En osaa hirveän montaa asiaa varmaksi vannoa, mutta iltapäivälehdet ovat liki boikotissa. En niitä osta enkä kaihoa lukea, ellei satu totaalisen tylsä tilanne ilman mitään järkeenkäyvää vaihtoehtoista ajanvietettä. Esim. parturissa ip-lehti menee, ellei vaihtoehtoina ole kuin hiuskuvastoja ja seiskaa.
Eineksiä välttelen, mutta en niissäkään ehdoton ole. Joskus ostan maksalaatikkoa tai kinkkukiusauksen kiireessä. Kahvi on kotona tummaa, mutta vieraissa sitä mitä tarjotaan. Jauhomakkaroita ja valmismarinadeja en kotiini osta, mutta syön, ellei vaihtoehtoja ole.
Putousta en jaksa katsoa, mutta en minä mielenosoituksellisesti poistuisi paikalta, jos vierailulla joku sitä välttämättä haluaisi katsoa. Salatut elämät on ehkä lähimpänä sitä, että voin sanoa boikotoivani ihan aidosti. Ensinnäkin se on totaalista paskaa ja toiseksi sotii arvomaailmaani vastaan monella tapaa, joten kyse ei ole vain siitä, etten pidä ko. kurasta.
Aika paljon on asioita, joita en pidä hyvänä, joista en pidä tai jonka käyttöä en kannata, mutta en minä mistään boikotista voi puhua niiden yhteydessä, koska mun mielestäni boikottiin liittyy jonkin sortin ideologiaa. Ainakin lievästi.