Bongaa jatkoaikalainen!

  • 112 975
  • 360
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Bongasin Jääkoneenkuljettajan peniksen äskettäin wc:ssä käydessäni. Ikääntynyt lie, kun niin ryppyinen.

Kyllä, yhtä har-har-hauskaa kuin kirjoittaa bonganneensa joku täältä palstalta. Perkele.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Mä bongaan jääkoneenkuljettajan jokaisessa pelissä. Seuraavan kerran tänään.

Olipa huono....
 

Ralph

Jäsen
Näin tänään Nokialla Aino ja Reino -ravintolasta tulevan ulos jonkun miehen jolla oli narrihattu ja Jokereiden pelipaita päällä, noin kello 12:00. Tunnustaako joku, oliko kyseessä jatkoaikalainen?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Näin tänään Nokialla Aino ja Reino -ravintolasta tulevan ulos jonkun miehen jolla oli narrihattu ja Jokereiden pelipaita päällä, noin kello 12:00. Tunnustaako joku, oliko kyseessä jatkoaikalainen?

Myönnetään. Olin menossa katsomaan Pelicans-Kärpät -ottelua ja kannattamaan Vaasan Sportia. Vaikutteeni tulevat surrealismin puolelta.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta Frank Mobergin bongasin Kauniaisissa torstaina. Kävi vissiin hakemassa pitkävetovoitot Jokeri-HIFK -pelistä. Naama punoitti muuten aivan saatanasti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Näin tänään Nokialla Aino ja Reino -ravintolasta tulevan ulos jonkun miehen jolla oli narrihattu ja Jokereiden pelipaita päällä, noin kello 12:00. Tunnustaako joku, oliko kyseessä jatkoaikalainen?

Ruskeat nahkahanskat kädessä?

Taisi olla legendaarinen Jokerifani "Pera"!

Itse bongasin nimim. Ilmalan pariin otteeseen pleijjarien vierasmatseissa DDR-hallissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole nyt ketään bongaillut, mutta huvikseni mainitsen, että HIFK-Jokerit matsissa mun vieressä istui kaksi jätkää, jotka puhuivat jatkoajan keskustelupalstasta. Olisinhan tietenkin voinut nimimerkkejä kysellä tai jotain. Ja kerran jotkut tuntemattomat ihmiset puhuivat tästä mun nimimerkistäni. Viime syksynäkö se nyt oli. Se oli kyllä hieman kummallista.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja kerran jotkut tuntemattomat ihmiset puhuivat tästä mun nimimerkistäni. Viime syksynäkö se nyt oli. Se oli kyllä hieman kummallista.

Vähän samalla meikäläiselle käynyt. Tai itseasiassa erän henkilö keskusteli toisen tyypin kanssa kirjoituksestani joskus Hjalmar Areenalla bissen ääressä. Satuin siinä sivussa tämän kuulemaan ja hieman höhöttelin itsekseni... Näitähän on.

Silkeri bongattu pari pvää sitten. HIFKn vikassa playoffmatsissa mies oli huhujen mukaan koittanut hajoittaa pohjoispäädyn ja muuta ikävää... Hyvää kesää Silkkerillekkin; niinkuin Jortikka sanoo: Ei tää oo niin vakavaa ;)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Crick bongattu Sports Academyn hämärästä torstai-illasta. Ja toki melko moni muu jatkoaikalainen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Käsittääkseni Pakkipari tuli bongattua JYPin juhlista. Jonkinlainen pieni poika (elävä, ei siis palkinto) oli harteillaan.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ässiä (?) fanittava Metsänpeikko IFK:n kaudenpäätösristeilyllä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Steegil bongattu pitkästä aikaa. Paikkana Dondo ja herran humala oli noh "maltillinen".
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Bongasin sampion vaeltamasta pitkin Facebookia.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olikohan kenties joku tamperelainen jatkoaikalainen SaiPa-hupparissa pystyttämässä standeja tms. Alihankinta 2012 -messuja varten tänään Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös