Tuliko hidas vai nopea lähtö?
Tuliko omille vai Eskon tisseille?
Tuliko hidas vai nopea lähtö?
Kävin SkiExpossa tänään ja siellä bongasin Marianne Harjulan (joka on toiminut jo muutaman vuoden ajan messuemäntänä Messukeskuksessa, mutta tästäkin huolimatta on edelleen sutjakassa kunnossa), Kalle Palanderin (joka sai rinnepassin - vanhenee vuonna 2060 - Ylläkselle) sekä vakioinhokkini Radio Suomesta eli Olli Ihamäen.
Korjataan sen verran, että Palander sai RukaPyhä-kausikortin, ei Ylläkselle. Lähde: Tapahtumat/events - Ruka.fi
Jörn Donner meinasi ajaa TAAS Honda CR-V:llä mun yli. 3. kerta jo ja olen asunut Kruununhaassa vasta 5kk. Ens kerralla vedän sitä limaleukaa lättyyn isosti.
Harri Rindell oli eilen Herttoniemen apteekissa (en viitsinyt vakoilla mitä se osti). Mun mielestä se vaikutti siltä kuin olisi ollut vähän kaljapäissään.
Rindell vaikuttaa aina siltä kuin olisi kännissä. Se humalainen hymy siellä vaihtoaitiossa...
No siis hei hawoo. Jos lempinimi on kiva-Harri, niin eikö yhtälö ole kossunkirkas? Milloin on kivaa? Ei ainakaan selvin päin.Rindell vaikuttaa aina siltä kuin olisi kännissä.