Onko mahdollista, että Tapsa pelaa sekä kämmeneltä että rystyltä?
Vähän luulen, että Tapsan kohdalla partnerin sukupuoli ja oma seksuaalinen suuntautuminen ovat täysin epäolennaisia asioita. Pääasia että saa panna ja paljon.
Onko mahdollista, että Tapsa pelaa sekä kämmeneltä että rystyltä?
Eihän tuota voi tähän ketjuun laskea, kun ei nimeäkään tule esiin.
Tässä ei voi mitenkään tulla sellaista "ohoooo/WAU!" elämystä.
No se ei ollut mikään wau-kokemus. Oli vaan pakko sanoa jotain, koska muuten olisi mennyt pelkäksi Tapsa-päivittelyksi.
Aku Ankka, Mikki Hiiri, Hessu ja monia muita tänään Hartwall Areenalla.
Myös Tuomas Enbuske tuli bongattua.
Tapio Suominen swingerbileissä mimminsä kanssa. Olihan se hassua nähdä Tapsa pelkissä boksereissa ja muutenkin noissa merkeissä missä pannaan lähes huoneessa kuin huoneessa. Suhtaudun tuleviin selostuksiin eri tavalla kuin ennen :) Kaikilla meillä on salaisuutemme, myös Tapsalla.
Tomi Korpela, Hynynen, Elina Knihtilä Loosessa eilen.
Hynynen oli sen blondinsa kanssa hieman enemmän ku seitin ohuessa ja kyllä sitä kerran portsari kävi herättelemässäki ku nukku. Ulos sitä ei heitetty.
Mahtaakohan Hynynen vetää blondinsa eli Mari Perankosken uran alaspäin ja alkoholikierteeseen? Naisethan eivät viinaa kestä miehen lailla, ja Hynys-tason alkoholismi on kuitenkin melko reippaanpuoleista ainakin erinäisten yleisöhavaintojen ja miehen omien sanojen mukaan.
Tomi Korpela, Hynynen, Elina Knihtilä Loosessa eilen.
Hynynen oli sen blondinsa kanssa hieman enemmän ku seitin ohuessa ja kyllä sitä kerran portsari kävi herättelemässäki ku nukku. Ulos sitä ei heitetty.
Tänään ennen puoltapäivää Z-junassa tuli bongattua tää Maikkarin meteorologi... Miina joku(mikä?). Jäi Pasilassa pois.
Menevän näkönen emäntä.
Mä näin saman naikkosen kahvilassa, Lasipalatsissako se nyt oli joku aika sitten. Ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä. Jos me siis puhutaan siitä nuoresta meteorologista, joka on tosi lyhyt (alle 160 cm) ja jolla on lyhyt tukka.
Eilen päivällä bongasin itse Jari Tervon odottelemassa linja-autoa Stockan kulmilla.
Eikös tuo kulje lähinnä taksilla?