Annas tulla tarinoita eikä mitään 2003 pelin uusintoja!!
Yleensä jaarittelen liikaa, mutta nyt on kiire, niin tulee tosi typistetysti. Mutta tulee kuitenkin: kun jatkoaikalainen pyytää, niin Vuoden jatkoaikalainen vastaa!
- Sundin kirjoittaa nimmaria mun lätkäkorttiin. Paras kaverini alkaa laulamaan Mats-laulua turvallisen etäisyyden päässä. Mats kääntyy hyvin hitaasti katsomaan laulajaa tuimasti. Ja se nimmari muuttuu siinä samalla pitkäksi tussiviivaksi mun kortissa. (kortti tallella in case ette usko!)
- Kaikki penskat haluaa Forsbergin nimmarin korttiinsa, koska ollaan kuultu että se on seuraava supertähti. Kukaan ei vaan tunnista Forsbergia, joten joku kysyy jokaiselta ruotsalaiselta "Are you Peter Forsberg?" No, yksi vastaa "Yes" ja jatkaa matkaansa. Penskalauma juoksee perään, jossa pelaaja sitten sanoo ruotsiksi että ei ole Forsberg vaan Jörgen Jönsson. No, ei kiinnosta Jönssonin nimmari. Edellä mainittu kaverini on taas kauempana, kuulee väärin ja luulee oletetun Forsbergin haistatelleen meille nimmarinpyytäjille. Lataa sitten kaikki osaamansa englanninkieliset kirosanat. Ps. myöhemmin bongattiin myös oikea Forsberg ja saatiin nimmarit korttiin.
- Suomen maalilla pelannut ja jonkun helpon maalin päästänyt Sakari Lindfors tulee varustekassejaan kantaen hallista ulos. Näkee ison lauman penskoja nimmarivihkojen ja korttien kanssa. Lupaa ystävällisesti tulla takaisin antamaan nimmarit, kun on ensin vienyt kassit bussiin. Mä kommentoin sitten kovaan ääneen, että ei tarvitse tulla, tuollaisen imurin nimmarit ei kiinnosta. Me odotellaan tässä Jamoa! Koska luukkuvahtina ollut Myllys oli Kouvolassa sattuneesta syystä kovassa arvossaan. Lindforsin perässä tullut Christian Ruuttu repeää nauruun ja kommentoi hölmistyneen näköiselle Sakelle että "siinäs kuulit, lasten suusta se totuus kuullaan" ja räkätti päälle. Jälkikirjoituksena; noin 20 vuotta myöhemmin satuin Ruutun viereen baaritiskillä, mainitsin tästä muistosta ja Ruuttu vastasi naureskellen muistavansa tuon tilanteen.