Sisällytäthän tämän ravintolan nimen NYC survival kit:iin jota odotamme ko. ketjussa?JLand kirjoitti:Aivan jumalaisen kaunis Ciara Harris ja vieläkin kauniimpi ystävättärensä samassa ravintolassa lounaalla tänään. Holy jumpin'! Hotter than Georgia Asphalt on ESPukeN.
Gags kirjoitti:Sisällytäthän tämän ravintolan nimen NYC survival kit:iin jota odotamme ko. ketjussa?
JLand kirjoitti:Aivan jumalaisen kaunis Ciara Harris
scholl kirjoitti:EDIT: Ja mitä tulee Georgia Asphaltiin, mikä on myöskin ihan tuntematon minulle niin siinä on kyllä niin veemäinen nimi naiselle kuin vain olla ja saattaa. Kuka haluaa olla öljystä tehty ja ihmisten tossujen alla.
JLand kirjoitti:Siis ei se olekaan mikään nimi vaan sanonta jenkeissä, jota käytetään esimerkiksi kauniista naisista...kuumempi kuin Georgian asvaltti.
Casey kirjoitti:.
Henryllä taas syli täynnä kisbeneitä , no mikäs siinä kun on sellainen ura takana mikä miehellä on.
Jäikö Nina Herala ja Jenni Ahola tarkoituksella mainitsematta? Joo, todella monta julkkista ja "julkkista" oli niissäkin kekkereissä. Henry the Great ja kumppanit.peruspata kirjoitti:Ideaparkin avajaisissa tein vain muutaman bongauksen. Varmasti oli enemmän julkkiksia sekä wannabe-julkkiksia, mutta nämä näin/tunnistin.
Riitta Väisänen, Kimmo Sasi, Rainer Friman.
Anadigi kirjoitti:Jäikö Nina Herala ja Jenni Ahola tarkoituksella mainitsematta? Joo, todella monta julkkista ja "julkkista" oli niissäkin kekkereissä. Henry the Great ja kumppanit.
Pingu kirjoitti:Minun pienessä maailmassani Heikki Mälkiä on julkkis, ja olen erittäin iloinen kun hänet näin. Enkä tietenkään keksinyt tarpeeksi nerokasta sanottavaa hänelle, joten olin sitten hiljaa...