Bongaa julkkis!

  • 1 325 084
  • 4 548

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Eilen Roman Schatz Vaasa-Helsinki-lennolla. Ja sitten, kun vaihdoin 615:sta metroon Kurvissa *rumpujen pärinää* Heidi Hautala poliisien toimesta pysäytetyssä (maijassa saatana vilkut päällä!) autossa apukuskin paikalla. Pollari oli kuskin ikkunan luona selvittelemässä jotain. Pitkätukkainen hampuusikuski oli silminnähden raivona, Heidi oli vaivaantuneen näköinen. Varppina olivat tehneet jotain rikollista.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mä en enää mainittavammin hämmenny kun näen itseni peilistä aamulla matkalla suihkuun.

Mä oon aika varma, että minä olisin innostunut jos olisin paikan päällä.

Mä bongailin Mika Lehtimäen Galaxyssa lauantaina.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en enää mainittavammin hämmenny kun näen itseni peilistä aamulla matkalla suihkuun.

Mulla on sama tilanne kikkelin kanssa, mutta saattaisin silti snadisti hämmentyä, jos joku julkkis esittelisi melaansa baarissa. Vaikka eipä sekään kai mitään tavatonta ole.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Madventuresin Riku bongattu eilen illalla Tikkurilan K-Ylivedossa :)
 

scholl

Jäsen
Mulla on sama tilanne kikkelin kanssa, mutta saattaisin silti snadisti hämmentyä, jos joku julkkis esittelisi melaansa baarissa. Vaikka eipä sekään kai mitään tavatonta ole.

Lostarissa kuulemma tapahtuu tuota jatkuvasti eli olet oikeassa: ei ole mitään tavatonta. Hämmentyminen on toki melko lievä ilmaus.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Fuck Joni Varkka, Majakka bongattu Tampereen keskustassa!
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikko Hirvonen Jyväskylässä eilen. Keskustassa erään pubin edustalla pyöri ja sisälläkin jotain duunaili, ei kuitenkaan kaljalla ollut.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Erkka Westerlund Kisahallin edustalla tänään n. klo 12:40, kovin mietteliään oloinen ja jotain papereita selaili, kun odotteli valojen vaihtumista.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Filosofi Esa Saarinen Kampin edustalla. Siisti pipo miehellä.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Tänään Mikko Sipola, Kim Koskinen, Elastinen ja Ville Pusa istuivat ottamassa häppää Börsissä. Oli muuten hassua lukea päivän lehdistä ihmisistä, jotka istuu vieressä pöydässä. Lisäksi Markus Selin oli ottamassa kuppia Fransmannin puolella. Mikä lie Markuksella, kun pyörätuolissa istuskeli.
Torilla oli myös Arttu Wiskaria, Jukka Laaksosta, yms. Suomikiekko-kiertueen takia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eilen Myyrmannin liepeillä autoilivat Poliisit-sarjasta tutut Jakke ja Pete.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Eilen Tikkurilan Prismassa palveli kassalla mies joka näytti epäilyttävästi Ville Myllyrinteeltä... Tietääkö joku teistä onko Myllyrinteellä poikaa, nuorempaa veljeä tms? Oli liian nuori ollakseen hän, mutta silti yhdennäköisyys oli silmiinpistävä. Eli vaikka kyseessä ei olisikaan tämä kuuluisuus, olen silti voinut bongata hänen lapsensa eli silti tämän ketjun asiaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mainittakoon nyt, että eilen Hakametsän jäähallin käytävällä ennen peliä bongattu Juhani Tamminen. Oli siellä Canalin hommissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös