Bongaa julkkis!

  • 1 325 264
  • 4 548

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapio Suominen eilen risteilemässä. Melkoisen karun näköinen äijä. Ei meinannut uskoa samaksi tv-Tapsaksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tapio Suominen eilen risteilemässä. Melkoisen karun näköinen äijä. Ei meinannut uskoa samaksi tv-Tapsaksi.

Oletko viime aikoina nähnyt Wallu Valpiota? Minä olen, eilen. Tosin en tunnistanut vaan kaveri kertoi kun ihmettelin, että mikäs etäisesti tutunoloinen viisikymppinen spurgu se siinä ravintolan ovensuussa seisoi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tosin en tunnistanut vaan kaveri kertoi kun ihmettelin, että mikäs etäisesti tutunoloinen viisikymppinen spurgu se siinä ravintolan ovensuussa seisoi.
Eikös se ole minun ikäiseni, -73 syntynyt? Näin muistelisin. Eli on tainnut sitten rupsahtaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikös se ole minun ikäiseni, -73 syntynyt? Näin muistelisin. Eli on tainnut sitten rupsahtaa.

Samaa sanoi KVG äsken kun tsekkasin. Ei tosiaan ollut kovin tuoreen tai edes ikäisensä näköinen eilen - itseasiassa ihan ensimmäisenä katsoin, että onko tuo toimittaja M. Montonen, jolla ikää taitaa olla lähemmäs 60*), eikä vointikaan se paras.

*) 55, jos tarkkoja ollaan. Kuuteenkymppiin pyöristyy. Häntäkin luulin vanhemmaksi jo joitain vuosia sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Liverpoolin slovakkitoppari Martin Skrtel oli Areenalla fanipaita päällä seuraamassa Slovakia-Tsekki peliä.

"Sielä futisforumin liverpoolhuoraajat repivät julisteita seinältä. Hän seuraa kendoa..."
 
Viimeksi muokattu:

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Tästä olen kyllä erittäin kateellinen. Eihän roikkunut Dionin käsipuolessa?

Ei roikkunut. Dion pelasi kentällä, joten jouduin uhraamaan itseni ja pitämään Elishan lämpimänä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ronnie James Dio oli onneksi jotakin jatkoaikablondia helvetisti tärkeämpi ihminen. Hieno mies, joka ei valitettavasti enää ole.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään Jarkko Wissin kanssa tovi juteltiin lähikaupassa. Julkkikseksi en itse osaa mieltää, sen verran monta vuotta futista samassa jengissä pelailtiin ja armeija yhdessä lusmuiltiin.....
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aurinkorannikon tähtösten bimbo-blondit viime viikolla Benalmadenan markkinoilla.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Mikko Koivu nähty istuskelemassa terassilla Aurajoen varrella. Oli kyllä hämmentävä kokemus kun katsoi vielä hetken suoraan silmiin. Oikeastaan aika keskiverron näköinen ukko, eli ei ihme että useimmat vain kävelivät ohi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Koivu nähty istuskelemassa terassilla Aurajoen varrella. Oli kyllä hämmentävä kokemus kun katsoi vielä hetken suoraan silmiin. Oikeastaan aika keskiverron näköinen ukko, eli ei ihme että useimmat vain kävelivät ohi.

No mielestäni aika ihme olisi jos porukka ei kävelisi ohi ja jatkaisi omaa toimintaansa, vaan kerääntyisivät siihen jotenkin päivystämään Koivun nähtyään.

Samainen Mikko tuli pari vuotta sitten Apollon wc:ssä nähtyä viereisellä kusipisteellä muna kourassaan, nojaili jurrissa seinään ja pyysi jeesaamaan kun on vähän pää täynnä. En auttanut vaan tsemppasin selviämään tilanteesta yksin, mutta silloinkin joutui toteamaan että onhan se tosiaan keskiverron näköinen ukko mutta aikalailla keskiverrosta poikkeava määrä paalua käytettävänään jos haluaisi esim. järjestää jatkot pidemmän kaavan kautta.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Entinen formulakuski Mika Salo tiistaina Hertsikan metroasemalla. En ajatellut hänen käyttävän julkisia rahvaan parissa, mutta mikä jottei.

Pekka Haavisto ulkomaalaisen poikaystävänsä kanssa Kuliksessa fillareilla pari tuntia sitten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mikko Koivu nähty istuskelemassa terassilla Aurajoen varrella. Oli kyllä hämmentävä kokemus kun katsoi vielä hetken suoraan silmiin. Oikeastaan aika keskiverron näköinen ukko, eli ei ihme että useimmat vain kävelivät ohi.
Pakko kysäistä, että minkänäköinen lätkänpelaajan pitäisi olla? Kai siellä on rumia, normaaleja ja komeita suurin piirtein normaalijakauman mukaisesti, kun käsittääkseni itse urheilusuoritukseen naama ei hirveästi merkkaa. Kysy vaikka Ovechkinilta.

Minä en ole nähnyt julkkiksia hetkeen, eikä ole niin väliksikään. Viimeksi taisi olla Soinin Timppa, jonka näin viime vuoden puolella Helsingissä. Elämäni muuttui merkittävästä tuona hetkenä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikko Koivu, Janne Hauhtonen, Antti Virtanen ja joitain muita random neppailijoita Silja Europalla. Olivat kuulleet että meidän joukkue on siellä, tulivat varmaan hakemaan pelipaikkaa.

Jätettiin Ahvenanmaalle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entinen formulakuski Mika Salo tiistaina Hertsikan metroasemalla. En ajatellut hänen käyttävän julkisia rahvaan parissa, mutta mikä jottei.
Kerran käppäilin Tallinnan laitakaupungilla kun kyseinen jamppa talsi vastaan. Liekkö mennyt samaan paikkaan kuin mistä minä tulin, heh heh..
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Bongauksien bongaus! Ismo Laitela eilen seuraavana asiakkaana minun jälkeeni Tampereella Tammelan K-marketissa. Ismo oli vetänyt päähänsä mustan lippalakin ja paksusankaiset silmälasit. Jotakin lihatiskin herkkuja oli Ismolle tarttunut mukaan. Mietin vain, että miten Ismo oli niin nopeasti Tampereelle kerennyt, kun vain hetkeä aikaisemmin katselin Ismoa telkkarissa, jossa oltiin Helsingissä. :0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös