääntää se rahaa tuova NHL-sopimus, pakko peluuttaa.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä lähdin tylsään tapaan tuomaaan faktoja pöytään - olisihan se Christo hyvä tuolla nelosen keskellä, mutta toisaalta itse olen aina happy, kun nuoret pelaajat saavat roolia. Ilman näytönpaikkaa nuoresta pelaajasta (kuten Perttu 23 v.) on mahdotonta kehittyä yhtään mitään. Jos Tohilalle yritetään vääntää se rahaa tuova NHL-sopimus, pakko peluuttaa.
Niin, mun hahmotelmissa Perttu on kolmosen laidassa ja nelosessa on kahden suunnan sentteri. Tämä Christo nyt lähinnä tämmöistä hassuttelua ja samaa mieltä, että esimerkiksi kärkiketjuihin ennemmin rahat kuin kovaan nelossentteriin.
 

pallero

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Christofferin kohdalla mietin, että ensi kaudella mies pääsisi omaan rooliinsa mikäli JYPissä yhtäkkiä jatkaisikin. Neloskentässä Petmanin ja Vidgrenin kanssa saisi painaa duunia ja ärsyttää vastustajia. Ei pari ulosajoa ja pelikieltoa haittaisi, kun olisi kolme kovaa sentteriä edessä ja Perttu laidasta nelosen keskelle paikkaamaan.

Ei taida olla mahdollista, mutta tämän olisin halunnut nähdä.
Itse olen pitänyt Christofferista vaikka en kaikkia ylilyöntejä ole ymmärtänyt. Mielelläni näkisin Braydenin edelleen jypissä ja en usko etteikö tämä olisi madollista, koska näiden ylilyöntejen takia, ei välttämättä hirveätä kysyntää ole. On taas vuoden vanhempi, niin on TAAS mahdollisuus parempaan.
 

pallero

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen Tshekin pelejä katsellut ja jo ensimmäisessä ihmettelin, että mitä helvettiä Christoffer tekee siellä! Tämä Tomas Kundratek näyttää pelissä ihan Christofferilta, tai no ainakin paljon.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Itse olen pitänyt Christofferista vaikka en kaikkia ylilyöntejä ole ymmärtänyt. Mielelläni näkisin Braydenin edelleen jypissä ja en usko etteikö tämä olisi madollista, koska näiden ylilyöntejen takia, ei välttämättä hirveätä kysyntää ole. On taas vuoden vanhempi, niin on TAAS mahdollisuus parempaan.
-itsekin vaikka Christofferista pidän, ja olen ollut valmis laittamaan noita ylilyöntejä voitontahdon piikkiin, uskon että Otto Mäkinen pystyy kyllä tuon ruudun täyttämään erittäin hyvin ja potentiaalia on varmasti enemmän. Ei mitenkään suuri tai korvaamaton menetys Jypille.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Onko Braden sattumoisin Sudburystä? No, onhan se tavallaan hauskaa, että on nähnyt Shoresyn temput livenä Jypin paidassa Bradenin tekemänä vaikka pari kertaa joutui totemaan, että "Braden sai taas banaanikakkua, sepä kiva kun meillä olikin niin monta pätevää sentteriä ettei kaikille paikkaa meinaa löytää, minkä takia jo kerran lopettanut, vuoden pelaamatta ollut divarivahvistus on meidän ykkössena - p3rk3l3!"

Ikävä, että Braden ei ole yhtä hyvä chirppaaja kuin Shoresy eikä siten yhtä hauska seurattava. Sitä kun parantaa niin voi päästä NOSHO:n Sudburyyn pelaamaan vielä isoista pisteistä.

EDIT: Shoresy on Netflixissä, taisi ilmaantua viime viikolla pari kautta ainakin. Chirppien ymmärtäminen vaatii livenä aika hyvää englannintaitoa, mutta jos noilla harjoittelee kuullun ymmärtämistä junnut, niin kyllä laudaturia pukkaa abina.


 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Norja
  • 4.35
  • 4.45
  • 1.61
Ruotsi vs Ranska
  • 1.03
  • 16.00
  • 24.00
Kazakstan vs Puola
  • 1.72
  • 5.10
  • 3.35
Suomi vs Tanska
  • 1.21
  • 7.50
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös