Kaikki tuotteet ja palvelut, joita mainostetaan netissä koko ruudun täyttävillä äänekkäillä mainoksilla. Tekevät normaalista nettiselaamisesta yhtä helvettiä. Parhaiten näihin törmää iltapäivälehtien kotisivuilla. En tiedä miksi niilläkin asioin.
Uutena tulokkaana boikottilistalleni on: Nelonen Sport Pro -kanava.
Joskus junnuna päätin että Valio on parempi kuin Ingman ja olen siitä asti boikotoinut Ingmanin maitoja. En nyt rupea ronklaamaan jos Ingmania tarjotaan mutta en sitä kaupasta osta. Vähän naurettavaa, kai ne kaikki samalta maistuu.
niin Valio maistuu pehmeämmältä kuin Ingman
Itse olen parina viime kertana vaihtanut eurot Viron kruunuiksi espan lähellä olevassa Tavexissa kurssilla 15.52. Siinä nurkan takana on myös tuo Forex, jossa kurssina on 15.16. Jos vaikka vaan satasenkin vaihtaa, niin sillä erotuksella voisi juoda Tallinnalaisessa baarissa kaksi tuopillista enemmän. Enkä mä ole edes sen kummemmin etsinyt missä olisi paras kurssi.rahanvaihtokioski Forex.
Minähän se boikotoin tuota Valioo...
Kaikki muut on yleensä halvempia. Ingman vaikka onkin ruotsalainen, niin maksaa enemmän suomalaisille maidontuottajille kuin Valio. Katsokaas... Se Ingmannin maitokin tulee ihan sieltä suomalaisten lehmien utareista kuin Valionkin.
Näkisin että oikea kohde boikotille tässä asiassa on Nelonen, eikä Battery. Tosin nelosta boikotoimalla jää koko Lost näkemättä. Tietenkin myös ilman Batteryä ja muita mainostajia jäisi koko Lost näkemättä.Battery meni boikottiin Lost-sarjaan laitetun mainoksen takia. Vain jollekin vitun idiootille tulee mieleen pilata toisten ilta kesken ohjelman tulevalla mainoksella.
Näkisin että oikea kohde boikotille tässä asiassa on Nelonen, eikä Battery. Tosin nelosta boikotoimalla jää koko Lost näkemättä. Tietenkin myös ilman Batteryä ja muita mainostajia jäisi koko Lost näkemättä.
Pitäis tietää kuinka tarkasti mainospaikka oli määrätty? Jos Battery on vaikka ottanut tietyntyyppisen paketin jossa Nelonen saa päättää mainospaikat tietyin reunaehdoin? Kenen vika silloin? Tai entä jos Nelonen normisti tarjoaa jotain mainospakettia johonkin hintaan ja sitten tekee lisäehdotuksen keskelle Lostia olevasta mainoksesta erittäin halvalla hinnalla? Onko silloin vika kummassa? Edelleen Nelonen?Kyllä mainostaja voi kieltäytyä Nelosen tarjoamasta idioottimaisesta mainospaikasta. Siihen riittää ihan sanat, kiitos ei.
Pitäis tietää kuinka tarkasti mainospaikka oli määrätty? Jos Battery on vaikka ottanut tietyntyyppisen paketin jossa Nelonen saa päättää mainospaikat tietyin reunaehdoin? Kenen vika silloin? Tai entä jos Nelonen normisti tarjoaa jotain mainospakettia johonkin hintaan ja sitten tekee lisäehdotuksen keskelle Lostia olevasta mainoksesta erittäin halvalla hinnalla? Onko silloin vika kummassa? Edelleen Nelonen?
Jotenkin tuntuu että tämä ei ole niin yksinkertainen juttu.
Tähän listaani on pakko lisätä seuraavat:- Hesburger
- Rosso
- Vaasan Läänin Puhelin (Nykyisin Anvia)
- Clas Ohlson (Vaasa)
- IKEA
- Light-tuotteet / sokerittomat tuotteet
- Rasvattomat tuotteet
- Kevytlevitteet