Bongaa julkkis!

  • 1 332 391
  • 4 572

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kohtuullisen varmasti tuli havaittua Jussi Lampi viime viikolla Kalliossa kaljalla. Sen verran kookas kaveri oli kyseessä, että uskaltaisin väittää samaksi kaveriksi.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauantaina Töölössä stand up-koomikko Lotta Backlund lastenrattaiden kanssa. Myöhemmin samana päivänä Nordiksella tuli yhdellä vilkaisulla kaksi julkimoa. Jaakko Saariluoma taisi olla olutmuki kourassa erätauolla ja vasemmalle katsoessani näin näyttelijä Kari-Pekka Toivosen pyrkivän vessaa kohti. Liekö ollut rakkoansa menossa tyhjentämään, hallilta kuiskitaan...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ai juu. Muutama viikko sitten Kirsi Ylijoki oli mun vieressä Virgin Oilissa katsomassa Mokoman keikkaa. Harmi vaan ettei ollut mun kainalossa, on nimittäin suht. ihana. Jumalauta minkälainen punainen tukka!
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Kohtuullisen varmasti tuli havaittua Jussi Lampi viime viikolla Kalliossa kaljalla. Sen verran kookas kaveri oli kyseessä, että uskaltaisin väittää samaksi kaveriksi.

Siellähän se yleensä istuu, tyypillisesti Iltakoulussa bisseä lipittämässä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Myöhemmin samana päivänä Nordiksella ... vasemmalle katsoessani näin näyttelijä Kari-Pekka Toivosen pyrkivän vessaa kohti.
Sama bongaus, eri paikka. Samassa matsissa näin myös Heikki Paasosen ja mahdollisesti jonkun Haloo Helsinki! -yhtyeen pojista.

Varmaan jokapäiväisiä tuttavuuksia Nordiksella, mutta onhan se nyt maalaispojalle iso juttu kun ihan livenä näkee maailmantähtiä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Itse näin Esa Tikkasen joku aika sitten Esportin kahvilassa.

Mitä sinä siellä teit puuhelmikaulaisten, pipo silmillä ja housut nilkoissa kulkevien semi-pilvenpolttajien ja lumilautapussien keskellä?

Lauantaina Klaukkalan jäähallilla hyväntekeväisyysmatsissa pyöri Zoomin jengiä. Osa ilmeisesti jatkoi matkaa Nordenskiöldinkadulle matsin jälkeen.
 

scholl

Jäsen
Mitä sinä siellä teit puuhelmikaulaisten, pipo silmillä ja housut nilkoissa kulkevien semi-pilvenpolttajien ja lumilautapussien keskellä?

En ollut keskellä, vaan reunalla, koska juoksin juoksurataa ja Tikkanen norkoili aidan kahvilanpuolella sinne radalle katsellen. Vähän niinkuin olisi katsellut lätkässä aitiosta kaukaloon. Mies ei ilmeisesti ole ratakunnossa niin tyytyy tsiigailemaan kahvikuppi kourassa.

Joo, ei mene Tikillä neljä tonnia cooperissa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Pari viikkoa sitten ollessani kuntosalilla tein julkkisbongauksen. Juoksin pahaa-aavistamattomana juoksumatolla kunnes Vihreiden kansanedustaja Oras Tynkkynen kampesi itsensä noin kahden metrin päähän minusta, aloittaen löysän cross-trainertreenin lukien samalla mitä-lie-ituhippihöpinöitä iPodiltaan. Viime viikolla samaisella salilla näkyi olevan myös Tuomas Virkkunen. Pohkeitaan venytteli.
 

scholl

Jäsen
sekä UM Alexander "Alex" Stubb.

Katsoiko koko matsin? Harkimo-showssa Harkimo väitti, että Stubb katsoo aina vain ekan erän.

kunnes Vihreiden kansanedustaja Oras Tynkkynen kampesi itsensä noin kahden metrin päähän minusta, aloittaen löysän cross-trainertreenin lukien samalla mitä-lie-ituhippihöpinöitä iPodiltaan.

Vieläkö joku epäilee, etteivätkö kaikki i-tuotteet olisi hinttien tuotteita?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vieläkö joku epäilee, etteivätkö kaikki i-tuotteet olisi hinttien tuotteita?

En tiedä tuosta mutta täytyy korjata sen verran että kyseessä oli iPad eikä iPod. Piti oikein tarkistaa kun alkoi epäilyttämään, en oikein tunne näitä i-mikälietuotteita ja jos ne kerran ovat hinttarituotteita niin en aio tutustuakaan ;)
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Jethro Rostedt ja Harry Bogomoloff olivat (eri seurueissa) Espoossa katsomassa SM-finaalia eilen.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Kova mies selostamaan jalkapalloa, ao. linkki vie YouTubeen ja Virkkusen työnäytteeseen. Suosittelen tutustumaan myös muihin ko. herran videoihin jotka samaisesta videopalvelusta löytyvät.

http://www.youtube.com/watch?v=huWK7tynsSU

Erityisesti tähän: http://www.youtube.com/watch?v=V80byOsCbb8 . Eeppinen kertomus Pedrosta ja merkillisen kauniista urheiluseurasta alkaa kohdasta 2:24. Aivan uskomaton, lähes dostojevskiläisiin mittoihin kasvava draaman kaari, jonka rinnalla itse ottelun loppuhetket jäävät tyystin sivuosaan.

Eilen espoossa hallin pihalla ennen peliä itse the Pena!

On se äijä!

The sir löi siis takatukka-viiksi-kombinaatiopreesensillään espoolaisille paskat housuun jo ennen peliä. On se kova!
 
Viimeksi muokattu:

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mietin miks mun takintaskussa on Johanna Sumuvuoren vaalimainosflyeri, mut sit muistinkin et sehän oli Rosa Meriläinen joka tunki sen mun käteen Narinkkatorin kupeessa myöhään keskiviikkoiltana.. olin sitten kai hyvällä tuulella kun moisen otin vastaan.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Ville Myllyrinne (sarjasta Ketonen & Myllyrinne) äsken Radisson Kampin liepeillä. Tasapainoitteli pahvista kahvimukia ja jotain takeaway-annosta hiki virraten.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tänään bongasin Tampereen Kalevasta räppäri Jujun, sekä selostajalegenda Antero Mertarannan. Molemmat ajelivat autoillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös