Farkut.
Pakko kysyä miksi farkut on boikotissa?
Farkut.
Pakko kysyä miksi farkut on boikotissa?
Kaupungeissamme ei Jyväskylä ole suinkaan helmi, jos häntä vertaa vaikkapa Joensuuhun, muttei silti suorastaan aivan sianruokaakaan, jos häntä vertaa vaikkapa Ouluun. Mielipiteenäni esitän tämän.
Se on meidän ikioma persereikä, lämmin ja kotoisa.Mielipiteitä on monia. Omien kokemuksieni mukaan taas Jyväskylä ja Oulu ovat oikein mukavia paikkoja verrattuna esimerkiksi juuri Joensuuhun, puhumattakaan sitten jostain Mikkelistä tai Kajaanista. Itä-Suomi on Kuopiota ja Lappeenrantaa(Ok, on kaakossa, mutta silti miesiemaata..) lukuunottamatta melkoinen persereikä.
Jep, ja siellä on todella vittumaista ajella autolla. Saatanan umpikierot savolaiset ovat sotkeneet keskustansa läpipääsemättömäksi yksisuuntaisten katujen viidakoksi ihan silkkaa ilkeyttään.Kuopio saattaisi olla noin periaatteessa hyvähkökin kaupunkina, mutta ongelmaksi muodostuu, että siellä on ihan liikaa savolaisia.
Kuopio saattaisi olla noin periaatteessa hyvähköhin kaupunkina, mutta ongelmaksi muodostuu, että siellä on ihan liikaa savolaisia.
- Hei iivana, ei altaaseen saa kusta!!!Tulikin mieleeni, että uimahallit Itä-Suomessa ovat boikotissa. Jos haluan mennä venäläiseen kylpylään, niin teen sen Pietarissa.
- Amarillot, Rossot, Torerot, ABC ynnä muut saman tason ruokalat
Jep, ja siellä on todella vittumaista ajella autolla. Saatanan umpikierot savolaiset ovat sotkeneet keskustansa läpipääsemättömäksi yksisuuntaisten katujen viidakoksi ihan silkkaa ilkeyttään.
- Mamba, Popeda, Yö, Zen Café ja muut vastaavat junttipaskeet, usein myös näistä pitävät ihmiset ovat boikotissa
............
Junttimaisuudessaan samalla tasolla jonkun Vimpelin ja Tyrnävän kanssa, mutta Jyväskylä käsittääkseni yrittää olla kaupunki.
Kollareilla vissiinkin tarkoitetaan collegehousuja. Joo kotona mä kyllä pidän verkkareita jalassa, mutta ainakaan kymmeneen vuoteen mä en ole edes roskia vienyt ulos verkkareissa. Farkut aina ulos. Näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä ja puristaa parhaasta paikasta.Ei siihen mitään kummempaa syytä ole. Ei mua haittaa ollenkaan jos muut käyttävät, mutta itse en ole muutamaan vuoteen omistanut ensimmäisiäkään. Töissä on työvaatteet ja kaupassa, koulussa ym. voi käydä kollarit jalassa ihan hyvin ja jos täytyy jotain parempaa laittaa päälle niin samantien laittaa jotain siistimpää kuin farkut. Perus farkut ei muutenkaan ole omasta mielestäni kovinkaan mukavat, se se perimmäinen syy varmaan on.
En tiennyt, että jotakuta voi ahdistaa maailma enemmän kuin Palefacea.
En tiennyt, että jotakuta voi ahdistaa maailma enemmän kuin Palefacea.
Kommunisti. Kannattaa pysyä erossa.Ei minua ahdista, koska pysyn erossa ahdistusta aiheuttavista asioista. Kuka vittu on Paleface?
Kommunisti.