Bongaa julkkis!

  • 1 324 792
  • 4 548

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Salkkareiden Sergei ABC Pitkälahdessa Kuopiossa siinä viiden kieppeillä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Poliisit-sarjan karismaattinen Kalle ja muutama (ei tv:ssä nähty) kollegansa siviilit päällä kaupungilla nyt viikonloppuna.

En enää ikinä vietä juhannusta landella.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En enää ikinä vietä juhannusta landella.

Helpoimmalla olisit päässyt, jos et olisi Poliisit-ohjelmaa katsonut. Kalle ei ole minulle tuttu, mutta lienee poliisi ja tätä kautta julkkis.

Pistäkää nyt paremmaksi, ettei tuo Frederik-bongaukseni jäänyt Juhannuksen parhaaksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja bongaukseni todellakin vievät yhtä Frederikiä mennen tullen.

Älä nyt alenna maalaispojan itsetuntoa. Frederik on kovin bongaus sitten vuoden 1995, jolloin näin Matti Nykäsen. Frederikin eduksi täytyy sanoa majesteetillinen olemus ja ne helvetin hyvät biisit.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Älä nyt alenna maalaispojan itsetuntoa. Frederik on kovin bongaus sitten vuoden 1995, jolloin näin Matti Nykäsen. Frederikin eduksi täytyy sanoa majesteetillinen olemus ja ne helvetin hyvät biisit.

Hyvä on, hyvä on. On se Frederik kova bongaus.

Pitäydyn silti poliiseissa, mutta jätän sen nyt mainitsematta, ettei sinulle tule paha mieli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäydyn silti poliiseissa, mutta jätän sen nyt mainitsematta, ettei sinulle tule paha mieli.

Kaltaiseni pikkutytöt juoksevat poliiseja karkuun.

Ketjun aiheeseen liittyen. Bongasin tuottajan toissapäivänä soutuveneessä. Basisti puuttui, mutta muuten oli mukavaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oskari Katajisto juhannusviikon keskiviikkona Länsi-Porin Prismassa, valkoviinitönikkä lähti mukaan. Mielestäni meni poliisien ohi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Aikamme legenda Jussi "Tseneral Mänizer" Saarinen ja joku random asiakas pienissä häissä ravintolassamme.
Saarinen: Tiedätsä kuka on Mark Mesiöör?
Asiakas: Joo, Kyl mä tiedän
Saarinen: Nonni, Vittuako enään siinä palloilet
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Remu Aaltonen Turussa Kauppiaskadun ja Maariankadun kulmassa samoissa liikennevaloissa kanssani.
Minä pääsin istumaan Remun vieressä uimahallin saunassa Aatamin asussa viime marraskuun lopussa, kuten raportoin tähän ketjuun 29.11.2011:

Remu Aaltonen istui tänään viitisen minuuttia vieressäni Porvoon uimahallin höyrysaunassa. Kaverini jutteli Remun kanssa ja Remu vastaili ihan järkeviä.

Remua voi muutenkin bongailla Porvoossa, luonnollisesti siksi, kun Remu asuu täällä. Nimimerkki Jii oli bongannut Remun heinäkuussa 2010 Porvoossa.

Tuli sunnuntaina pyörittyä vanhassa Porvoossa ja tulihan siellä nähtyä se kuuluisin alueella asuva. Remu hiipparoi kadulla hehkeässä beigen värisessä pihattomassa paidassa ja väriin sopivissa pöksyissä. Sormissa kultaa ja kiviä parin kilon verran.

Oli hyvin rock pelkästään kävellessänkin.
Minä olen bongannut Remun toisenkin kerran. Paksut kultaketjut vain heiluivat, kun Remu käveli Mannerheiminkatua (Porvoon pääkatu) pitkin heinäkuussa 2010.

Minä bongasin Remun viime yönä töihin mennessä noin kello 00.30. Ajoin Mannerheiminkatua pitkin Porvoossa ja bongasin Remun keskustan tienoilla, Kotipizzan kohdilla. Remun meno oli horjuvaa ja heiluvaa.

Lisää Remun bongailua vuodelta 2010:
Minä puolestani bongasin Remun tässä toukokuun loppupuolella niinkin ihmeellisessä paikassa kuin Turengin Lidlissä seuralaisensa keralla. Kultaa ja timangia oli käsissä se pari kiloa.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Remusta tuli mieleeni tapaus, joka sattui jokunen vuosi sitten. Porvoossa oli joku näkövammaisille järjestetty kesämatka. Paikalla oli myös pari tuttua tyyppiä. Kävelivät sitten kadulla, ja tietenkin joku bongasi Remun kotitalonsa pihasta. Remulla oli amerikanrauta ja sen kanssa ongelma. Remu ei osannut tai uskaltanut peruuttaa sitä pois pihastaan. No, yksi näkövammainen sitten ilmoittautui vapaaehtoiseksi ja peruutti Remun auton pois pihastaan. Tuli Remu iloiseksi.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hjallis, Aake Kalliala, Mikaela Ingberg, Tapio Korjus jne. eilen stadikalla.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Poliisit-sarjan karismaattinen Kalle ja muutama (ei tv:ssä nähty) kollegansa siviilit päällä kaupungilla nyt viikonloppuna.

En enää ikinä vietä juhannusta landella.


Itse näin Peten samasta sarjasta viime lauantaina Helsinki-Vantaalla, Jakke ja Pete ovat muuten Interpolin Suomen-osaston etusivulla kuten olen aiemmin kertonut jatkoajassa, http://www.interpol.int/Member-countries/Europe/Finland, jampat eivät näköjään halua kuitenkaan enää esiintyä Poliisit-sarjassa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475294147.html. Taina Kolkkalalla näyttää olevan virolaisfani:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475063090.html?ref=lk_is_1

Narinkkatorilla näin tänään tutunoloisen koripallopalloilijan, taisi Shawn Huff tai Maurizio Pratesi, Kauppakeskus Kampissa oli myös saksalaisia EM-urheilijoita, Melanie Bauschke ja pari muuta saksatarta tuli bongattua.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Viihdealan monitoimimies Jukka Virtanen oli aamukaffella Jämsänkosken Nesteellä rupatellen isommassa porukassa. Äänen tunnisti kyllä heti.
 

Altec

Jäsen
Ari-Pekka Selin tuhannen päissään 29.6-30.6 yönä Imatran Big Band Festivaaleilla.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Janne Kataja Jyväskylän Escapessa perjantai-lauantai yönä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös