Bongaa jatkoaikalainen!

  • 112 941
  • 360

scholl

Jäsen
Liekö veli @scholl ollut tänään Kampissa kenkäostoksilla?

Kävin kyllä Kampissa iltapäivällä. Stadiumissa ja Aukiassa. Mitään ihmeellistä ei sinänsä tapahtunut muuta kuin se, että kun menin kauppakeskukseen sisään niin takaa kuului jotain hirveätä huutoa. Katsoin taakseni ja joku vetää matkalaukkua perässään ja huutaa siellä kovaan ääneen. Hän huusi ensin: "Nyt mennään saatana Alkosta ostaa saatana gasoa." Sen jälkeen huuteli jotain muutakin ja kun olin liukuportaissa, niin sieltä alhaalta kuului joku pamaus. En tiedä räjähtikö se äijä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävin kyllä Kampissa iltapäivällä. Stadiumissa ja Aukiassa. Mitään ihmeellistä ei sinänsä tapahtunut muuta kuin se, että kun menin kauppakeskukseen sisään niin takaa kuului jotain hirveätä huutoa. Katsoin taakseni ja joku vetää matkalaukkua perässään ja huutaa siellä kovaan ääneen. Hän huusi ensin: "Nyt mennään saatana Alkosta ostaa saatana gasoa." Sen jälkeen huuteli jotain muutakin ja kun olin liukuportaissa, niin sieltä alhaalta kuului joku pamaus. En tiedä räjähtikö se äijä.

Kuulostaa siltä, että olet nähnyt todellakin abianoksen.
 

Eskelarit

Jäsen
Ei taida löytyä ketjua ex-jatkoaikalaisten bongaukselle, niin palstakeskuudestamme juuri poistamisen kokeneen juhis82:sen näkee suhteellisen usein miehen tehdessään työtään. Viimeksi viime viikon lopulta bongauspiste!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, Peteä ja @Czescku a voin kavereiksi kutsua, mutta seniorimiitissä tapasin toki useamman ja @Käyttäjänimetön tulee varmasti olemaan ystäväni, kun ollaan jo törmätty, mutta sen sijaan, että olisin sopinut ryyppyillan, niin ala-arvoisesti aloin panetella häntä palstalla. Siksikin tahdon hänet tuntea, jotta voin pyytää anteeksi ja onhan hän paljon sellaista mitä ihmisissä arvostan. Vastaus lienee siis toistaiseksi kaksi.

E: Mainitsin siis nyt Peten tässä ketjussa, vaikka tunnetaankin livenä, kun tuli sattumalta vastaan!
Ookkei. Itse tuskin tulen tutustumaan keneenkään täällä palstalla, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Enhän minä ole ollut täällä edes kahta kuukautta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saatathan sinä bongata meikäläisen Isomäessä, jos käyt täällä joskus Tepsin pelissä. En ole omasta puolestani bongannut livenä ketään jatkoaikalaista, vaikka heitä lienee toki jokaisessa Padan matsissa useampikin lähietäisyydellä seisomakatsomossa.
Kävin viime kaudella kerran ja toissa kaudella kaksi kertaa Isomäessä. Ehkä olemmekin törmänneet, kuka tietää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinpä niin. Anna kun kerron sinulle keltanokalle jotakin! Jatkoaika on sellainen yhteisö, että kasvotusten kaikki vetävät yhtä köyttä. Ja arvaa mitä!? Mä rakastan nuoria miehiä! En havittele kaunista pyllyäsi, enkä ikävöi kadonnutta nuoruuttani, vaan rakastan teitä asiallisia nuoria kundeja, jotka ovat tuoneet palstalle aivan uudenlaista hyväksynnän ja elämän ilon sanomaa. Ja vielä rakastan niitä surullisia kukkopoikia, jotka uhoavat ja tappelevat löytääkseen edes sen yhden auktoriteetin, joka todella ymmärtää. Mä olin joskus nuori poika myös. Muistan sen vapauden, mutta myös sen ahdistuksen, kun maailma mukamas oli jo valmis ja senkin, että nainen on jotain saavuttamatonta. En tiedä tuletko tuntemaan täältä ketään, mutta jos me joskus tavataan, niin en vie sinua mierontielle, ehkä yhden kaljan tarjoan, mutta lupaan, että kohtaan sinut tasavertaisena ihmisenä, jonka yksikään sana ei ole yhtään huonompi tai parempi kuin omani.
No nyt tuli kyllä hyvä mieli viestistäsi. Olen tosiaan palstan nurorinta sakkia ja jännitin kovasti ensimmäisen viestini kirjoittamista. En edes tiedä miksi. Olen kuitenkin seurannut palstan menoa jo vuodesta 2015 aktiivisesti ja huomanut tänä aikana, että tänne saa/voi kirjoittaa melkeinpä mitä vaan. Tuo jännittäminen liittyi varmaan minun ujouteeni. Kaikkea uutta pitää jännittää. Sen takia pidän epätodennäköisenä, että tapasin henkilön kasvotusten, jolle olen kirjoitellut vain nimimerkin takaa, mutta eihän sitä tosiaan koskaan tiedä.

Ja ai niin kaljasta en tykkää, mutta lonkero maistuu kyllä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on kyllä kova, kun äijä paljastaa täällä ihan vapaaehtoisesti henkilöllisyytensä. Respect!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Heh, kyllä Juha on Czescku. Ja toisin päin. Voinen kertoa, että palstalta joskus sen alkuaikoina lukiokaverikseni paljastunut @Andrej totesi minulla olevan liian vaikeasti kirjoitettava nimimerkki :) Mikä oli siis oikeasti tarkoituskin, kun nimimerkki luotu aikoinaan ircciä varten, ja silloin vuosituhannen vaihteessa siellä oli pakko olla uniikki nimimerkki ettei kukaan sitä varasta sillä aikaa kun et ole irkissä. Eikä löydy googlella vieläkään muita Czesckuja. Mutta minun henkilöllisyyteni selvittää kyllä sekunnissa. Faceosoitekin on /czescku.
Hieno sepostus ja aistimani perustella vielä hienolta nickiltä. Eikös niitä joskus kutsuttu nickeiksi tai jotain? Itse olen vissiin edelleenkin niin jälkeenjäänyt, että irc.itkin on mulle ihan utopiaa, vaikkakin olen sen aikakauden immeinen ja kaverit sitä kyllä käytti ja siitä puhuneen heidän muistan. No netinkin taisin hankkia vasta joskus -04 jos oikein muistan. Antakoon se anteeksi osan vajavaisuudestani. Itse ainakin annan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä poika olen ihan virallisesti Jussi. Nokkelathan sen jo aistii Johnnysta. Oon muuten monta kertaa elämässäni joutunut selittämään että mun ristimänimeni on Jussi. Ei Juha, Johannes, Juho tai Joonatan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toivottavasti kukaan ei arvaa mun etunimeä.
Sää oot kummiskin niin kiaro jätkä että oikeesti sun nimi on Teppo. Toisaalta, Anaaliklaanin potrettia kun katsoin niin tuossa kvartetissa on pakko olla ainakin veljet joidenka lempinimet ovat Rauski ja Vili. Rauski on se bändin viinaan menevä jäbä, Vili naistenmies.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti kukaan ei arvaa mun etunimeä.
Kieltämättä Mikko sana antaa vakavia viitteitä henkilön etunimestä, mutta varttuneempi silmä näkee tuossa enemmän. Harva voisi ymmärtää tuon luvun '600' merkityksen tässä asiassa. 600 jaettuna piin lukuarvolla antaa luvun, mitä seuraamalla päästään Urantian-kirjan kohtaan, jonka eka jakeessa puhutaan Tuomaksesta. Joten veikkaan nimesi olevan Mikko tai Tuomas. Tai Mikko-Tuomas, eli tuttavallisemmin MT.

Oliks tää ny rankun arvoinen arvuuttelu?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös