Bongaa julkkis!

  • 1 324 226
  • 4 548

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Janne Niinimaa eilen illalla koneessa Helsingistä Ouluun.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nykyään "ihan ok" kitaristi Tuomas Wäinölä oli apteekissa etsimässä särkylääkkeitä. Sieltä kun ulos astelin, käveli Tami ohitseni.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
TIS-Mika Baltic Princessillä lämppäämässä jotain mimmiä perjantaina. Reteet selfiet otettu tietenkin.
Anteeksi sivistymättömyyteni mutta mikä on TIS-Mika?
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Lola Wallinkoski vai mikä onkaan nykyiseltä nimeltään bongattu Turun Hansakorttelin aulasta viime sunnuntaina. En olisi tunnistanut nykyisessä moodissa, ellei olisi ollut huippujengi ohjelmassa. Toki Lola on melko yleinen näky Turun katukuvassa kuitenkin, kuten on myös Michael Monroe, jonka bongasin aikoinaan pyöräilemässä tiukat housut jalassa ja kukkapuska toisessa kädessä. Oli muuten koominen näky.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sinikka Sokka Kalliossa. Eija Ahvo ratikassa (melko varmasti). Eilen oli kans se nuori miesnäyttelijä, jonka nimeä en muista, oli mm. Klikkaa muassa tämän, äh, mikä sen blondin nimi on, äijänä. No, tuolla tota sakkia pyörii koko ajan.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tänään työn ohessa bongattuja:

Jaana Pelkonen, Sinuhe Wallinheimo, Ville Niinistö, Pia Viitanen, sekä Antit Rinne ja Lindtman.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kike Elomaa tuossa päivänä muutamana Helsingin Rautatieaseman läheisyydessä. Vaihdoimme katseita; mainosmies ja valtiomies. Merkitseviä? Tiedä en.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei kai jäbä oo remppaamassa eduskuntataloo?

Ei. Jaana Pelkosen kanssa minulla oli yhteinen hissimatka "pikkuparlamentissa", Antit bogasin saman pytingin aulassa, Walliheimon A-rakennuksen käytävällä ja Viitasen kanssa olin saman aikaan röökillä D-rakennuksen sisäänkäynnin kupeessa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei. Jaana Pelkosen kanssa minulla oli yhteinen hissimatka "pikkuparlamentissa", Antit bogasin saman pytingin aulassa, Walliheimon A-rakennuksen käytävällä ja Viitasen kanssa olin saman aikaan röökillä D-rakennuksen sisäänkäynnin kupeessa.

Ok. Kysyin siksi, koska poika on siellä töissä ja aina välillä bongaa juuri noita kansakunnan eliittiin kuuluvia.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Toki Lola on melko yleinen näky Turun katukuvassa kuitenkin, kuten on myös Michael Monroe, jonka bongasin aikoinaan pyöräilemässä tiukat housut jalassa ja kukkapuska toisessa kädessä. Oli muuten koominen näky.

Todella myöhäinen kommentti, mutta oliko ilman paitaa? Jos oli, niin oltiin samaan aikaan bongailemassa. Siis Monroe, ei Lola!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jäätävät bongaukset, eilen Kimmo Sasi Tikkurilan Lidlissä ja tänään BB-Nino Treffipubissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis koko ajan treffipubi nostaa hintoja ja hipsterit syö pikkurilli pystyssä vittu hanhenmaksapalleroita. Ei hitto mä vaihdan erätorille vai mikä se on.

No joo tänään Ben Z käppäili vastaan Hakaniemen maalaismarkkinoilla ja Arhinmäkikin pyöräili sieltä pois.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maallahan maalaismarkkinat on pelkät markkinat vaan. Landepaukkujen junttijuttu, mutta ei ne sitä tiedä. Ja sitten ne ostavat ylihinnalla säkillisen vanhentunutta karkkia. Kyllä mä ton jutun tiedän kun serkut asui Mäntyharjulla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Maallahan maalaismarkkinat on pelkät markkinat vaan.
Tätä mä aina sanon kun jengi puhuu, että mennäänkö syömään kiinalaista tai intialaista ruokaa, niin mä siihen, että mä olen käynyt kiinassa ja intiassa ja siellä se oli vaan ruokaa.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TPS:n päävalmentaja Ari-Pekka Selin oli seuraamassa coolisti aurinkolasit päässä PEPO:n kakkosdivarin futismatsia Lappeenrannan Amiksen kentän katsomossa tänään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fagerholmin Masan eli Monrosen Maikkelin bongasin bussin ikkunasta Fredan ja Urho Kekkosen kadun kulmassa. Kuski ei kunnioittanut suojatietä, vaikka oli kuninkaallinen liikkeellä - tosin oli se sen verran monen askeleen päässä vielä, että ehkä ei ollut tarpeenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös