Bongaa jatkoaikalainen!

  • 112 979
  • 360

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kieltämättä Mikko sana antaa vakavia viitteitä henkilön etunimestä, mutta varttuneempi silmä näkee tuossa enemmän. Harva voisi ymmärtää tuon luvun '600' merkityksen tässä asiassa. 600 jaettuna piin lukuarvolla antaa luvun, mitä seuraamalla päästään Urantian-kirjan kohtaan, jonka eka jakeessa puhutaan Tuomaksesta. Joten veikkaan nimesi olevan Mikko tai Tuomas. Tai Mikko-Tuomas, eli tuttavallisemmin MT.

Oliks tää ny rankun arvoinen arvuuttelu?
Se oli ennen mikko6000, mutta vaihdoin nimimerkkiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oliko vanha nick muuten jonkinasteen sanaleikki mediapersoona Mikko Kuustosen suuntaan?

Ei sentään. Joku mun ikivanha tunnus jonnekin netin alkuaikoina. Kaikki Mikko-alkuiset nimimerkit oli varattu niin kokeilin ”että vittu mikko6000”.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
@Punamusta bonggattu tänään Porin torinlaidalla pizeriassa. Siinä pöydän toisella puolella istui mitä miellyttävin nuorimies. En ole koskaan ennen viettänyt lähes 1.5 tuntia pizzan äärellä, mutta keskustelu tuokio oli äärimmäisen mielenkiintoinen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Scholl tais juosta tänään ohi kun purin muuttokuormaa.
Voisin vähintäänkin verrata HPK:n viimeisen mestaruuden fiilistä siihen, että joskus näkisin Schollin ja Pettterin samalla kadulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nimimerkki Huomioimatta jätetty sisältö kirjoittelee näköjään edelleen hyvin aktiivisesti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suurella todennäköisyydellä @nummenkallio Maunula-talon pihalla katsomassa Tamara Luontoa. Viimeistään sivukorvalla kuultu keskustelu paljasti.
Juu, olin siellä. Kumman keskustelun kuulit, puhelinkeskustelun @Krepo'n kanssa vai keskutelun entisen työkaverin kanssa?

Olisit nyt tullut rohkeasti heittämään juttua. Saa nimittäin tulla.

Tosin kerros vielä, mitä mulla oli päällä. Tähän sellainen irvistävä hymiö.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, olin siellä. Kumman keskustelun kuulit, puhelinkeskustelun @Krepo'n kanssa vai keskutelun entisen työkaverin kanssa?

Olisit nyt tullut rohkeasti heittämään juttua. Saa nimittäin tulla.

Tosin kerros vielä, mitä mulla oli päällä. Tähän sellainen irvistävä hymiö.
Puhelinkeskustelun, josta osui korvaan "Punis".

Ja enpä kiinnittänyt tarkemmin huomiota pukeutumiseen, mutta joku kalastajanhattu taisi olla? Melkein vieressä istuin odottelemassa keikan alkua, olisi varmaan pitänyt moikata. (Omina tuntomerkkeinä korona-aikana kasvatettu rappiorokkarin tukka jonkinlaisella nutturalla ja aurinkolasit ainakin...)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Puhelinkeskustelun, josta osui korvaan "Punis".

Ja enpä kiinnittänyt tarkemmin huomiota pukeutumiseen, mutta joku kalastajanhattu taisi olla? Melkein vieressä istuin odottelemassa keikan alkua, olisi varmaan pitänyt moikata. (Omina tuntomerkkeinä korona-aikana kasvatettu rappiorokkarin tukka jonkinlaisella nutturalla ja aurinkolasit ainakin...)
Kyllä nyt osui kohdalleen. Fred Perryn kalastajahattu, Filan retrotakki ja Roman viime kauden paita Lorenzo Pellegrinin nimellä ja numerolla. Ei liene jatkossakaan vaikea bongata näillä spekseillä, joten tule ihmeessä juttelemaan seuraavalla kerralla.

Silti "Punis" oli se taikasana. Ja kyllä, hänkin on mukana taas.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin livenä kuinka retalejengi yritti pummia schollilta fyrkkaa. Yritys luonnollisesti epäonnistui, mutta ihmeen kauan mies kesti tilanteessa
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näin livenä kuinka retalejengi yritti pummia schollilta fyrkkaa. Yritys luonnollisesti epäonnistui, mutta ihmeen kauan mies kesti tilanteessa
Kärsivällisyys on tunnetusti yksi schollin vahvuuksista, mikä tuli monesti nähtyä tällä palstalla. Anteliaisuudesta en osaa sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Bongasin @Czescku n alastomana (molemmat) sen saunasta. Nytkin lähes alasti menossa röökille.
Siis mikä kaveri se semmoinen on, jos ei tee niinkuin minä ja riisu itseään alasti minuutin päästä, kun tulee kyläilemään? Kysyn vaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Bongasin @Czescku n alastomana (molemmat) sen saunasta. Nytkin lähes alasti menossa röökille.
Siis mikä kaveri se semmoinen on, jos ei tee niinkuin minä ja riisu itseään alasti minuutin päästä, kun tulee kyläilemään? Kysyn vaan.
No moukkahan se semmonen. Ensin vedetään full nudeks ja sitten äänekkäälle paskalle. Ovi pysyy auki että voi seurustella samalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös