Dunkkuun tuli että tupsahti Torontolta 6-1 murskaluvuin. Eka erässä oli hyvää painetta etenkin Marchandin hääriessä pääarkitehtina, mutta eipä siinä kun ei paikkoja tai viimeistelijöitä löydy. Vastapuolella Kessel puhkaisi Raskin ranteella ja game over. Vedot Torontolle 33-26 muistin mukaan mutta Torontolla taisi olla joku 25blokattua kutia joten ihan yhtäpäätä ei menty kuten tuloksesta voisi päätellä. 4-0 tilanteessa Rask sai köpötellä vaihtoon ja tänään varmaan istuu järsimässä tuppea vaihtopenkillä, tarkoituksena oli ilmeisesti huilauttaa muutenkin tänään huonot tilastot Montrealia vastaan omaavaa Raskia mutta saa sitten nähdä.
Toi varamiehinen Bruins ei kyllä miellytä yhtään pelillisesti tällä hetkellä.En tiiä onko overdoze liian useasta nähdystä matsista tullut, mutta jotenkin nuo pelit eivät ole yhtään niin viihdyttävää seurattavaa kuin aiemmin. Vaikkei aina ole maaleilla iloiteltu niin peleissä on tapahtumia riittänyt ja värikkäät persoonat ovat säväyttäneet viihdyttävyyden takuumiehinä. Tällä hetkellä joukkue pelaa tylsää kiekkoa ja mieluummin itse olen katsellut muita matseja etunenässä Winnipegin ja Calgaryn kautta.
Tänään vastassa Montreal ja viikon päästä lauantaina revanssia pukkaa joten ehkäpä saadaan matseihinki tunnetta mukaan...
Toi varamiehinen Bruins ei kyllä miellytä yhtään pelillisesti tällä hetkellä.En tiiä onko overdoze liian useasta nähdystä matsista tullut, mutta jotenkin nuo pelit eivät ole yhtään niin viihdyttävää seurattavaa kuin aiemmin. Vaikkei aina ole maaleilla iloiteltu niin peleissä on tapahtumia riittänyt ja värikkäät persoonat ovat säväyttäneet viihdyttävyyden takuumiehinä. Tällä hetkellä joukkue pelaa tylsää kiekkoa ja mieluummin itse olen katsellut muita matseja etunenässä Winnipegin ja Calgaryn kautta.
Tänään vastassa Montreal ja viikon päästä lauantaina revanssia pukkaa joten ehkäpä saadaan matseihinki tunnetta mukaan...