Bongaa julkkis!

  • 1 326 783
  • 4 548

MegaForce

Jäsen
Jari Tervo käveli vastaan eilen Eliten nurkilla Helsingin Töölössä.

Niko Ranta-aho keskiviikkona bongattu kauppakeskus Redin K-supermarketista, oltiin samassa kassajonossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niko Ranta-aho keskiviikkona bongattu kauppakeskus Redin K-supermarketista
Mitä, eiks se ole vankilassa...

Itse näin Jari Ronkaisen perjantaina Launeen City-marketissa. En kyllä tiedä onko julkkis mutta pärstä oli tuttu luottamustoimestaan Suomen kansan hyväksi...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Palvelin juuri erästä mm. Urheiluruudusta tuttua toimittajaa. En viitsi kertoa nimeä, kun muuten kaikki palstarunk... siis kanssapalstalaiset tulisivat vaan kateellisiksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Palvelin juuri erästä mm. Urheiluruudusta tuttua toimittajaa. En viitsi kertoa nimeä, kun muuten kaikki palstarunk... siis kanssapalstalaiset tulisivat vaan kateellisiksi.

Laura Ruoholan takamus?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Esa Tikkanen Kampissa kahden poikansa kans syömässä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ex-urheilutoimittaja Anna Sorainen tänään Aurajokirannassa kultaisen noutajansa kanssa. Jergo Karalahti Yläkentällä menossa katsomaan crossfit-kisoja. Etuili. Ei toki meitä, mutta tuli kirjaimellisesti puskista pitkän jonon kärkipaikoille takavasemmalta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä on paha päästä pätemään. Ei Joensuussa asu ketään julkkista. Ei kukaan julkkis edes käy täällä. No lähikaupassa männäviikolla näin Anssin, Kumikamelin rumpalin. Onko se julkkis? En minä ainakaan sitä sellaisena pidä, kun tunnen kaverin. Jäätiin jutulle.

Olisi aika omituista, jos kassajonossa vieressä seisoisi ihminen, jonka on nähnyt televisiossa. Mitä sitä tekisi? Tuijottaisiko vai olisiko asiakseen tuijottamatta? Loukkaantuuko se nyt jos vilkaisen? Loukkaantuuko se jos en vilkaise, luuleeko etten tunnista? Haluaako se edes että tunnistetaan vai mieluummin ei? Luojan kiitos ollaan kaikki taviksia täällä, ei tarvitse tuollaisia miettiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on paha päästä pätemään. Ei Joensuussa asu ketään julkkista. Ei kukaan julkkis edes käy täällä. No lähikaupassa männäviikolla näin Anssin, Kumikamelin rumpalin. Onko se julkkis? En minä ainakaan sitä sellaisena pidä, kun tunnen kaverin. Jäätiin jutulle.

Olisi aika omituista, jos kassajonossa vieressä seisoisi ihminen, jonka on nähnyt televisiossa. Mitä sitä tekisi? Tuijottaisiko vai olisiko asiakseen tuijottamatta? Loukkaantuuko se nyt jos vilkaisen? Loukkaantuuko se jos en vilkaise, luuleeko etten tunnista? Haluaako se edes että tunnistetaan vai mieluummin ei? Luojan kiitos ollaan kaikki taviksia täällä, ei tarvitse tuollaisia miettiä.

Pääsit kuitenkin sivulauseessa sanomaan, että tunnet julkkiksen.

Kari Peitsamo terassilla, mutta siitä on jo muutama viikko.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei Joensuussa asu ketään julkkista. Ei kukaan julkkis edes käy täällä.
Eikös Ruikonperän multakurkku, Jaakko Teppo kortteeraa Jojensuussa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pääsit kuitenkin sivulauseessa sanomaan, että tunnet julkkiksen.
No, jos julkkikseksi tekee se että soittaa bändissä, jonka viimeisin levy myi 127 kappaletta, niin ehkä sitten. Enkä oikeastaan edes tunne. Kaupassa kun nähdään niin yleensä vaan moikataan, pystybaarissa jos törmätään niin jutellaan pari minuuttia. Ei yhteisiä suihkuhetkiä.

Eikös Ruikonperän multakurkku, Jaakko Teppo kortteeraa Jojensuussa?
Saattaa olla, mutta ei kai se kylillä liikuskele. En kyllä liikuskele minäkään. Jaakon näin kerran ihan livenä mutta siitä on yli 30 vuotta.

Kaikkien aikojen julkkisbongauksen olen kyllä Joensuussa tehnyt, kun muutama kesä sitten torilla Marttakahviossa viereisessä pöydässä kahviaan hörppi itse Pentti Matikainen. Ketju lukkoon ainakin minun osaltani. Olen nähnyt Penan! Mulle se on tärkeämpää kuin jos olisin nähnyt Jeesuksen tai Elviksen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllähän Ronski on kuuluisuus, jos ei muuta niin paikallinen.
Ronski muuten veti joskus 90-luvulla bändissä nimeltä Töpseli. Se oli helvetin kova punkahtava rokkitrio. Kuulosti keikoillaan ihan Dr Feelgoodin, Motörheadin ja Clashin ristisiitokselta. Sääli etteivät tehneet levyä koskaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
@Evil

Olen käynyt tuon Ronskin luona kylässä. Kyseisessä paikassa vedettiin huumeita. Siis pössyteltiin. Vuosi oli 2001, joten vankilaan ei väkeä sen vuoksi ole syytä asetella. Minä lähdin tosin siinä kohtaa meneen. Sinne jäivät tyypit kikattelemaan.

Jaakko Tepon talon edessä kävin viime kuussa. Otin kuvankin talosta. Olen siis hullu stalkkeri.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kjell Westö eilen Munkkiniemessä. Puhui ruotsia jonkun naisen kanssa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mira ”Äitee” Potkonen tuli Tampereella vastaan joku aika sitten.
 

Nopsajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuto Hockey, Tampereen Ilves
Sokeripappa Toivo Sukarin trophywife Nadja Turun Majakkarannan S-marketissa. Tuli kauppaan sugardaddyn ostamalla Porschella ja jos olisi kävellyt enemmän nokka pystyssä ei olisi eteensä nähnyt.
Tuijotti kuitenkin minua ja ystävääni kassajonossa himokkaasti. Voitimme tuijotuskilpailun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös