Se että toivotaan, ettei pelaajia enää lähde pois, on kivaa toivomista. Minäkin tiedän pari pelaajaa, ketkä etsivät uutta seuraa. Niin tekisit sinäki Toni85 samassa tilanteessa, kun puntaroisit onko pienelle muksulle safkaa himassa vai pitäisikö vaan nyrkillä kotona peilin edessä taputella rintalihaksia ja vannoa Bluesin eteen.
Kai minulla on oikeus toivoa? Edelliskuukauden palkat on siis maksettu ja tämän hetken tiedon mukaan myös joulukuun palkat tullaan maksamaan normaalisti (siis jos maksupäivä on kuun puolivälissä). Yhdenkään pelaajan ei siis tarvitse nähdä tällä hetkellä nälkää. Aivan varmasti tulevaisuus huolettaa, kyllä se minuakin huolettaisi, mutta varmasti pysyisin seurassa siitä huolimatta, niin kauan kuin uskoisin palkkojen saapuvan, jos ei ajallaan niin ainakin suhteellisen nopeasti palkkapäivän jälkeen.
Ja sitten tuo Jussi-kritiikki: mihin ihmeeseen sinä ja moni muukin perustaa väitteen, ettei Jussi olisi voinut oppia virheistään. Oletteko yhtä pessimistisiä, jos vaimo tekee virheitä? Ei toki sama asia, mutta mä en jaksa tyrmätä etteikö Jussi olisi oppinut kantapään kautta. Sen aika näyttää, jos hän saa mahdollisuuden.
Väitinkö minä, että Jussi ei ole oppinut virheistään? Minä sanoin, että pelkään sitä. Minulla on edelleen oikeus omaan mielipiteeseen ja pelkoon Jussin tulevaisuuden suunnitelmista. Minulla ei ole luottoa häntä kohtaan, ja ainoastaan selkeän tulevaisuuden suunnitelman esittäminen hänen toimestaan saattaisi muuttaa tämän henkilökohtaisen MIELIPITEEN. Minusta ei ole mitään järkeä hypätä suoraan ojasta allikkoon myymällä seura Jussille, ellei hänellä ole joku selkeä suunnitelma, miten asiat laitetaan kuntoon. Tästä päästään seuraavaan kritisoimaasi asiaan:
Ja sitten vielä Toni85:n viimeinen lause: tuohan on jo aivan naiiviuden huippu!!! Miksi hän kommunikoisi faneille juuri nyt mitään? Kuinka moni muu rahoitusneuvotteluihin osallistunut on kommunikoinut mitään faneille tai muualle? Nyt mä odotan taas jotain viestiä tai lausetta mikä päättyy hienoihin perusteluihin ja päättyy sanaan "eiku..."
No miksiköhän hän kommunikoisi fanien suuntaan yhtään mitään... Voi jeesus kun tällainenkin asia pitää selittää. Ehkä sen takia, että kannattajat saisivat hänestä paremman kuvan kuin viimeksi? Edellinen kerta kun ei päättynyt ainakaan minun mielestä kovin hyvin... Aikamoista kiukuttelua oli nähtävissä mediassa, kun Jussia ei enää kiinnostanut kuitata miljoonatappioita, jotka oli ihan itse aiheuttanut omalla tekemisellään ja tekemättä jättämisellään. Hänellä olisi mahtava oppimisen paikka nykyjohdolta sen suhteen, miten faneista pidetään hyvää huolta. Hänellä on varallisuutta hoitaa sekä fanit, että yritysasiakkaat niin, että molemmat tuntevat olonsa erittäin tervetulleeksi hänen halliin. Viimeksi tällaista ei edes yritetty tavoitella. Fanit olivat se automaatio, mikä kannattaa seuraa, otti heitä huomioon tai ei.
Jos Jussia ei kiinnosta ostaa seuraa, silloin ei tietenkään tarvitse kommunikoida yhtään mitään. Olettaisin kuitenkin, että häntä kiinnostaa ja silloin mikä olisi parempi keino saada kannattajat hänen tuekseen, kuin ottaa yhteyttä jo hyvissä ajoin ja täten lisätä nykyomistajien painetta myydä seura hänelle. Ei tää ole niin vaikeeta...
Jotenkin kertoo tästä seuran nykytilanteesta, että kun esittää jotain mielipiteitä keskustelupalstalla, saa heti ainakin kaksi kolme
saman seuran kannattajaa niskaansa, joille pitää perustella omia näkemyksiä asioista...