Bongaa julkkis!

  • 1 336 702
  • 4 583

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pingu kirjoitti:
Minun pienessä maailmassani Heikki Mälkiä on julkkis, ja olen erittäin iloinen kun hänet näin. Enkä tietenkään keksinyt tarpeeksi nerokasta sanottavaa hänelle, joten olin sitten hiljaa...

Isä-Mälkiä tuli myös bongattua Kouvolan jäähallista.

Tänään oltiin roudaamassa illalla Mikkelissä keikkailevaa Negativeä ja bändin kitaristi Sir Christus kohteliaana nuorena miehenä esitteli itsensä. Enpä olisi ilman meikkiä tuntenut, kitaraa tuo soitteli peilin edessä kun miehet roudas kamoja..
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Markku "puputti" Aro nähty Ideaparkin käytävillä haahuilemassa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Äsken Vaakunan aulassa Idolsista tuttu Agnes. Ihan söpö luonnossa, eli panisin..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ex-liigakiekkoilija, ex-kaukalopalloilija, nyk-jääkiekkojunnuvalmentaja Mikael Kotkaniemi haahuili Porin Sokoksen levyosaston ohi tänään päivällä.
 
Viimeksi muokattu:

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Myöskin Cory Murphy bongattu perheensä kanssa Kampissa muutama viikko sitten.. Ex-HPK valmentaja Teijo Räsänen Parolan Lukion liikunnan opettajana, tosin hän ei mikään suuri julkkis ole. Mikko Mäenpää ja Miika Wiikman nähty HPK-JYP pelissä tyttöystäviensä kera. Siis katsomon puolella.
Matti Vanhanen jossain Nurmijärven marketeista nähty myöskin muutama viikko sitten.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Keskiviikkona jatkui julkkis-bongaus. Tällä kertaa vuorossa Timo Koivusalo vaimokkeensa kera Porin Anttilassa. Kovin olivat molemmat vakavannäköisiä ja liikkuivat hiljaisena. Hoh, olipas Seiska-tyylinen lause tuo edellinen..
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
AaaPee kirjoitti:
Kimi Räikkönen seurueineen Kuusamossa keskiviikkona. Vähän aikaa juttelin.. Rento kundi.

Ja tämähän on fakta. Osaa jopa puhua, kun haluaa. Aina ei vaan jaksa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Matti Nykänen taas bongattu, tällä kertaa Jyväskylässä K-Supermarket Länsiväylässä viime lauantaina
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Potnapekka kirjoitti:
Mää näin ehkä tämän hetken kohutuimman julkimon thö joulupukin kävelemässä eilen rotuaarilla.(Oulussa)


Mää olen nähnyt Porissa jo useammassa paikassa vanhan pervoparran. Prisma, Sokos kahdesti jne. Olikohan tosiaan sama sälli?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jouluaattona Helsingin Pitäjänkirkossa, tai tarkemmin sen ulkopuolella, Karita Tuomola. Yritti vanhemman herran (isänsä?) kanssa sisään kirkkoon, ovimies tosin oli jämäkkä ja ilmoitti selkeästi, että kirkko on täynnä. Oikein odotin Karitalta "et sä tiedä kuka mä olen" kommenttia, vaan eipä tullut. Onneksi edes jossain me tavikset ja julkimot olemme samalla viivalla! : )

Ai joo, hiemanko oli Karitalla "tavaraa" kasvoissa...
 

Naughty_S

Jäsen
Matti Nykänen Savelan Nesteellä Jyväskylässä. Selvinpäin, ihme kyllä.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Miljoonasateen Heikki Salo Jyväskylän Gigantissa aatonattona kiireisen näköisenä.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kai tämäkin jonkun sortin julkkis on...

Risto-Matti Ratia käveli tänään vastaan Annankadulla. Kovasti katseli näyteikkunoita.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mika Myllylä tänään paikallisessa K-kaupassa lapsensa kanssa - selvinpäin!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kumikaksonen kirjoitti:
Mika Myllylä tänään paikallisessa K-kaupassa lapsensa kanssa - selvinpäin!
Onneksi löytyy sen verran miestä, että pysyy lasten silmissä selvistäpäin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nightwish eilen jossain vanhassa japsiromuautossa liikennevaloissa Oopperatalon tienoilla. :D
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pentti Matikainen tänään Pitkäniemen bussissa. (Tuli Epilästä kyytiin.)
Oli varmaan menossa vakoilemaan Nokian Pyryn pelaajia..?

Olikohan se sittenkään Pena?
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Susanna Sievinen bongattu Rukalla laulamassa Dingoa ja jonkun miehen sylistä, aika humalassa tuntui olevan. Lisäksi Heikki Paasonen "Piste" -baarin jonosta myös Rukalla, vaikutti aika selvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös