Brad Parsons siirtyy HIFK:hon

  • 67 991
  • 301
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Ei kysymys ollut siitä näenkö eroja vai en, vaan yleisestä käytännöstä dumata automaattisesti paskaksi ennenkuin kaveri on kerennyt peliäkään pelaamaan!

Se on hyvin yleistä täällä JA;lla, eikä pelkästään Hifk-henkisten toimesta!

Eli jos Pena hankkii ensi vuodeksi kaikki Karhu-Kissojen A-juniorit, siirtoa ei voi dumata ennen Lokakuun puoliväliä?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Nuorempi Nelson kirjoitti:
edit: Nyt täällä vertaillaan Jan Calounia vuosimallia 1997 ja 3 vuotta ECHL-liigassa pelannutta pelaajaa...Uskomatonta.

En mä mitään vertaillut. Vastasin vaan (hölmöön) oletukseen.
Ei tästä asiasta minulta tämän enempää. Valmentaja Shedden tilasi/halusi ja TJ Pena tilauksen perille toimitti. Yksinkertaista. Aika näyttää miten käy, mutta jotenkin luotan Mr. Sheddenin näkemyksiin enemmän kuin näihin JAn äidin pikku asiantuntijoihin.
 

Carlos

Jäsen
Brewer kirjoitti:
Tim Thomas, Bob Halkidis ja Schnabel. Zion pääsee myös tähän 'klubiin' piakkoin. Haluatko Carlos vielä pelata, vai hävettääkö jo tarpeeksi?

Pelataan vaan, em. pelaajat eivät nimittäin mielestäni ole vertailukelpoisia, jos verrataan sitä mistä he tulivat:

Brett Harkins. Myönnän että tässä oli flopin ainekset ilmassa, mutta kuitenkin oli lupa odottaa "hyvää" sentteriä kaverilla oli sentään ihan kunnolla NHL-pelejäkin alla "toissakaudelta". Muistaakseni itse veikkasin 0,5 pist/ott, eli ylitti juu odotukset.

Marek oli tullessaan nuori nousujohteista uraa tehnyt kaveri, jolta ei edes odotettu juuri mitään, tai ainakaan minä en odottanut. Joka tapauksessa häntä ei hankittu esim. liideripakiksi. En tunne pistoa sydämessä.

Calounilla oli tullessaan huikeat statsit AHL:stä ja NHL:stä (vaikkei siellä ura auennutkaan), joiden pohjalta oli lupa odottaa kovaa pelimiestä. Ja sieltä tuli tasan sellainen. Ei mikään keskinkertainen ECHL-jyrä.

Hauhtonen on iloinen poikkeus, ja voin myöntää että itse ainakin dumasin tämän kaverin aika lyttyyn ennen kautta. Poikkeus vahvistaa säännön.

Thomas oli toivotaan-toivotaan kassari, mutta pelannut ennen meille tuloa käytännössä vain yliopistosarjoissa. Ei myöskään siis jämäsarjajyrä.

Halkidiksesta ainakin itse odotin paljon, yli 250 NHL peliä takana ei ole sattumaa. Huom tämäkin kaveri oli siis surffannut yläkerran ja farmin väliä, ei mikään jämäjyrä.

Schnabel on mielestäni onnistunut tasan siten miten suurin osa meistä odottikin. Ei mikään esimerkkitapaus.

Sitten voitaisiin ottaa vähän listaa näistä "annetaan näyttömahdollisuus" -pelaajista, mutta en jaksa kirjoittaa. Tämä lista ei mahdu edes sormiin, vaikka otetaan vain viimeiset 3-4 vuotta.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kyynisempää otetta, Kyynikko

Erot Marekin, Johanin, Buntan ja Gram Parsons Projectin välillä ovat:

1) J. Kekäläinen oli scoutannut sekä Bunttaa, Johania että Marrea ja tietoinen kyseisten pelaajien kyvyistä ja siitä, mikä merkitys heillä voisi olla joukkueelle
2) Perusmummo ei ole tähänastisten havaintojen mukaan scoutannut kuin omaa palkkatiliään ja sitäkin vahingossa, sen osoittavat lähes kaikki aikaisemmat "hudit" (jotka eivät istuneet rooliinsa: Aigars, Scissons, Vauhkonen, Hedberg ja niin edelleen ja niin edelleen)
3) Sheddenin scouttauksesta ei vielä osaa sanoa. Parsons voi olla tai voi olla olematta kunnon pelaaja. Katsotaan. Missään tapauksessa häntä ei voi edes säälipleijareiden viivalla roikkuvien näkökulmasta pitää ISONA KALANA. Omaan rooliinsa hän voi mahtua tai sitten ei.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
tant gredulin kirjoitti:

Myönnän että en missään tapauksessa uskonut että kaveri on noin loistava pelaaja vaikka tuskin uskoi moni muukaan mutta ei minulta juuri luottoa tippunut.
Ja kai erehtyminen sallitaan faneille kun kerran Penakin saa jatkaa vuosi toisensa jälkeen:).

Mutta niin kuin sanoin niin aika moni joka nyt puolustaa Parsonsin hankintaa oli kesällä sitä mieltä että Pena hankkii meille talven aikana neljä kovaa ulkomaalaista.Yhtään huippua ei tullut, kaksi hyvää joista toinen myytiin Narreihin.Loput 3-4 ketjujen täytemiehiä.
Tätä samaa on jatkunut jo monta vuotta vaikka tämä kausi on ollut heikoin Penan ulkomaalaishankinnoiden osalta.
Kotimaan osasto on sujunut erittäin hyvin ja siitä propsit Penalle.
Mutta joku voisi muistuttaa että vaikka liigassa on neljä ulkomaalaispaikka ei kaikkia tarvitse täyttää.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Eli jos Pena hankkii ensi vuodeksi kaikki Karhu-Kissojen A-juniorit, siirtoa ei voi dumata ennen Lokakuun puoliväliä?

Tästä on nyt aivan turha kinata! Pointtini oli se että annetaan nyt sille sviddun Parsonsille muutama matsi aikaa ennenkuin pyöritetään poika tervassa ja höyhenissä!! Pettynyt olen minäkin tähän "isoon kalaan"! Suorastaan vituttaa että luovuttiin Askeystä tämän takia, ja vieläpä narreihin!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Brewer kirjoitti:
En mä mitään vertaillut. Vastasin vaan (hölmöön) oletukseen.
Ei tästä asiasta minulta tämän enempää. Valmentaja Shedden tilasi/halusi ja TJ Pena tilauksen perille toimitti. Yksinkertaista. Aika näyttää miten käy, mutta jotenkin luotan Mr. Sheddenin näkemyksiin enemmän kuin näihin JAn äidin pikku asiantuntijoihin.


Voi hyvä luoja. Onko tämä ECHL-jyrä nyt yhtäkkiä, joku Sheddenin toivoma ihannepelaaja?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Ihan oikeasti. Jos ei näe eroa Parsonin ja nuorten mm-kisoissa pelanneen puolustajan välillä, jonka edellinen kausi vedettiin ( 1998-99 Kladno Czech 50 10 12 22 94 ) tsekin pääsarjassa ja 25 vuotiaan 3 vuotta ECHL-sarjaa pelanneen pelurin välillä voi katsoa peiliin.

edit: Nyt täällä vertaillaan Jan Calounia vuosimallia 1997 ja 3 vuotta ECHL-liigassa pelannutta pelaajaa...Uskomatonta.

Täytyy peesata täysin, tuntuu nyt monilta lähtevän IFK:n nykyisten ulkomaalaishankintojen puolusteleminen täysin käsistä.

Caloun, kausi 96/97:
Kentucky Thoroughblades AHL 96/97 66 43 43 86
(ja plakkarissa myös tukku NHL-maaleja, lähes 1/matsi)

Parsons:
2005-06 South Carolina Stingrays ECHL 39 12 26 38
2002-03 Portland Pirates AHL 75 4 14 18
2003-04 Portland Pirates AHL 52 6 12 18

Puhutaanko vähän erilaisista taustoista? Jos joku dumasi Calounin ja Zidlickyn etukäteen, niin voi katsoa peiliin.

Tervetuloa Parsons, ansaitset kaiken yleisön tuen, ei sitä kukaan kiistäkään, ja toivottavasti ylität odotukset kirkkaasti, mutta pientä realismia kehiin sinne yltiöoptimistileiriinkin, kiitos.
 

Bondarev

Jäsen
Kyynikko kirjoitti:
Ei kysymys ollut siitä näenkö eroja vai en, vaan yleisestä käytännöstä dumata automaattisesti paskaksi ennenkuin kaveri on kerennyt peliäkään pelaamaan!

Se on hyvin yleistä täällä JA;lla, eikä pelkästään Hifk-henkisten toimesta!

Vähän täältä ulkopuolelta pitää härkkiä tätä soppaa... :)

Tuo on kyllä totta. Iso osa porukasta on "mitä minä sanoin" kansaa, eli dissaillaan varmuuden vuoksi lähtökohdiltaan "huonompia" pelaajia. Mutta sitten jos sellainen pelaaja sattuis onnistumaan, niin ollaan hehkuttamassa ihan kympillä kyseistä jamppaa.
Teidänkin leirissä on yksi hyvä esimerkki --> Janne Hauhtonen!
"Mitä vittua Pena hankkii jonkun JYP:n kolmossentterin" kommentteja riitti, vaikka Janne ei ollu pelannu vielä peliäkään petopaidassa. Nyt taitaa olla niilläkin hiukan eri ääni kellossa?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
Mutta niin kuin sanoin niin aika moni joka nyt puolustaa Parsonsin hankintaa oli kesällä sitä mieltä että Pena hankkii meille talven aikana neljä kovaa ulkomaalaista.Yhtään huippua ei tullut, kaksi hyvää joista toinen myytiin Narreihin.Loput 3-4 ketjujen täytemiehiä.
Tätä samaa on jatkunut jo monta vuotta vaikka tämä kausi on ollut heikoin Penan ulkomaalaishankinnoiden osalta.
Kotimaan osasto on sujunut erittäin hyvin ja siitä propsit Penalle.
Mutta joku voisi muistuttaa että vaikka liigassa on neljä ulkomaalaispaikka ei kaikkia tarvitse täyttää.
Mä olen itsekin ollut dumaamassa Penaa esim. Hurtajin tapauksessa erittäin aktiivisesti. Silloinkin oli puhetta, että joko huippuvahvistus tai ei mitään. Tällä kertaa ero on Shedden. Shedden on tilannut (niin kuin joku tässä mainitsikin) ja Pena toimittanut. Shedden olisi varmaan halunut isompaa, mutta raha ei riittänyt ja siksi Parsons. Luultavasti hinta-laatu kohdillaan. Mä uskon Sheddeniin ja hänen kykyynsä arvioida Parsonin soveltuvuus palasena mestaruutta tavoittelevaan ryhmään. Ja kohta kuulee taas:"mikä ihmeen sateentekijä Shedden, kun siellä on se Whitekin..." kitinää. Vittu nyt toi joukkuen on kolmantena ja esittänyt NOUSUJOHTEISESTI VOITTAVAA KIEKKOA, jossa on pystytty VENYMÄÄN mm. harvinaisen usein kolmansissa erissä voittoon tai tasuriin asti. Joukkue on pelannut periksiantamattomasti, taistellen ja fyysisesti - niin kuin brändin oloisesti. Tunnustan olleeni vielä kauden alussa vitunmoinen kitisijä Penttiä kohtaan ja Dougkin sai osansa, mutta kun luottamus löytyy niin se on sataprosenttista. Kaikella on tarkoitus.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brewer kirjoitti:
Tim Thomas, Bob Halkidis ja Schnabel. Zion pääsee myös tähän 'klubiin' piakkoin. Haluatko Carlos vielä pelata, vai hävettääkö jo tarpeeksi?

Näitä kyllä löytyy kiitettävästi. Toisaalta näiden monien fanien ennakkoasenne melkein mihin tahansa hankintaan on erittäin pessimistinen. Jos ei pelaajaa tiedetä nimeltä, niin heti se on täysi paska. Eli kaikkein järkevintä taitaa tosiaan olla, että odottaa rauhassa sen muutaman matsin ja sitten katsotaan, että onko pelaajasta mihinkään.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jermu kirjoitti:
Täytyy peesata täysin, tuntuu nyt monilta lähtevän IFK:n nykyisten ulkomaalaishankintojen puolusteleminen täysin käsistä.

Caloun, kausi 96/97:
Kentucky Thoroughblades AHL 96/97 66 43 43 86
(ja plakkarissa myös tukku NHL-maaleja, lähes 1/matsi)

Parsons:
2005-06 South Carolina Stingrays ECHL 39 12 26 38
2002-03 Portland Pirates AHL 75 4 14 18
2003-04 Portland Pirates AHL 52 6 12 18

Puhutaanko vähän erilaisista taustoista? Jos joku dumasi Calounin ja Zidlickyn etukäteen, niin voi katsoa peiliin.

Tervetuloa Parsons, ansaitset kaiken yleisön tuen, ei sitä kukaan kiistäkään, ja toivottavasti ylität odotukset kirkkaasti, mutta pientä realismia kehiin sinne yltiöoptimistileiriinkin, kiitos.


Kyllä Caloun ja Marek otettiin ihan hyvin vastaan fanien toimesta.Luotto Kekluun oli kova ja on vieläkin.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Caloun ja kumppanit olivat huolellisesti scoutattuja, heidän kyvyistään oltiin hyvin tietoisia.
Sheddenin scouttauksiin en ota kantaa, vaikka eikös White(kin) ollut nimenomaan Sheddenin scouttaus, mies jonka Shedden halusi?

Hauhtosesta sen verran, että minäkään en ihan noin hyvää panosta Jannelta odottanut näkeväni (2-3 ketjun sentteriä odotin) mutta ei Jannen menestys minulle ainakaan mikään megasuuri yllätys ole ollut, tiesinhän että Hauhtonen on hyvä pelaaja.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jermu kirjoitti:
Tervetuloa Parsons, ansaitset kaiken yleisön tuen, ei sitä kukaan kiistäkään, ja toivottavasti ylität odotukset kirkkaasti, mutta pientä realismia kehiin sinne yltiöoptimistileiriinkin, kiitos.

Ei täällä ole paikalla varmaan yhtään yltiöoptimistia. On tullut aika selväksi, että Parsonsin hankintaan ollaan pettyneitä, koska odotettiin parempaa. Mutta koska juuri kukaan ei ole nähnyt kaverin pelaavan, olisi syytä odottaa hetki, että nähtäisiin herran todellinen taso ennen kuin haukutaan paskaksi Parsons ja Pena.
Sheddeniä ei tietenkään haukuta, koska hänellä ei varmaankaan ollut mitään tekemistä kaupan kanssa...(tähän kuuluu kaiketi hymiö)
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bismarck kirjoitti:
Ja kohta kuulee taas:"mikä ihmeen sateentekijä Shedden, kun siellä on se Whitekin..." kitinää. Vittu nyt toi joukkuen on kolmantena ja esittänyt NOUSUJOHTEISESTI VOITTAVAA KIEKKOA, jossa on pystytty VENYMÄÄN mm. harvinaisen usein kolmansissa erissä voittoon tai tasuriin asti. Joukkue on pelannut periksiantamattomasti, taistellen ja fyysisesti - niin kuin brändin oloisesti. Tunnustan olleeni vielä kauden alussa vitunmoinen kitisijä Penttiä kohtaan ja Dougkin sai osansa, mutta kun luottamus löytyy niin se on sataprosenttista. Kaikella on tarkoitus.

Mitä helvetin tekemistä tällä asialla on ulkomaalaisvahvistusten dumaamisen kanssa? Voisitko vääntää ihan rautalangasta miten nämä asiat korreloivat? Jos kentällä menee hyvin, kaikki on täydellistä ja mistään ei saa esittää kritiikkiä? Whitekin on yksi kaikkien aikojen parhaista vahvistuksista, kato vaikka sarjataulukkoa. Helvetin nopeakin kaiken lisäksi. Ja toisinpäin, jos menee sarjassa huonosti niin kaikki pitää haukkua paskaksi jäähallin vakseja ja IFK:n toimistosihteeriä myöten? Ei jumalauta pysty tajuamaan taas tätä logiikkaa…
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Bismarck kirjoitti:
Tunnustan olleeni vielä kauden alussa vitunmoinen kitisijä Penttiä kohtaan ja Dougkin sai osansa, mutta kun luottamus löytyy niin se on sataprosenttista. Kaikella on tarkoitus.

Kai kaikki fanit tunnustaa Sheddenin kyvyt valmentajana mutta ei kukaan voi myöskään väittää että hänen löytönsä liigaan olisivat jotenkin erikoisesti onnistuneet?
Mielestäni nämä kaksi asiaa eli valmennus ja scouttaus Sheddenin kohdalla pitää eroittaa toisistaan.Toinen on toiminut ja toinen ei.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Tästä on nyt aivan turha kinata! Pointtini oli se että annetaan nyt sille sviddun Parsonsille muutama matsi aikaa ennenkuin pyöritetään poika tervassa ja höyhenissä!! Pettynyt olen minäkin tähän "isoon kalaan"! Suorastaan vituttaa että luovuttiin Askeystä tämän takia, ja vieläpä narreihin!


Voidaan me hänelle aikaa antaa. Eikä tämä hänen vika ole. Toimitusjohtaja ei osaa hankkia pelaajia ulkomailta. Tämän kauden sirkus: Askey ,Murphy, White, Schnabel, Zion ja tämä uusi herra. Ei vakuuta, ja viellä vähemmän vakuuttaisi jos palkat olisivat julkisia. Onneksi kahdesta päästiin eroon.


Mitä yritän sanoa. Ei ECHL-liigasta mitään tähtiä löydy. Rivipelaajia korkeintaan ja olen niin mielelläni väärässä....
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos kirjoitti:
Siis kyllä, minä dumaan tämän helvetin parkinsonin näkemättä peliäkään ihan hyvillä mielin. Voin olla 99,9-prosenttisen rauhassa siitä että olen 100% oikeassa, kaveri on turha täytemies jota ei olisi tarvittu.

Jos tämä Parsons osoittautuisi tasoltaan vaikkapa hieman Häppölää tasokkaammaksi täytemieheksi, niin olisiko se rahallisiin satsauksiin nähden täysin turha hankinta? HIFK:n sentterimateriaali on tällä hetkellä niin kapea, että Hauhtosen puuttuminen saa pelinappulat täysin sekaisin. Eiköhän jokainen tässä maailmassa elävä tajua, ettei sieltä mitään sundinia tule, enkä ymmärrä miksi odotukset pitäisi olla edes johtotähti-tasolla. Omasta mielestäni joukketta voi vahvistaa myös laajentamalla materiaalia. Jos Parsons kykenee tasaiseen kolmossentterin tasoon, niin minä olen ihan tyytyväinen. Parempi sekin kuin ei mitään, eikä voinut maksaa maltaita. Luotan Sheddeniin sen verran, ettei mies aivan täysin turha hankita voinut olla.
 
Viimeksi muokattu:

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Mitä yritän sanoa. Ei ECHL-liigasta mitään tähtiä löydy. Rivipelaajia korkeintaan ja olen niin mielelläni väärässä....

Nimenomaan. Ei sieltä mitään tähtiä löydy.
ECHL:n taso on umpisurkea ja jos kaveri ei tuon paremmin ole tuommoisessa sarjassa pelannut, niin ei kai se nyt jumalauta mikään tähti ole täällä, SM-Liigassa, joka on huippusarja, kaikilla mittareilla mitattuna!

Saa nähdä minkälaisen roolin saa ja miten sen pystyy hoitamaan...
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK_Helsinki kirjoitti:
Nimenomaan. Ei sieltä mitään tähtiä löydy.
ECHL:n taso on umpisurkea ja jos kaveri ei tuon paremmin ole tuommoisessa sarjassa pelannut, niin ei kai se nyt jumalauta mikään tähti ole täällä, SM-Liigassa, joka on huippusarja, kaikilla mittareilla mitattuna!

Saa nähdä minkälaisen roolin saa ja miten sen pystyy hoitamaan...

Montako peliä olet ECHL:stä nähnyt. Entä tältä kyseiseltä pelaajalta?

Jos olet usemman pelin nähnyt ja sinulla on selkeä kuva ECHL:n tasosta, sekä Parsonsista, niin sitten ymmärrän täysin. Sillä sehän olisi järjen köyhyyttä väittää jotain sellaista mistä ei tiedä yhtään mitään.

Mielestäni Cairns on ihan oikeassa siinä, että turha on väittää mitään, saatika sitten dissata ECHL:ää jos liigasta ei ole mitään tietoa.

En väitä, että Parsons on mikään supertähti, mutta kun en ole kaverin pelejä nähnyt, niin en väitä häntä huonoksikaan. Annetaanko sille aikaa näyttää osaamisensa?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jermu kirjoitti:
Mitä helvetin tekemistä tällä asialla on ulkomaalaisvahvistusten dumaamisen kanssa? Voisitko vääntää ihan rautalangasta miten nämä asiat korreloivat? Jos kentällä menee hyvin, kaikki on täydellistä ja mistään ei saa esittää kritiikkiä? Whitekin on yksi kaikkien aikojen parhaista vahvistuksista, kato vaikka sarjataulukkoa. Helvetin nopeakin kaiken lisäksi. Ja toisinpäin, jos menee sarjassa huonosti niin kaikki pitää haukkua paskaksi jäähallin vakseja ja IFK:n toimistosihteeriä myöten? Ei jumalauta pysty tajuamaan taas tätä logiikkaa…

Otetaan laimeemmin. Saa esittää kritiikkiä, itselläni lyö aika vitun usein yli. Logiikka on se, että meillä on nyt pro Shedden vaikuttamassa näihin pelaajahankintoihin, eli Parsons(=ulkomaalaisvahvistus) on tilattu Sheddenin toimesta. Tässä on dumattu - tain ainakin saannut kuvan -, että kaveri on hankittu farmin farmista (mitä loppujen lopuksi tämän hetken SM-liigakin on) täysin peruustettomasti. Oma tuntuma on ollut, että esim. Hurtaj tuli Pentin toimesta Keski-Euroopan matkan perusteella periaatteella, että jotakin tarttui mukaan. Nyt tämä ulkomaalaisvahvistus on tsekattu päävalmentajamme puolesta (käytän sanaa tsekata tarkoitttaen Dougilla olevan jotain syvempää tietoa kaverista) ja pari slaavia tarkastettiin jo aiemmin yhdessä Penan kanssa eli homma on nyt tehty huolellisemmin kuin aiemmin. Nyt tuntuu asioilla olevan tarkoitus. Mä kyllä ymmärrän tän parinkymmenen vuoden via dolorosan vieneen uskon monelta. Mä en ehkä jaksa enää olla pessimisti tai sitten mä olen nähnyt valon. Mun puolesta on ihan tervettä kitistäkin. Silti Peter White ratkaisee mestaruuden HIFK:lle tällä kaudella. Nih.

Edit. Ja Peter White tulee kummittelemaan viesteissäni 90% aiheuttamassa hämmennystä, koska Peter on kingi.

Edit. Kai sä huomaat Jermu mun lapsenuskon Sheddenin tekemisiin? Kaikki vaikuttaa kaikkeen eli ulkkarit vaikuttaa luonnollisesti kokonaisuuteen ja Shedden on luonut tämän kokonaisuuden ja luo sen uudestaan näistä käytettävissä olevista palasista.
 
Viimeksi muokattu:

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
No annetaan kaverin näyttää nyt sitten todellakin taitonsa.

Ja mitä tuohon tietoon tulee, niin en ole ECHL-pelejä nähnyt mutta ei kai kukaan tosiaan väitä että sieltä sarjasta voi joku perkeleen idoli tulla?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Voidaan me hänelle aikaa antaa. Eikä tämä hänen vika ole. Toimitusjohtaja ei osaa hankkia pelaajia ulkomailta. Tämän kauden sirkus: Askey ,Murphy, White, Schnabel, Zion ja tämä uusi herra. Ei vakuuta, ja viellä vähemmän vakuuttaisi jos palkat olisivat julkisia. Onneksi kahdesta päästiin eroon.


Mitä yritän sanoa. Ei ECHL-liigasta mitään tähtiä löydy. Rivipelaajia korkeintaan ja olen niin mielelläni väärässä....

En väitä vastaan. Pena ei yksinkertaisesti osaa näiden ulkkareiden kanssa kuin poikkeustapauksissa, se on nähty! Sen takia en ymmärrä mikä helvetin hinku on aina saada ulkkiskiintiö täyteen? Ajan- ja rahanhaaskausta suorastaan!
Onhan se varmaan kivaa reissata ulkomailla ja katsella pelejä muista sarjoista?

Mutta luotan Sheddeniin ja se riittää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
Ja kai erehtyminen sallitaan faneille kun kerran Penakin saa jatkaa vuosi toisensa jälkeen:)
Ilimammuuta. Ei kai täällä erehtymättömiä kirjoittelekaan?

mixu kirjoitti:
Mutta niin kuin sanoin niin aika moni joka nyt puolustaa Parsonsin hankintaa oli kesällä sitä mieltä että Pena hankkii meille talven aikana neljä kovaa ulkomaalaista.Yhtään huippua ei tullut, kaksi hyvää joista toinen myytiin Narreihin.Loput 3-4 ketjujen täytemiehiä.

Vaikea on puolustaa Parsonsin hankintaa millään muulla kuin sillä, että Shedden sai mitä halusi. Askeyn arvokin on huomattu vasta nyt? Täytyy myöntää, että häpeän puna poskilla olen kuunnellut 'Janne, Janne' -huutoja parikin kertaa hallissa. Minun taas on nieltävä se, että inhokkini Schnabel on nostanut tasoaan reippaasti. Zionista odotan paljonkin, pidän siitä miten kaveri ajattelee. Se, joka eniten on pettänyt, oli nimenomaan se 'kova nimi' -viitattakoon tällä sitten Mark Murphyyn tai Peter Whiteen.
 

scholl

Jäsen
Bismarck kirjoitti:
Mä olen itsekin ollut dumaamassa Penaa esim. Hurtajin tapauksessa erittäin aktiivisesti. Silloinkin oli puhetta, että joko huippuvahvistus tai ei mitään. Tällä kertaa ero on Shedden.

Eikös ero ole se, että nyt ei rahat riitä kun taas silloin Jortikka pilasi hankinnan.

Shedden toki voi saada tuon viime hetken löydön onnistumaan paremmin kuin mitä Pena silloin Tsekeistä poimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös