Tänään näytti keskustassa käppäilevän.Oletko viime aikoina nähnyt Wallu Valpiota? Minä olen, eilen.
Tänään näytti keskustassa käppäilevän.Oletko viime aikoina nähnyt Wallu Valpiota? Minä olen, eilen.
Eikös se ole minun ikäiseni, -73 syntynyt? Näin muistelisin. Eli on tainnut sitten rupsahtaa.Tosin en tunnistanut vaan kaveri kertoi kun ihmettelin, että mikäs etäisesti tutunoloinen viisikymppinen spurgu se siinä ravintolan ovensuussa seisoi.
Eikös se ole minun ikäiseni, -73 syntynyt? Näin muistelisin. Eli on tainnut sitten rupsahtaa.
Eikös se ole minun ikäiseni, -73 syntynyt? Näin muistelisin. Eli on tainnut sitten rupsahtaa.
Tästä olen kyllä erittäin kateellinen. Eihän roikkunut Dionin käsipuolessa?
Mikko Koivu nähty istuskelemassa terassilla Aurajoen varrella. Oli kyllä hämmentävä kokemus kun katsoi vielä hetken suoraan silmiin. Oikeastaan aika keskiverron näköinen ukko, eli ei ihme että useimmat vain kävelivät ohi.
Entä Mira?Mira Luoti eilen illalla Kupittaan puistossa ulkoiluttamassa koiraansa. Varsin pirtsakka näky sporttisena.
Entä Mira?
Pakko kysäistä, että minkänäköinen lätkänpelaajan pitäisi olla? Kai siellä on rumia, normaaleja ja komeita suurin piirtein normaalijakauman mukaisesti, kun käsittääkseni itse urheilusuoritukseen naama ei hirveästi merkkaa. Kysy vaikka Ovechkinilta.Mikko Koivu nähty istuskelemassa terassilla Aurajoen varrella. Oli kyllä hämmentävä kokemus kun katsoi vielä hetken suoraan silmiin. Oikeastaan aika keskiverron näköinen ukko, eli ei ihme että useimmat vain kävelivät ohi.
Kerran käppäilin Tallinnan laitakaupungilla kun kyseinen jamppa talsi vastaan. Liekkö mennyt samaan paikkaan kuin mistä minä tulin, heh heh..Entinen formulakuski Mika Salo tiistaina Hertsikan metroasemalla. En ajatellut hänen käyttävän julkisia rahvaan parissa, mutta mikä jottei.