Bongaa jatkoaikalainen!

  • 112 978
  • 360

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nuori lempi = yök.

Ei vaineskaan. Tsemppiä molemmille. Omat muistoni tuolta ajalta eivät ole niitä kaikkein mukavimpia. Toisin sanoen: muilla kavi flaksi, meikäläisellä ei.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Hyvin vähän JA:an on tullut kirjoiteltua, mutta silti pieni häpeän puna nousee poskille, koska aivan rehellisesti luulin, että @SeQuins on homoseksuaali mies! :P
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on vahva kutina siitä, että istutaan veli Baconin kaa samassa SMJK:n bussissa kohti Stadikkaa. Muutenki Saipan kendojanareilla vahva edustus ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pernaveikon näin äsken, ja täällä Puolassa! Siis yhdelle kaljalle muka menin ja ainakin kuus tuntia juteltiin huorista, ryyppäämisestä, urheilusta ja matkailusta. Enemmänkin olisi ollut juttua. Mut sori nörtit, politiikkajutut jäi väliin. Ei vaan tullut mieleen. Minkä sille mahtaa. Ei saamari sentään meitsi ympäripäissään. Pernis oli asiamies. Siis harvinaisen mahtava ilta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoajan kulttuuriin kuuluu, että jonkun pitää tässä kohtaa sanoa tämä: Hankkikaa huone @pettter ja @tulevaton Ja ihan silleen teille kahdelle!

No voin paljastaa, että joulukuussa 2011 olin pettterin kanssa Kallion kapakoissa ryyppäämässä. Missä me oltiinkaan, en muista, kun olin kännissä. No en niin kännissä, mutta kuitenkin. Jokunen vuosi sitten juotiin pettterin kanssa Stolitsjana-vodkaa meikän kämpillä. Taisi pettter aika känässä eli nakit silmillä hoiperrella siitä sitten jonnekin. @Turha Kaukalo n kanssa tavattiin viime talvena. Paikka oli Mannerheimin patsaan vieressä. Trollimielessä valittiin tuo paikka. Myös logistiikka tuki paikan valintaa.

Joo, on bongattu monia. En edes kehtaa sanoa keitä retaleita ja paroneita sitä on vuosien varrella tullutkaan bongattua. No, on se scholl kyllä hyvää ryyppyseuraa, seuramies.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Koskakohan @Jaws mahtaa olla bongattavissa Aurajokirannasta YLEn kisastudiosta voitettu Ruotsin pelipaita päällä?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
P-junassa joku sälli kirjoitti varmasti hulvatonta onelineria Jatkoaikaan. Et mua varmaan edes nähnyt, mutta olin se ryytyneen näköinen heppu vihreä pipo päässä ja addut jalassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
P-junassa joku sälli kirjoitti varmasti hulvatonta onelineria Jatkoaikaan. Et mua varmaan edes nähnyt, mutta olin se ryytyneen näköinen heppu vihreä pipo päässä ja addut jalassa.
Mä luulen, että aika moni ainakin haluaa unohtaa nähneensä, jos noilla varusteilla olit liikkeellä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No hyvä. Alastomuus on kaunista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös