En se minä ollut. Minä olen paljon komeampi.Bongasin tänään nimimerkin Evil Jatkoajan keskustelupalstalla! Oottexte ny kade
Näin tänään Nokialla Aino ja Reino -ravintolasta tulevan ulos jonkun miehen jolla oli narrihattu ja Jokereiden pelipaita päällä, noin kello 12:00. Tunnustaako joku, oliko kyseessä jatkoaikalainen?
Se olin minä! .....Ei kun hetkinen, tuo asuste olikin viime viikolla. Kutsutaan Jokeri darraksi.oliko kyseessä jatkoaikalainen?
Näin tänään Nokialla Aino ja Reino -ravintolasta tulevan ulos jonkun miehen jolla oli narrihattu ja Jokereiden pelipaita päällä, noin kello 12:00. Tunnustaako joku, oliko kyseessä jatkoaikalainen?
Huskis bongattu Share Ilveksen eilisen Ilves-Sport -matsin otteluraporttivideolta.
Ja kerran jotkut tuntemattomat ihmiset puhuivat tästä mun nimimerkistäni. Viime syksynäkö se nyt oli. Se oli kyllä hieman kummallista.
Ässiä (?) fanittava Metsänpeikko IFK:n kaudenpäätösristeilyllä.
Olikohan kenties joku tamperelainen jatkoaikalainen SaiPa-hupparissa pystyttämässä standeja tms. Alihankinta 2012 -messuja varten tänään Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa?