Bongaa julkkis!

  • 1 323 873
  • 4 548

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Amanda Harkimo ja Hottis-Julia Oulussa Kauppuri5:sen vieressä pöydässä. Voin muuten luvata että oli mielenkiintoinen hetki. Viihdearvo +10!
Mahtava olis elää tommosen pissiksen elämää edes yks päivä. LOL!
Nyt kyllä vähän heräsi mielenkiinto. Mitenhän viisaita kyseisessä pöydässä puhuttiin. Käytettiinkö kys. pöytäkeskusteluissa sanansäilää Juicen ja Junnu Vainion tavoin vai?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Nyt kyllä vähän heräsi mielenkiinto. Mitenhän viisaita kyseisessä pöydässä puhuttiin. Käytettiinkö kys. pöytäkeskusteluissa sanansäilää Juicen ja Junnu Vainion tavoin vai?
Olihan se huikeeta. Vajaassa puolesta tunnissa käytiin läpi 'meinaatko laittaa tissit?' 'Meinaan' aina miten Jolle soitteli sitä ja tätä. Mahtava kuunnella sivusta miten elämä on laiffii.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Johanna Rusanen-Kartano ja Tiina Lymi Savonlinnan Oopperajuhlilla. Oltiin kaikki katsomassa tsekkiläistä oopperaa Kuolleesta talosta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Erkki Tuomioja lenkillä Tuusulassa. Piti oikein googlella vielä varmistaa miksi Eki juoksee Tuusulassa ja selvisi, että pitää kesäpaikkaa Tuusulan Rantatiellä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllähän noita yleisurheilijoita tuli paljon nähtyä viikonloppuna Oulussa sekä lennoilla välillä Helsinki-Oulu perjantaina ja tänään. Täytyy sanoa, että kyllä tuollainen treenattu nuori urheilijatyttö on tuolla tavalla livenä nähtynä vielä aika paljon säväyttävämpi näky kuin telkkarissa, kuten nyt esimerkiksi pikajuoksija Milja Thuresson oli kesämekossaan Stokkalla. Ja kokonaan oma juttunsa oli vielä se, että Oulunsalon kentällä sain ainakin yhden hymyn ihanaiselta Manuela Boscolta kun tämä jonossa juuri edelläni lastensa kanssa yritti selvitä turvatarkastuksesta. Nyt on @Käyttäjänimetön kin kateellinen.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän noita yleisurheilijoita tuli paljon nähtyä viikonloppuna Oulussa sekä lennoilla välillä Helsinki-Oulu perjantaina ja tänään. Täytyy sanoa, että kyllä tuollainen treenattu nuori urheilijatyttö on tuolla tavalla livenä nähtynä vielä aika paljon säväyttävämpi näky kuin telkkarissa, kuten nyt esimerkiksi pikajuoksija Milja Thuresson oli kesämekossaan Stokkalla. Ja kokonaan oma juttunsa oli vielä se, että Oulunsalon kentällä pääsin sain ainakin yhden hymyn ihanaiselta Manuela Boscolta kun tämä jonossa juuri edelläni lastensa kanssa yritti selvitä turvatarkastuksesta. Nyt on @Käyttäjänimetön kin kateellinen.
Tulihan noita nähtyä, kun pe-su olin minäkin katsomossa. Ja olin myös pe lennolla Helsinki-Oulu, mutta eipä näkynyt Manuelaa! No mutta Manuelan hymy ei ole koskaan minulta pois, joten en ole tästäkään asiasta kateellinen.

Bongasin kisojen aikana A-katsomosta Jatkoajan nimimerkin elmorautio.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllähän noita yleisurheilijoita tuli paljon nähtyä viikonloppuna Oulussa sekä lennoilla välillä Helsinki-Oulu perjantaina ja tänään. Täytyy sanoa, että kyllä tuollainen treenattu nuori urheilijatyttö on tuolla tavalla livenä nähtynä vielä aika paljon säväyttävämpi näky kuin telkkarissa, kuten nyt esimerkiksi pikajuoksija Milja Thuresson oli kesämekossaan Stokkalla. Ja kokonaan oma juttunsa oli vielä se, että Oulunsalon kentällä sain ainakin yhden hymyn ihanaiselta Manuela Boscolta kun tämä jonossa juuri edelläni lastensa kanssa yritti selvitä turvatarkastuksesta. Nyt on @Käyttäjänimetön kin kateellinen.

Hah! Sama lento. Ja kyllä, näin Boscon. Hänen lisäkseen myös Kivisen Mikon ja Mörön Oskarin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hah! Sama lento. Ja kyllä, näin Boscon. Hänen lisäkseen myös Kivisen Mikon ja Mörön Oskarin.

Todennäköisesti ei kuitenkaan, sillä Manuela ei tainnut olla kanssani samalla lennolla, mutta kentällä oltiin yhtäaikaa. Mainittakoon vielä, että itse en Kalevan kisoissa ollut vaan olin käymässä Oulussa ihan muista syistä sillä olin itse urheilemassa (ryyppäämässä). Urheilijabongaukset tein keskustassa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Keith "Keke" Armstrong tänään Ruoholahdessa. Ajoi hienolla SL-mersulla (AMG) kohti keskustaa. Ettei vaan olis jotain tekemistä tämän päiväisillä Honkavaaran potkuilla??
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Ei nyt ehkä ihan julkkis, mutta entinen liigahyökkääjä, änärin ykköskiepin varaus ja nykyinen TuTo valkku Miikka Elomo yöpyy viereisessä vuokra-asunnossa :D
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hantta Virta on tuttu näky Olkussa päivisin, kun burgeria haeskelen, kerran on itse jopa meikäläiselle tuonut annoksen! Turkulaisille varmaan ihan aamupuuroa, mutta helsinkiläiselle ei aivan!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Parahin Lico!

Olet käynyt turkulaisten hokiniilojen kaikkeen pyhimmässä, josta olen puolestasi erittäin iloinen.

Hantta on aivan tavallinen ja lämminhenkinen ihminen, Se, että TPS:n, Buffalon ja Suomen maajoukkueen tähti sinulle tarjoilee on sen sijaan varmasti erikoinen kokemus - enjoy it!

Itse olen varsinkin takavuosina tuolla päivystänyt hyvinkin paljon ja lahjoitin oman Tepsin kansitakin tuonne ennen muuttoa Vaasaan.

Hyvää kesän jatkoa sinulle toivottaen Neuvos.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatketaan Turkubongaus-sarjaa, ostin jäätelön Jukka Koivulta tänään Aurasillan kupeesta. Tai joku nuori neitohan sen myi, mutta oli Jukkakin siinä ihan lähellä. Korvani olivat kuulevinaan että Jursi olisi tulossa kahvittelemaan hänen kanssaan, mutta en jäänyt niin pitkäksi aikaa että olisin voinut todeta kävikö näin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jatketaan Turkubongaus-sarjaa, ostin jäätelön Jukka Koivulta tänään Aurasillan kupeesta. Tai joku nuori neitohan sen myi, mutta oli Jukkakin siinä ihan lähellä. Korvani olivat kuulevinaan että Jursi olisi tulossa kahvittelemaan hänen kanssaan, mutta en jäänyt niin pitkäksi aikaa että olisin voinut todeta kävikö näin.

Siinä Hämeenkadun puolella jokea juuri Aurasillan kupeessa Koivu tuppaa hengailemaan aika usein, kun tullut vastaan useampaan otteeseen. Siinä on se kahvila jätskikiskan vieressä, siitä bongattu monesti. Kerran taisi ulkoiluttaa jomman kumman poikansa lasta siinä, on se hieno mies.

Tossa toukokuussa oli varsinkin turkulaisille opiskelijoille tuttu Akateeminen Aurajokilaivuetutkinto-tapahtuma, tuolloin törmäsin Jukkaan viimeeksi. Kävelin hänen edestään neljästi lyhyen ajan sisään aina kalja kädessä, ennen puoltapäivää haalarit jalassa. Kyllä se katseita väänsi hänessäkin, toivottavasti ei pahastunut. Jos ja kun tämän luet, niin olin se keltahaalarinen veijari siinä Donnan vieressä!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Parahin Lico!

