Bluesin nykyjohto – hävetkää!

  • 67 144
  • 341

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt täytyy sanoa että ekan kerran pitkästä aikaa olen täysin samaa mieltä @Juhaht:n kanssa :) Se minkä takia mun mielestä faneja/kannattajia kannattaa kuunnella on että uskon tosissaan että me pystymme auttamaan sekä tuomalla näkemystä että ihan konkreetisestikin. Nyt on näkynyt sellaista yhteisöllisyyttä jota ei oikein ennen ole koettukaan.

Selvää on että rahaa tarvitaan lisää, suht paljon ja mieluummin nopeasti. Mutta sen jälkeen tästä voitaisiin oikeasti rakentaa jotain hienoa. Ei ehkä kärppädynastiaa ainakaan heti, mutta keskisuuri liigaseura joka pärjää omillaan.

Kiitos myös tsemppauksista täällä ja yksityisviesteissä, arvostan, auttaa jaksamaan vaikka itselläkin välillä aika matalilla fiilikset on.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Jos ja kun makkara-mies Salonoja on vetäytynyt neuvotteluista niin vaikea nähdä mikä voisi olla se taho, joka Bluesin velat ottaisi itselleen. Pelaajamyynneistäkään ei täppiä irtoa, koska kaikki pelaajat ovat ilmeisesti vapaita siirtymään muualle kun vain löytyy joku palkanmaksaja. Toivottavasti Blues saa vielä joulun jälkeenkin edes jonkinlaisen joukkueen jäälle - vaikka sitten Rautio maalin suulle ja Ahola luutimaan 1. pakkipariin ja loput jotain ylijäämäpelaajia ja A-junnuja.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ei ole olemassa toista tahoa. Se on all-in Carneval Sports Oy.

#44 palannee kun näin käy.

Yhtiökokous puolen kuun maissa tuonee vastauksia.
Sulla tästä varmaa tietoa, että Carneval Sportsin kanssa mennään eteenpäin? Kaikki muut kohdat kuulostaa sitten todella uskomattomilta. #44 paluu? Miksi palaisi? joulukuun puolivälin yhtiökokous? Jos siihen asti joudutaan tietoa odottamaan voi rosteri olla melkoisen tyhjä.
 
Samasta syystä kun aikoinaan tuli Espooseen, eli haluaa olla perheen kanssa pääkaupunkiseudulla ja pelata lätkää. Valitettavasti tällä hetkellä täällä joutuu tekeen kaikkea muutakin kuin pelaamaan lätkää, joten ei mikään ihme, ettei sitä oikein jaksanut enää kantaa sitä painoa. Jos hommat saadaan toimimaan, niin miksi ei palaisi? Tässä puhutaan siis ensi kaudesta, eikö?

Oleellisinta olisi nyt saada päätös tälle tilanteelle. Ihan vitun turhauttavaa pelaajille ja faneille, sekä helvetin vahingollista seuralle nykyinen tilanne. Joukkue häviää tällä menolla käsiin lopullisesti.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko sen verran ulkopuolisena kysyä seuraavaa niiltä Bluesin kannattajilta, jotka eivät halua/toivo Salonojan ottavan vastuuta seurasta:

Jos Salonoja ei seuraa ota kontolleen, niin miten te näette että Blues pelastuu tai että vaihtoehtoisesti joku muu espoolainen seura pelaisi jääkiekon liigassa ensi kaudella? Siis ilman Salonojaa.

Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan sellaista vaihtoehtoa ei ole olemassa, halukkaita rahoittajia tai uusia omistajia ei ole näköpiirissä eikä nykyiset pomot hommaa saa enää toimimaan kuin ihan max. tämän kauden loppuun. Siis ihan max. Se varmaan on kaikille selvää?

Toki ymmärrän niitä näkökantoja, joiden mielestä Salonojan edellinen kerta omistajana ei mennyt putkeen. Faneja ei kuunneltu ja niin pois päin. Kuitenkin Blues oli hänen johdollaan kahdesti finaaleissa, ei huono saavutus ollenkaan. Samoin rahaa käytettiin pelaajiin vähintäänkin tarpeeksi, toki Bluesin junnutuotannon tietäen omiin junnuihin voisi luottaa tulevaisuudesa enemmän ja saada näin lisää espoolaisia joukkueen taakse. Joka tapauksessa uskoisin, että jos Blues olisi voittanut edes toisen finaalisarjan, niin yksikään nimimerkki ei täällä olisi Salonojaa vastaan vaan toivottaisi hänet avosylin tervetulleeksi.
 
Samoin rahaa käytettiin pelaajiin vähintäänkin tarpeeksi, toki Bluesin junnutuotannon tietäen omiin junnuihin voisi luottaa tulevaisuudesa enemmän ja saada näin lisää espoolaisia joukkueen taakse. Joka tapauksessa uskoisin, että jos Blues olisi voittanut edes toisen finaalisarjan, niin yksikään nimimerkki ei täällä olisi Salonojaa vastaan vaan toivottaisi hänet avosylin tervetulleeksi.
Ja mitä tapahtuu kun (jos) Salonoja seuraavan kerran kyllästyy ja yrittää myydä seuran, joka tekee miljoonatappioita vuosittain. Eiköhän kyse ole yksinkertaisesti siitä faktasta, että seuran kannalta se ei ole pitkällä aikajaksolla hyvä tilanne, jossa seura ei ole omavarainen. Tai jossain muussa tilanteessa, jossa Salonoja ei ole enää kykenevä kuittaamaan tappioita.

Ei täällä varmaan kukaan toivo, että Salonoja ei ottaisi seuraa vetääkseen tässä tilanteessa, vaan kyse on enemmän siitä, mitä tapahtuisi tämän jälkeen. Salonojalla on rahaa kuitata tommosia tappioita vaikka joka kausi, mutta henkilökohtaisesti toivon, että Salonoja pyrkisi tällä kertaa aktiivisemmin siihen nollatulokseen ja seuran omavaraisuuteen. Taloudellisesti terve seura olisi mulle huomattavasti isompi juttu kuin se, että miljoonatappioilla käydään häviämässä finaali.

Jos Salonoja seuran kontolleen ottaa, niin sittenhän se nähdään miten se menee tällä kertaa.
 

trap

Jäsen
Aika järkyttävää Espoon kiekon kannalta, jos Raution perseilyn ja viivyttelyn takia tämä nuorten espoolaisten runko ryöstetään muualle ennen kuin vääjäämätön tapahtuu ja seura kaatuu Salonojan syliin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Se että toivotaan, ettei pelaajia enää lähde pois, on kivaa toivomista. Minäkin tiedän pari pelaajaa, ketkä etsivät uutta seuraa. Niin tekisit sinäki Toni85 samassa tilanteessa, kun puntaroisit onko pienelle muksulle safkaa himassa vai pitäisikö vaan nyrkillä kotona peilin edessä taputella rintalihaksia ja vannoa Bluesin eteen.
Kai minulla on oikeus toivoa? Edelliskuukauden palkat on siis maksettu ja tämän hetken tiedon mukaan myös joulukuun palkat tullaan maksamaan normaalisti (siis jos maksupäivä on kuun puolivälissä). Yhdenkään pelaajan ei siis tarvitse nähdä tällä hetkellä nälkää. Aivan varmasti tulevaisuus huolettaa, kyllä se minuakin huolettaisi, mutta varmasti pysyisin seurassa siitä huolimatta, niin kauan kuin uskoisin palkkojen saapuvan, jos ei ajallaan niin ainakin suhteellisen nopeasti palkkapäivän jälkeen.

Ja sitten tuo Jussi-kritiikki: mihin ihmeeseen sinä ja moni muukin perustaa väitteen, ettei Jussi olisi voinut oppia virheistään. Oletteko yhtä pessimistisiä, jos vaimo tekee virheitä? Ei toki sama asia, mutta mä en jaksa tyrmätä etteikö Jussi olisi oppinut kantapään kautta. Sen aika näyttää, jos hän saa mahdollisuuden.
Väitinkö minä, että Jussi ei ole oppinut virheistään? Minä sanoin, että pelkään sitä. Minulla on edelleen oikeus omaan mielipiteeseen ja pelkoon Jussin tulevaisuuden suunnitelmista. Minulla ei ole luottoa häntä kohtaan, ja ainoastaan selkeän tulevaisuuden suunnitelman esittäminen hänen toimestaan saattaisi muuttaa tämän henkilökohtaisen MIELIPITEEN. Minusta ei ole mitään järkeä hypätä suoraan ojasta allikkoon myymällä seura Jussille, ellei hänellä ole joku selkeä suunnitelma, miten asiat laitetaan kuntoon. Tästä päästään seuraavaan kritisoimaasi asiaan:

Ja sitten vielä Toni85:n viimeinen lause: tuohan on jo aivan naiiviuden huippu!!! Miksi hän kommunikoisi faneille juuri nyt mitään? Kuinka moni muu rahoitusneuvotteluihin osallistunut on kommunikoinut mitään faneille tai muualle? Nyt mä odotan taas jotain viestiä tai lausetta mikä päättyy hienoihin perusteluihin ja päättyy sanaan "eiku..."
No miksiköhän hän kommunikoisi fanien suuntaan yhtään mitään... Voi jeesus kun tällainenkin asia pitää selittää. Ehkä sen takia, että kannattajat saisivat hänestä paremman kuvan kuin viimeksi? Edellinen kerta kun ei päättynyt ainakaan minun mielestä kovin hyvin... Aikamoista kiukuttelua oli nähtävissä mediassa, kun Jussia ei enää kiinnostanut kuitata miljoonatappioita, jotka oli ihan itse aiheuttanut omalla tekemisellään ja tekemättä jättämisellään. Hänellä olisi mahtava oppimisen paikka nykyjohdolta sen suhteen, miten faneista pidetään hyvää huolta. Hänellä on varallisuutta hoitaa sekä fanit, että yritysasiakkaat niin, että molemmat tuntevat olonsa erittäin tervetulleeksi hänen halliin. Viimeksi tällaista ei edes yritetty tavoitella. Fanit olivat se automaatio, mikä kannattaa seuraa, otti heitä huomioon tai ei.

Jos Jussia ei kiinnosta ostaa seuraa, silloin ei tietenkään tarvitse kommunikoida yhtään mitään. Olettaisin kuitenkin, että häntä kiinnostaa ja silloin mikä olisi parempi keino saada kannattajat hänen tuekseen, kuin ottaa yhteyttä jo hyvissä ajoin ja täten lisätä nykyomistajien painetta myydä seura hänelle. Ei tää ole niin vaikeeta...

Jotenkin kertoo tästä seuran nykytilanteesta, että kun esittää jotain mielipiteitä keskustelupalstalla, saa heti ainakin kaksi kolme saman seuran kannattajaa niskaansa, joille pitää perustella omia näkemyksiä asioista...
 
Viimeksi muokattu:

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja mitä tapahtuu kun (jos) Salonoja seuraavan kerran kyllästyy ja yrittää myydä seuran, joka tekee miljoonatappioita vuosittain. Eiköhän kyse ole yksinkertaisesti siitä faktasta, että seuran kannalta se ei ole pitkällä aikajaksolla hyvä tilanne, jossa seura ei ole omavarainen. Tai jossain muussa tilanteessa, jossa Salonoja ei ole enää kykenevä kuittaamaan tappioita.

Ei täällä varmaan kukaan toivo, että Salonoja ei ottaisi seuraa vetääkseen tässä tilanteessa, vaan kyse on enemmän siitä, mitä tapahtuisi tämän jälkeen. Salonojalla on rahaa kuitata tommosia tappioita vaikka joka kausi, mutta henkilökohtaisesti toivon, että Salonoja pyrkisi tällä kertaa aktiivisemmin siihen nollatulokseen ja seuran omavaraisuuteen. Taloudellisesti terve seura olisi mulle huomattavasti isompi juttu kuin se, että miljoonatappioilla käydään häviämässä finaali.

Jos Salonoja seuran kontolleen ottaa, niin sittenhän se nähdään miten se menee tällä kertaa.

Jos Salonoja nyt ottaisi seuran taas kontolleen, niin tilanne on se että hän pitää sitä itsellään vuosikausia, todennäköisesti kymmeniä. MIksi? No kuka sen häneltä ostaisi enää?

Nyt on nähty että jääkiekko ei omillaan toimi Espoossa ilman kummisetää. Se on sinällään ihan käsittämätöntä, noin iso kaupunki ja kaikkea mutta toisaalta Espoossa on kaikki seurat vetäneet hommat ihan vituiksi, koripallot ja jääkiekot ja jalkapallot. Missä on vika? Se on isompi kysymys kuin mitä on joku yksi Bluesin selviäminen. Se on loppupeleissä ihan toisarvoista, vaikka toki niille hardcorefaneille elämän ja kuoleman kysymys mutta niitä taitaa olla aika vähän tuossa n. 270 000 ihmisen kaupungissa.

Espoon hallissa katsojakapasiteetti on n. 7000 ihmistä. Ja asukkaita siis n. 270 000. Lappeenrannassa kapasiteetti on noin 5000 ja asukkaita n. 75 000. Molemmissa halleissa taitaa tuo keskiarvo katsojissa olla aika lailla sama. En väitä tosiaankaan että SaiPa ja Lappeenranta olisi joku malliesimerkkii miten lätkässä pitää toimia mutta kyllä siitä jotain johtopäätöksiä voi vetää.

Jossainhan Blues vettä ihan vituiksi ja kyllä siitä pitää saada sanoa. Näin ulkopuolisen silmissä se ongelma on mitä suuremmissa määrin siinä, että sponsseissa ollaan munittu todella, todella, todella rankalla kädellä. Sen näkee paidasta. Tyylikäshän se on, mutta jos joukue vedetään tyylin takia konkkaan niin onkos se nyt sitten järkevää? Vai olisikohan mahdollista että kyse ei ole tyylistä, vaan siitä että niitä mainoksia ei ole saatu myytyä?
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
No miksiköhän nän kommunikoisi fanien suuntaan yhtään mitään... Voi jeesus kun tällainenkin asia pitää selittää.
Selitäppä kerran vielä, kun ei oikein ymmärrä.
Jos toimisi vain
omistajana, ei olisi tarvetta selitellä faneille yhtään mitään.
Jos taas hoitelisi omistajana toimarin hommia, niin siinä ominaisuudessa vuoropuhelu fanien kanssa olisi kyllä suoravaa.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Et varmasti ole tietoinen Espoon kaupunkirakenteesta @Kisapuisto? Kai olet perillä ettei meillä ole kunnon keskustaa? Meillä on toisistaan erillisiä asutuskeskuksia joissa asuu paljon "junan tuomia" joilla on siteet entiseen kotikaupunkiinsa. Ne vanhemmat Espoolaiset jotka Kiekko-Espoon nousun aikaan olivat teini-ikäisiä, he olivat jo valinneet värinsä. Eli tiivistettynä: 270000 ihmisestä Blues henkisiä on vain pieni osa. Helsinkiä ja Tamperetta lukuun ottamatta muilla liiga seuroilla on koko kaupungin tuki takanaan. Sponsori myynti on epäonnistunut tekijöiden osaamattomuuteen, väärään taktiikkaan(haluttu vain suuria tekijöitä) tai pääkaupunkiseudulla vallitseviin kilpailutekijöihin. Nyt vasta Bluesin ja kannattajien yhteisöllisyys on tullut esiin ja se jos joku on voimavara jolla joukkue voidaan saada toimimaan ilman "kummisetää", en panisi pahaksi jos Jussi tulisi pelastajaksi, mutta jatkuuko nykyinen yhteisöllisyys vai palataanko aikaan jossa me fanit olimme vain välttämätön paha jota siirrettiin ympäri hallia pois yritys-asiakkaiden tieltä?
 

k-espoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-espoo/Blues
Jotenkin kertoo tästä seuran nykytilanteesta, että kun esittää jotain mielipiteitä keskustelupalstalla, saa heti ainakin kaksi kolme saman seuran kannattajaa niskaansa, joille pitää perustella omia näkemyksiä asioista...
Vai siitä, että on niin hemmetin kyyninen ja itseään täynnä, ettei ymmärrä omia juttujaan. Jos olet toiminut jossain vähemmän paremmassa töissä, olet varman kuullut ilmaisun: katso peiliin, älä ulos ikkunasta. Tämä nimen omaan silloin kun ei mene putkeen.
Sä et edes voi olla tosissasi, ettet mielipiteinesi ole antanut ymmärtää Jussin tulon olevan negativiista. Ihan turhaa höpötystä noi sun omien viestiesi tarkemmat tulkinnat...
Mitäs jo mä lainaisin ja hieman muokkaisin sun viestiä: Jotenkin kertoo tästä seuran kannattajien nykytilanteesta, että kun joku mahdollisesti PELASTAISI seuran toiminnan lopettamisen, saa tämäkin vaihtoehto heti ainakin kaksi kolme saman seuran kannattajaa kritisoimaan sitä. Vaikka toiminta loppuisi ilman sitä!
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Vai siitä, että on niin hemmetin kyyninen ja itseään täynnä, ettei ymmärrä omia juttujaan. Jos olet toiminut jossain vähemmän paremmassa töissä, olet varman kuullut ilmaisun: katso peiliin, älä ulos ikkunasta.
Nyt on kyllä jo niin paksua paskaa, että on varmasti parempi olla enää vastaamatta sulle yhtään mitään.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et varmasti ole tietoinen Espoon kaupunkirakenteesta @Kisapuisto? Kai olet perillä ettei meillä ole kunnon keskustaa?

Olen asunut Espoossa useita vuosia tämän vuosituhannen puolella. Tiedän kyllä Espoon ongelman keskustan suhteen, parempi olisi jos halli olisi Leppävaarassa. Mutta silti, teillä on siellä n. 270 000 ihmistä. Lappeenrannassa n. 75 000. Katsojakeskiarvo ei hirveästi eroa. Mistä johtuu? Se ei todellakaan johdu siitä, ettei teillä ole kunnon keskustaa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tunnen nimimerkin @Toni85 ja tiedän, että herralla on syynsä epäillä Jussia. Itselläkin on tiedossani asioita, joiden vuoksi täällä en hihku tälle skenaariolle, mutta valitettavasti kaikkea ei voi aina kertoa julkisesti. Tosin kuten olen monesti sanonut, niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos syytä ilmenee. Ja senkin takia minun mielestäni olisi hienoa, jos kannattajat ja Jussi olisivat jonkinlaisessa keskusteluyhteydessä. Uskon että yhteistyöllä voitaisiin saada paljon aikaan.
 

k-espoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-espoo/Blues
Kai minulla on oikeus toivoa? Edelliskuukauden palkat on siis maksettu ja tämän hetken tiedon mukaan myös joulukuun palkat tullaan maksamaan normaalisti (siis jos maksupäivä on kuun puolivälissä). Yhdenkään pelaajan ei siis tarvitse nähdä tällä hetkellä nälkää. Aivan varmasti tulevaisuus huolettaa, kyllä se minuakin huolettaisi, mutta varmasti pysyisin seurassa siitä huolimatta, niin kauan kuin uskoisin palkkojen saapuvan, jos ei ajallaan niin ainakin suhteellisen nopeasti palkkapäivän jälkeen.
Pakko vielä lisätä äskeiseen viestiin. Tämä kertoo sun mielipiteistä kaiken. Kerro mulle yksikin ihan oikeasti rakentava selitys, miksi yksikään pelaaja, ajattelisi näin? Ymmärrän junnut, mutta muut? Ajattele hetki: olet muuttanut Närpiöstä Espooseen ilman mitään tunne- tai historiasidettä Bluesiin. Saat palkan joskus ajallaan, joskus hieman myöhässä. Sitten joku muu seura tarjoaa sulle samaa palkkaa (tai ehkä parempaa), etkö muka tarttuisi tähän? Vai ajattelisitko sinä vaan sitä fanijoukkoa tai niitä ihania hetkiä 10 vuotta sitten, mitä seura tarjosi joillekin? Miksi Hirso lähti? Näkikö se kuitenkin nälkää?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Selitäppä kerran vielä, kun ei oikein ymmärrä.
Jos toimisi vain omistajana, ei olisi tarvetta selitellä faneille yhtään mitään.
Jos taas hoitelisi omistajana toimarin hommia, niin siinä ominaisuudessa vuoropuhelu fanien kanssa olisi kyllä suoravaa.
Jussi on tuonut aika selvästi ilmi, että mikäli hän tulee takaisin, asiat tullaan tekemään hänen tavallaan. En mitenkään jaksa uskoa, että pysyisi vain hiljaisena omistajana, joka antaisi toimarin tehdä päätöksiä asioista.

@k-espoo Sinä sanoit, että minä toimisin tässä tilanteessa samoin, kuin oletettavasti jotku pelaajista, eli etsisivät uutta seuraa ja olisivat täysin valmiit lähtemään heti tilaisuuden koittaessa. Ja minä sanoin, että en toimisi niin. Minä en ole muuttanut Närpiöstä Espooseen ja minulla on tunne- ja historiasidettä Bluesiin. Koko jankkaaminen asiasta on ihan absurdia, koska kyllä minäkin uskon monen Bluesin pelaajan miettivän omaa tilannettaan ja tulevaisuuttaan tällä hetkellä. Saan minä silti toivoa, että tästä pohdinnasta huolimatta he pysyvät Bluesin paidassa...
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Kannattaa muistaa, että sille pelaajalle se yhteisö on enemmän se porukka, jota hän näkee hallilla maanantaiaamuna klo 9.00, eikä se, jota on hallilla pelin aikana. Osa varmasti tykkää innokkaasta kannattajajoukosta ja fanien kanssa toimimisesta, mutta osa ehkä kokee fanien kanssa toimimisen jännittävänä/pelottavana, vaivaannuttavana tai jopa epämiellyttävänä. Ja kannattajia toisaalta on joka joukkueella. Se fanien kanssa toimiminen on pelaajan kannalta aika samanlaista, olivat fanit sitten minkä joukkueen tahansa.

Kun tilanne on ollut se, mikä se on ollut, tänäkin syksynä on tapahtunut alusta asti paljon sellaista julkisuuteenkin päätynyttä, saati sitten piilossa pysynyttä, joka on varmasti ollut omiaan tekemään Bluesin pelaajayhteisön olemisen ja elämisen aika raskaaksi. Epävarmuus yhdestä ja toisesta asiasta on ollut varmasti päällä koko syksyn. Ja joukkue on mm. menettänyt kolme kapteenistonsa jäsentä. Pelaajan kannalta siirtyminen toiseen 'maanantaiaamu klo 9.00'-yhteisöön, jossa tällaisia epävarmuus- ja kuormittavuustekijöitä on vähemmän, voi olla hyvin houkutteleva vaihtoehto, vaikka kuinka olisi sitä mieltä, että Bluesilla on tosi upeat fanit.

pelaajan ja fanin näkökulma jääkiekkojoukkueeseen on tosi erilainen ja pelaajat tietysti tekevät valintansa siitä pelaajanäkökulmasta.
 

k-espoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-espoo/Blues
[/QUOTE]Sinä sanoit, että minä toimisin tässä tilanteessa samoin, kuin oletettavasti jotku pelaajista, eli etsisivät uutta seuraa ja olisivat täysin valmiit lähtemään heti tilaisuuden koittaessa. Ja minä sanoin, että en toimisi niin. Minä en ole muuttanut Närpiöstä Espooseen ja minulla on tunne- ja historiasidettä Bluesiin. Koko jankkaaminen asiasta on ihan absurdia, koska kyllä minäkin uskon monen Bluesin pelaajan miettivän omaa tilannettaan ja tulevaisuuttaan tällä hetkellä. Saan minä silti toivoa, että tästä pohdinnasta huolimatta he pysyvät Bluesin paidassa...[/QUOTE]
Ja missäköhän mä tuommoista olen sanonut tai varsinkaan kirjoittanut? Sä et voi ajatella, että tarkoitin sinua vaan pelaajia yleensä. Eikä sulla ole oikeasti muuta tekemistä kuin etsiä näitä sanamuotojuttuja, mitä teet aina varsinkin kun jonkun muun jengin kannattaja sanoo mitä vaan?
Mistä muuten tulkitsit aiemmin, että paska on paksua? Vai olisiko sittenkin ollut löysää?

Anteeksi kaikki viestit, missä olen aiheuttanut sulle pahaa mieltä. Onneksi tämmöisiin törmää harvoin! Nyt sulla onkin tehtävä tulkita tarkoitinko itseäni vai sinua.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ja missäköhän mä tuommoista olen sanonut tai varsinkaan kirjoittanut? Sä et voi ajatella, että tarkoitin sinua vaan pelaajia yleensä.
Se että toivotaan, ettei pelaajia enää lähde pois, on kivaa toivomista. Minäkin tiedän pari pelaajaa, ketkä etsivät uutta seuraa. Niin tekisit sinäki Toni85 samassa tilanteessa, kun puntaroisit onko pienelle muksulle safkaa himassa vai pitäisikö vaan nyrkillä kotona peilin edessä taputella rintalihaksia ja vannoa Bluesin eteen.
 

Mahti

Jäsen
Joku totesi hienosti että kun olet jotain mieltä, niin saat pari kolme oman
seuran fania kimppuusi. Tätäkin on espoolaisuus.
Mutta, Mrbitterille suosittelisin happipulloa viekkuun. Olit varmaankin kovan
tunnemyrskyn vaikutuksen alaisena kirjoittaessasi Kapteeni Hirsosta.

Kisapuistolle, ja miksei muillekin, tiedoksi että kun Saipan A junnut tarvitsevat
vaikkapa uusia polvisyndejä, nuoret voivat valita minkä merkkiset tuntuvat parhailta.
Täällä junnujen on vaikea saada edes mailaa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mutta, Mrbitterille suosittelisin happipulloa viekkuun. Olit varmaankin kovan
tunnemyrskyn vaikutuksen alaisena kirjoittaessasi Kapteeni Hirsosta.

Nyt meni vähän ohi ymmärrykseni?
Toki tunnemyrskyjä tässä on, ei tätä ilman tunnetta jaksaisikaan, isolla tunteella tässä vedetään. Happipullo kyllä olisi ihan jees, amfetamiini tai unilääke vois kanssa välillä tehdä terää. En mä sitä kiistä ;)
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Kiihkeää on meno lauantai-iltana.

Itse toivon kahta asiaa:
1. Bluesin liigataipaleen on jatkuttava, ihan sama miten tai kenen toimesta. Ja tämä on taattava nyt heti.
2. Keskusteluyhteys seuran ja BFC:n/Blueskannattajien välillä on säilytettävä kuten se on nykyään. Kannattajakatsomon on oltava siinä missä se nykyään eikä siirtää sitä hallin pimeimpään nurkkaan.

1:een liittyen en usko, että paluuta mistään Suomi-sarjasta tms. liigaan tulisi tapahtumaan. Pieni osa nykyseuraajista varmaan kulkisi mukana mutta ei tuo ole vaihtoehto.
2. Taloudellisesti marginaaliporukkaa ollaan, mutta mm. BFC on tehnyt ison duunin sen eteen, mm. missä katsomossa olemme nykyään matseissa. Muista hommista puhumattakaan. Halpojen kausareiden vastineeksi toivon, että katsomoduunit ja tunnelma vastaavat jollain tasolla menetettyä tuloa. Riippuen siitä, kuka Bluesissa tulevaisuudessa vastaa päätöksistä ja pyörittää hommaa, on aina se pelko, että meidät siirretään muualle paremmin maksavien tieltä.

Tämä riittäisi minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös