Bongaa julkkis!

  • 1 325 278
  • 4 548

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Poliisit- tv-sarjan Pori-duo, jossa olivat entinen keihäänviskoja Taina Uppa, nykyinen vallesmanni Taina Kolkkala ja se ensimmäisen Porin parin Matti Gigantissa kännykkäostoksilla työajalla pari viikkoa takaperin.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Pyrinnön Damon Williams ja pari muuta korispelaajaa(?) oli perjantaina Siipiweikoissa aterioimassa. Ruotivat ilmeisesti tappiollista peliä Kauhajoen Karhuja vastaan.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Lauantaina oli Helsingin kirjamessuilla paljon julkkiksia, Haavisto, Halonen ja Mikael Pentikäinen puhuivat YK:n turvallisuusneuvostosta ja muista jutuista, Zyskowicz oli Saido Mohamedin kanssa myös paikan päällä, Baba Lybeck, Jarkko Sipilä, Jan Erola, Riikka Kämppi, Carl Haglund, Jyrki Koulumies, Eero Heinäluoma, Jussi Lähde, Sofi Oksanen tuli myös bongattua.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Martina Aitolehti (+ hänen vauvansa) sekä Susanna Penttilä olivat tänään kahden maissa Miltton Showroomissa Uudenmaankadulla. Kummatkin missasin lähes täydellisesti, vaikka seisoin alle metrin päässä kummastakin.
Enemmän harmittaa Penttilän missaaminen, sillä mielessäni ovat edelleen hänen Playboy-kuvansa.

Ja mitä kautta sain tietää näiden kahden olleen tuolla? Työkaverin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin SkiExpossa tänään ja siellä bongasin Marianne Harjulan (joka on toiminut jo muutaman vuoden ajan messuemäntänä Messukeskuksessa, mutta tästäkin huolimatta on edelleen sutjakassa kunnossa), Kalle Palanderin (joka sai rinnepassin - vanhenee vuonna 2060 - Ylläkselle) sekä vakioinhokkini Radio Suomesta eli Olli Ihamäen.

Mielenterveyteni ainakin täksi yöksi varasti joku pitkä ja jumalaisen perseen omaava ruotsalainen nainen Ruotsin osastolta, joka jopa kymmenen sekunnin ajan tuijotti minua. Kovaksihan tuollaisesta tulee.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kävin SkiExpossa tänään ja siellä bongasin Marianne Harjulan (joka on toiminut jo muutaman vuoden ajan messuemäntänä Messukeskuksessa, mutta tästäkin huolimatta on edelleen sutjakassa kunnossa), Kalle Palanderin (joka sai rinnepassin - vanhenee vuonna 2060 - Ylläkselle) sekä vakioinhokkini Radio Suomesta eli Olli Ihamäen.

Korjataan sen verran, että Palander sai RukaPyhä-kausikortin, ei Ylläkselle. Lähde: Tapahtumat/events - Ruka.fi
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jörn Donner meinasi ajaa TAAS Honda CR-V:llä mun yli. 3. kerta jo ja olen asunut Kruununhaassa vasta 5kk. Ens kerralla vedän sitä limaleukaa lättyyn isosti.
 

Jospa

Jäsen
Toivo Sukari saman pöydän toisessa päässä tänään Turun Dennis-ravintolassa. (Hän jonkun keski-ikäisen naisen kanssa ja minä omien ystävieni, ei siis oltu samassa seurueessa...)
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mato Valtonen Hämeenlinnassa hotelli Aulangolla ja Sakari Kuosmanen Kuopiossa autotalo Laakkosella, tässä parin viikon sisällä kumpainenkin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jörn Donner meinasi ajaa TAAS Honda CR-V:llä mun yli. 3. kerta jo ja olen asunut Kruununhaassa vasta 5kk. Ens kerralla vedän sitä limaleukaa lättyyn isosti.

Jörkka on suht pahasti vanhentunut ja kulkee selkä kyyryssä. Krunikan postissa käydessään jättää auton postin eteen tientukkeeksi. Oman tiensä kulkija ja joskus toistenkin. Tuttu näky Krunikassa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pari viikonloppua sitten istun Helsingin Aikatalon pizzahelvetti-Raxissa (älkää kysykö miksi), kun itse Nikita Joakim Fouganthine asteli sisään. Nikita oli tuhannen päissään ja alkoi syödä pizzaa tiskistä. Nokkelana Nikita nautti pizzaa näköesteenä toimineen tolpan takana pois henkilökunnan silmistä. Eipä aikaakaan, kun vartijat tulivat. Nikita ohjattiin kassajonoon ja Nikita maksoi aterian. Nikita talutettiin ulos.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Harri Rindell oli eilen Herttoniemen apteekissa (en viitsinyt vakoilla mitä se osti). Mun mielestä se vaikutti siltä kuin olisi ollut vähän kaljapäissään.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Risto Dufva oli seuraamassa Tappara-HIFK -ottelua. Ei ollut ensimmäinen kerta tällä kaudella Tapparan pelissä. Taitaa hänessä vieläkin "asua pieni Tappara", kuten hän asian ilmaisi.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Näkyy olevan Top Gearin Jeremy Clarkson ja muu tiimi viereisessä aitiossa seuraamassa Jokerit - Lukko -ottelua. Aika totista touhua tuntuu heillä olevan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sara La Fountain toissapäivänä Tampereen Koskikeskuksessa. Helkkarin kaunis neito luonnossakin, mutta hassu hattu häiritsi hieman kokonaisvaikutelmaa. Herrasmiehenä jätin kertomatta sen hänelle.
 

Ralph

Jäsen
Harri Rindell oli eilen Herttoniemen apteekissa (en viitsinyt vakoilla mitä se osti). Mun mielestä se vaikutti siltä kuin olisi ollut vähän kaljapäissään.

Rindell vaikuttaa aina siltä kuin olisi kännissä. Se humalainen hymy siellä vaihtoaitiossa...
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Rindell vaikuttaa aina siltä kuin olisi kännissä. Se humalainen hymy siellä vaihtoaitiossa...

Mä bongasin sen viime viikolla jommassakummassa pelissä Baronalla. Ti SaiPa tai to Kärpät. En millään muista kummassa ja itselle jäi mieleen, että jumalauta näyttää Rindell känniseltä. Ilmeisesti tuo on siis vain ulkoinen olemus ylipäätään eikä edes ole brenkuissa jatkuvasti
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Näin Jussi Vatasen viikonloppuna ravintola Molly Malonessa Helsingissä. Mukavaa olla tavallinen pulliainen, ei ole naisia, mutta ei kyllä myöskään valopäitä, jotka tunkevat koko ajan juttelemaan.

Tämä on siis telkkarista tuttu nuorempi näyttelijä. Hyvä kyllä mielestäni hommassaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös