Anteeksi sivistymättömyyteni mutta mikä on TIS-Mika?TIS-Mika Baltic Princessillä lämppäämässä jotain mimmiä perjantaina. Reteet selfiet otettu tietenkin.
Anteeksi sivistymättömyyteni mutta mikä on TIS-Mika?
Tänään työn ohessa bongattuja:
Jaana Pelkonen, Sinuhe Wallinheimo, Ville Niinistö, Pia Viitanen, sekä Antit Rinne ja Lindtman.
Ei kai jäbä oo remppaamassa eduskuntataloo?
Ei. Jaana Pelkosen kanssa minulla oli yhteinen hissimatka "pikkuparlamentissa", Antit bogasin saman pytingin aulassa, Walliheimon A-rakennuksen käytävällä ja Viitasen kanssa olin saman aikaan röökillä D-rakennuksen sisäänkäynnin kupeessa.
Krista Kosonen kolme tuntia sitten TeaKissa vai onko TeaKilla.
Toki Lola on melko yleinen näky Turun katukuvassa kuitenkin, kuten on myös Michael Monroe, jonka bongasin aikoinaan pyöräilemässä tiukat housut jalassa ja kukkapuska toisessa kädessä. Oli muuten koominen näky.
Tätä mä aina sanon kun jengi puhuu, että mennäänkö syömään kiinalaista tai intialaista ruokaa, niin mä siihen, että mä olen käynyt kiinassa ja intiassa ja siellä se oli vaan ruokaa.Maallahan maalaismarkkinat on pelkät markkinat vaan.
Moi Arhis! Tai koska Modig ja Pekonen ottaa päähän, niin ehkä kuitenkin Soini tai Wille?Tänään työn ohessa bogattuja Aino-Kaisa Pekonen, Silvia Modig, Emma Kari, Pia Viitanen ja Eva Biaudet. Karu päivä...