poikittainen kirjoitti:
Vittu mitä paskan jauhamista, tähän osioon palaan vasta kun olen nähnyt pari peliä uudelta jampalta. Kiitos!
Nyt kun asiassa ollaan, voisiko joku mainita YHDEN "ei dumata ennenkuin on nähty pari peliä" -miehen, joka itse asiassa yllätti positiivisesti? Siis Hifk:ssa, ikinä??? Itselle ei tule yhtään mieleen.
Tämä on vähän sama asia kun joku ostaa Fiat Uno Turbon, ja sitten elättelee illuusiota että melkein Ferrarihan tossa on pihassa, ja ajellaan nyt sillä ensin pari vuotta ennenkuin dumataan se sittenkin Fiatiksi. Ehkä siitä sittenkin tulee se Ferrarì? Jokainen tietää miten tässä käy, hyvät pelaajat ovat tiedossa ja he maksavat paljon rahaa. Halpoja pelaajia ostaessa ei saa hyviä pelaajia, mutta huonoistakin pelaajista voi epähuomiossa maksaa paljon.
Siis kyllä, minä dumaan tämän helvetin parkinsonin näkemättä peliäkään ihan hyvillä mielin. Voin olla 99,9-prosenttisen rauhassa siitä että olen 100% oikeassa, kaveri on turha täytemies jota ei olisi tarvittu. Toivottavasti on edes mukava kaveri.
Ei mitään henkilökohtaista kaveria kohtaan, tervetuloa nyt kun tulossa on.