Olet käynyt turkulaisten hokiniilojen kaikkeen pyhimmässä, josta olen puolestasi erittäin iloinen.

Hantta on aivan tavallinen ja lämminhenkinen ihminen, Se, että TPS:n, Buffalon ja Suomen maajoukkueen tähti sinulle tarjoilee on sen sijaan varmasti erikoinen kokemus - enjoy it!

Itse olen varsinkin takavuosina tuolla päivystänyt hyvinkin paljon ja lahjoitin oman Tepsin kansitakin tuonne ennen muuttoa Vaasaan.

Hyvää kesän jatkoa sinulle toivottaen Neuvos.

Säännöllisesti tulee Olkussa vierailtua, kun aivan vieressä asuu. Perjantaisin eikä lauantaisin siellä tosin uskalla vierailla, kun ei ole aivan omassa ikähaarukassa juhlijat. Ehkä joskus!

Monroe on myös tuttu näky, unohtui se sanoa. Juhannuksena joku valkoisiin pukeutunut, varmaan kolmikymppinen muikkeli tuli kysymään kadulla, että satunkohan tietämään onko Michael kotona. Vaikutti olevan suht tukevassa humalassa jo aamusta ja jututkin olivat hupaisia. Enpä tiennyt vastausta kysymykseen, mutta toivottavasti löysi etsimänsä!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
O-P Karjalainen Seinäjoen asuntomessuilla.

Flow'ssa oli Paula Noronen Hyvistä ja huonoista uutisista, seksuaaliterapeutti Maaret Kallio, Idols-voittaja Hanna Pakarinen ja räppärit Notkea Rotta, Aivovuoto ja Avionin prinssi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken keskustassa pari kohukaunotarta, realitytähteä vai mitä ne on. Ei kukaan voi tietää niiden nimiä. Ei ne varmaan itsekään tiedä.

Viikonloppuna Tallinnassa Wilma ZzZzZz siinä jossain kuppilassa.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mainio näyttelijä Jukka Leisti kävi tänään palveltavanani.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flow'ssa oli Paula Noronen Hyvistä ja huonoista uutisista, seksuaaliterapeutti Maaret Kallio, Idols-voittaja Hanna Pakarinen ja räppärit Notkea Rotta, Aivovuoto ja Avionin prinssi.

Omiin Flow-bongauksiin kuului ainakin (joskaan 100% varma en ole kummastakaan) Lasse Kurki ja Li Andersson. Ensinmainitun näköisiä tyyppejä on aika paljon ja jälkimmäinen pujotteli pikaisesti ohitseni Iggy Popin keikan aikana poispäin keikalta. Seitsemänkymppinen paidaton äijä rääkymässä lavalla taisi olla tiedostavalle naiselle liian moukkamaista menoa.

Lisäksi, jos nyt voi julkkikseksi kutsua, festareilla aiemmin ainakin FEELS:in ja Lake Jonsin riveissä esiintynyt Jooel Jons seurasi Chvrchesin keikkaa melkein vierestäni hempeissä tunnelmissa jonkun neidon seurassa, jolla oli myös "artist"-ranneke. En tiedä oliko joku esiintyjä vai saavatko artistit niitä rannekkeita myös muillekin kuin itselleen.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Edis Tatli "pienessä" humalassa bongattu Helsinki-Vantaalta.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Thomas Elfgrenin näköinen mies bongattu puolestaan Helsinki-Vantaalta viime viikolla, näytti menevän Turkish Airlinesilla Istanbuliin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Edis Tatli "pienessä" humalassa bongattu Helsinki-Vantaalta.
Jatkoa tähän, oli samassa koneessa meikäläisen kanssa ja menossa Turkkiin. Myös ihan nätti tyttöystävä mukana, sekä kaveri kera tyttöystävän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös