Tulihan noita nähtyä, kun pe-su olin minäkin katsomossa. Ja olin myös pe lennolla Helsinki-Oulu, mutta eipä näkynyt Manuelaa! No mutta Manuelan hymy ei ole koskaan minulta pois, joten en ole tästäkään asiasta kateellinen.Kyllähän noita yleisurheilijoita tuli paljon nähtyä viikonloppuna Oulussa sekä lennoilla välillä Helsinki-Oulu perjantaina ja tänään. Täytyy sanoa, että kyllä tuollainen treenattu nuori urheilijatyttö on tuolla tavalla livenä nähtynä vielä aika paljon säväyttävämpi näky kuin telkkarissa, kuten nyt esimerkiksi pikajuoksija Milja Thuresson oli kesämekossaan Stokkalla. Ja kokonaan oma juttunsa oli vielä se, että Oulunsalon kentällä pääsin sain ainakin yhden hymyn ihanaiselta Manuela Boscolta kun tämä jonossa juuri edelläni lastensa kanssa yritti selvitä turvatarkastuksesta. Nyt on @Käyttäjänimetön kin kateellinen.
Kyllähän noita yleisurheilijoita tuli paljon nähtyä viikonloppuna Oulussa sekä lennoilla välillä Helsinki-Oulu perjantaina ja tänään. Täytyy sanoa, että kyllä tuollainen treenattu nuori urheilijatyttö on tuolla tavalla livenä nähtynä vielä aika paljon säväyttävämpi näky kuin telkkarissa, kuten nyt esimerkiksi pikajuoksija Milja Thuresson oli kesämekossaan Stokkalla. Ja kokonaan oma juttunsa oli vielä se, että Oulunsalon kentällä sain ainakin yhden hymyn ihanaiselta Manuela Boscolta kun tämä jonossa juuri edelläni lastensa kanssa yritti selvitä turvatarkastuksesta. Nyt on @Käyttäjänimetön kin kateellinen.
Hah! Sama lento. Ja kyllä, näin Boscon. Hänen lisäkseen myös Kivisen Mikon ja Mörön Oskarin.
Jatketaan Turkubongaus-sarjaa, ostin jäätelön Jukka Koivulta tänään Aurasillan kupeesta. Tai joku nuori neitohan sen myi, mutta oli Jukkakin siinä ihan lähellä. Korvani olivat kuulevinaan että Jursi olisi tulossa kahvittelemaan hänen kanssaan, mutta en jäänyt niin pitkäksi aikaa että olisin voinut todeta kävikö näin.
Parahin Lico!
Olet käynyt turkulaisten hokiniilojen kaikkeen pyhimmässä, josta olen puolestasi erittäin iloinen.
Hantta on aivan tavallinen ja lämminhenkinen ihminen, Se, että TPS:n, Buffalon ja Suomen maajoukkueen tähti sinulle tarjoilee on sen sijaan varmasti erikoinen kokemus - enjoy it!
Itse olen varsinkin takavuosina tuolla päivystänyt hyvinkin paljon ja lahjoitin oman Tepsin kansitakin tuonne ennen muuttoa Vaasaan.
Hyvää kesän jatkoa sinulle toivottaen Neuvos.
Flow'ssa oli Paula Noronen Hyvistä ja huonoista uutisista, seksuaaliterapeutti Maaret Kallio, Idols-voittaja Hanna Pakarinen ja räppärit Notkea Rotta, Aivovuoto ja Avionin prinssi.
Jatkoa tähän, oli samassa koneessa meikäläisen kanssa ja menossa Turkkiin. Myös ihan nätti tyttöystävä mukana, sekä kaveri kera tyttöystävän.Edis Tatli "pienessä" humalassa bongattu Helsinki-Vantaalta.